PZU promuje opcje dodatkowe do polis komunikacyjnych

0
229

26 października PZU rozpoczął nową kampanię marketingową promującą ubezpieczenia komunikacyjne. W swoim przekazie zakład kładzie szczególny nacisk na benefity, jakie oferuje wraz z OC i AC.

– Ubezpieczenie PZU Auto AC to przede wszystkim zabezpieczenie pojazdu przed wypadkiem czy kradzieżą, ale także dodatkowo wiele przydatnych dla kierowcy usług. Jesteśmy gotowi na każdą, nawet najbardziej nietypową sytuację. Konsultanci PZU są do dyspozycji całą dobę, przez siedem dni w tygodniu  – mówi Tomasz Piekarski, dyrektor ds. ubezpieczeń komunikacyjnych PZU.

Firma przypomina, że jego AC można rozszerzyć o np. Pomoc w Drodze czy Asystenta Zdrowotnego. Dzięki nim posiadacz auta zyskuje wsparcie w różnego rodzaju sytuacjach – od holowania auta, poprzez organizację pojazdu zastępczego czy rezerwację noclegu, aż po pomoc w powrocie do zdrowia po wypadku: badania diagnostyczne, leczenie i rehabilitację w prywatnych placówkach medycznych w całej Polsce. Polisa może zostać rozszerzona też o opcję Auto Non Stop, dzięki której w razie kolizji PZU zapewni  samochód zastępczy dla ubezpieczonego, a uszkodzony pojazd przewiezie do warsztatu.

Dodatkowe benefity do polis komunikacyjnych są jednym z głównych motywów nowej kampanii marketingowej, jaką PZU rozpoczął 26 października. Kampania potrwa do 26 stycznia 2021 r. Kreacje przeznaczone do emisji w internecie i social mediach przygotował zespół wewnętrzny PZU, podobnie jak kreację spotu radiowego, którego produkcją zajął się Focus Media Group. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma BIS. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja w kanałach mediów społecznościowych Grupy PZU.

(AM, źródło: PZU)