PZU wyróżniony za kulturę organizacji zorientowaną na klienta

0
435

PZU został wyróżniony w międzynarodowym konkursie International Customer Experience Awards 2021 w kategorii „Kultura zorientowana na klienta”.

Konkurs International Customer Experience Awards jest organizowany już od 12 lat przez organizację Awards International. Biorą w nim udział firmy z całego świata, a jury złożone z uznanych ekspertów w branży CX ocenia ich działania w zakresie projektowania i kształtowania doświadczeń klientów oraz zarządzania relacjami z nimi. 

W tym roku PZU po raz pierwszy zgłosił do konkursu swoje projekty w czterech kategoriach:

  1. doświadczenia klienta w czasie kryzysu (sektor finansowy) – przedstawiając m.in. działalność mobilnych biur PZU Pomoc i nowe technologie umożliwiające szybką obsługę szkód klientów;
  2. najlepsze wykorzystanie informacji zwrotnej od klienta – prezentując własne doświadczenia w tworzeniu aplikacji mojePZU;
  3. kultura zorientowana na klienta (firmy powyżej 10 000 pracowników) – przedstawiając szereg działań budujących klientocentryczność organizacji;
  4. lider roku CX  w firmach powyżej 5 000 pracowników – zgłaszając Aleksandrę Agatowską, prezes PZU Życie.

Wszystkie zgłoszenia PZU zostały zakwalifikowane do ścisłego finału, w którym rywalizowało około 120 firm i 300 pomysłów.

PZU zajął 3. miejsce w kategorii „Kultura zorientowana na klienta”.

– Nagroda w konkursie ICXA’21 jest dla mnie wyjątkowa i jestem z niej niezmiernie dumna. Po pierwsze dlatego, że jesteśmy jedną z trzech firm działających na polskim rynku, które zostały nagrodzone w tym roku, a naszymi konkurentami były globalne marki, które od lat udoskonalają obszar Customer Experience. Po drugie dlatego, że zostały docenione działania, które są mi szczególnie bliskie, i którymi mam przyjemność zarządzać. W PZU stawiamy klienta na pierwszym miejscu i dlatego już od 5 lat systematycznie wprowadzamy rozwiązania, które budują klientocentyczność w naszej organizacji. Zawsze podkreślamy, że każdy z nas wpływa na doświadczenia klienta: od zarządu, sprzedaży, obsługi klienta poprzez marketing, IT czy administrację. Cieszę się również, że wyróżnienie to czyni z PZU punkt odniesienia dla branży finansowo-ubezpieczeniowej. Pokazuje, w jakim kierunku powinny być rozwijane standardy obsługi klienta i co tworzy obecnie przewagę konkurencyjną. Żadna firma nie istnieje bez klientów, a klienci coraz bardziej doceniają doświadczenia, jakie dostarczają im solidne marki – mówi Aleksandra Agatowska, prezes PZU Życie.

(AM, źródło: PZU)