„Rozmowy bez Asekuracji”: TOP3 podcastów w 2022 roku

0
1168

W ubiegłym roku najwięcej słuchaczy podcastów z cyklu „Rozmowy bez Asekuracji” zgromadziły odcinki poświęcone autorskim pomysłom na sukces na rynku multiagencyjnym oraz zastosowaniu nowych technologii na polskim rynku ubezpieczeń.

W 2022 roku największą słuchalność miał odcinek nr 177 zatytułowany „Sposób na sukces według CUK Ubezpieczenia”. Gościem programu był Przemysław Grabowski, członek zarządu CUK Ubezpieczenia, który podzielił się ze słuchaczami swoją opinią na temat tego, czy w 2022 roku możliwy jest dynamiczny rozwój multiagencji, jak budować przewagę konkurencyjną na trudnym rynku oraz jak rozwijają się placówki stacjonarne i czy to wciąż dobry pomysł na biznes. Ekspert zdradził również, czy CUK Ubezpieczenia jest zainteresowany zakupem innych agencji.

Ubiegłorocznym numerem dwa był odcinek 168 zatytułowany „Compensa innowacyjnie”. Gościem programu był Rafał Mosionek, wiceprezes Compensy, który mówił m.in. o tym, na jakie technologie stawiają ubezpieczyciele. Ekspert wskazał ponadto, które projekty technologiczne okazały się biznesowo najbardziej znaczące w 2021 roku oraz opowiedział, w jaki sposób generować innowacje wewnątrz organizacji, oraz jakie są cienie i blaski współpracy z insurtechami.

Trzecie miejsce zajął odcinek nr 176 zatytułowany „Jak Unilink zdobywa szczyty”, którego gościem był Igor Rusinowski, prezes zarządu Unilink. Zaproszony gość zdradził, na co stawia Unilink w 2022 roku i dlaczego chce rozwijać biznes również na rynku niemieckim. Prezes wskazał ponadto, jakie są największe wyzwania na rynku multiagencyjnym oraz wyjaśnił, co prowadzenie biznesu ma wspólnego z zimowym alpinizmem.

(am)