Brokerzy też potrzebują najnowszych technologii
Wrocławska kancelaria brokerska Crafto Brokers to miejsce, gdzie wieloletnie doświadczenie styka się ze świeżym spojrzeniem i nowymi technologiami. O potrzebach branży, inwestycji w rozwój...
Żeby budować silną markę, trzeba być wszędzie
Rozmowa z Mariuszem Skoczkiem, dyrektorem zarządzającym Pionu Sprzedaży Bezpośredniej, i Agnieszką Durst-Wilczyńską, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką UNIQA
Aleksandra E. Wysocka: – Fuzja UNIQA i AXA...
Compensa: Relacje i indywidualne podejście do ryzyka kluczem dwucyfrowych wzrostów
Rozmowa z Piotrem Bryńskim, dyrektorem Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych Klienta Kluczowego, Tomaszem Miśniakiewiczem, dyrektorem Departamentu Ubezpieczeń Gospodarczych, i Tomaszem Schubertem, dyrektorem Biura Współpracy z Brokerami...
PZU ubezpieczy instalacje fotowoltaiczne i elektrownie wiatrowe
Na pytania redaktor naczelnej „Gazety Ubezpieczeniowej” odpowiadają Jakub Sajkowski, dyrektor zarządzający ds. klienta korporacyjnego w Pionie Klienta Korporacyjnego PZU, i Piotr Nettik, dyrektor ds....
Na wysokiej fali digitalizacji
Rozmowa z Aleksandrą Romot, starszym konsultantem ds. biznesowych, i Tomaszem Jędroszkowiakiem, Business Unit Insurance Directorem w Comarch
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Comarch został sponsorem strategicznym...
Dobra polisa mieszkaniowa to nie tylko ubezpieczenie murów
Rozmowa z Agnieszką Włodarską-Poloczek, kierowniczką Wydziału Ubezpieczeń Majątkowych i Osobowych Wiener
Aleksandra E. Wysocka: – Wiener opublikował ostatnio wyniki badań, z których wynika, że 84%...
PKO Ubezpieczenia: Ciekawa oferta ubezpieczeń turystycznych i dla dzieci
Rozmowa z Katarzyną Sawerą i Anetą Kaliną, menedżerkami ds. rozwoju produktów, oraz Damianem Bartnickim, starszym specjalistą ds. rozwoju produktów PKO Ubezpieczenia
Aleksandra E. Wysocka: –...
Finanse ery postcovidowej
Rozmowa z Maratem Nevretdinovem, prezesem Europy Ubezpieczenia
Aleksandra E. Wysocka: – Pandemia przewróciła świat finansów do góry nogami. Za nami rok pełen wstrząsów, które dotknęły...
Branża ubezpieczeniowa podeszła do PPK wyjątkowo odpowiedzialnie
Rozmowa z Robertem Zapotocznym, prezesem spółki PFR Portal PPK
Aleksandra E. Wysocka: – Już ponad dwa lata minęły od rozpoczęcia projektu pracowniczych planów kapitałowych. Czy...
Marketing ubezpieczeń musi być nowoczesny
Rozmowa z Patrycją Kotecką, członkiem zarządu i dyrektor marketingu LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – Czy ubezpieczenia to nadal jedna z bardziej oldschoolowych marketingowo branż? Czy...