Rankomat zoptymalizował swój kalkulator polis komunikacyjnych, w efekcie czego klienci otrzymali łatwy dostęp do ofert polis OC i AC, bez konieczności odpowiadania na skomplikowane i trudne pytania. Wystarczy, że podadzą kilka kluczowych danych, w tym np. numer rejestracyjny pojazdu właściciela.
Usprawnienie było możliwe dzięki bliskiej współpracy technologicznej między Rankomat i kilkunastoma towarzystwami oferującymi za jej pośrednictwem polisy komunikacyjne.
– Zakup ubezpieczenia OC czy autocasco kojarzy się z koniecznością wypełniania długich, skomplikowanych formularzy pełnych trudnych pytań. Obawę może budzić fakt, że niepoprawnie czy nieprecyzyjnie udzielone odpowiedzi spowodują wyliczenie składki ubezpieczeniowej, która nie będzie chroniła w odpowiedni sposób w przypadku szkody. Rankomat ułatwił wybór optymalnej polisy komunikacyjnej w najlepszej dostępnej cenie. Dzięki ograniczeniu liczby pytań do najbardziej niezbędnych, proces zakupu ubezpieczenia jest prostszy, bezpieczniejszy i wygodniejszy dla klientów, a przede wszystkim daje im poczucie bezpieczeństwa – mówi Łukasz Janda, CPO Rankomat.
Nowy sposób zakupu OC i AC jest dostępny na stronie internetowej multiporównywarki. Korzysta z niego również prawie 200 doradców ubezpieczeniowych, z którymi można skontaktować się telefonicznie. O nowym rozwiązaniu dla klientów Rankomat będzie informował w kampanii marketingowej pod hasłem „Tak się teraz kupuje OC”.
– To nowa jakość na rynku ubezpieczeniowym. Dzięki naszemu rozwiązaniu klienci w bezpieczny i wygodny sposób porównają dziesiątki ofert, wybierając dla siebie najlepiej dopasowaną polisę. To wszystko odbędzie się bez konieczności znajomości pełnej historii swoich ubezpieczeń czy podawania skomplikowanych danych. Udzielanie odpowiedzi na większość pytań bierze bowiem na siebie Rankomat, ułatwiając tym cały proces – mówi Michał Gołota, Brand Manager Rankomat.
(AM, źródło: InnerValue)