„Rozmowy bez Asekuracji”: TOP3 podcastów w listopadzie 2022

0
1112

W minionym miesiącu najwięcej słuchaczy podcastów z cyklu „Rozmowy bez Asekuracji” zgromadziły odcinki poświęcone ryzykom w branży spożywczej, doświadczeniom klientów oraz obecnym trendom zmieniającym ubezpieczenia.

Największą słuchalność miał odcinek nr 206 zatytułowany „Ryzyka w branży spożywczej”. Podczas programu, którego gościem była Marcelina Brzóska, koordynatorka ds. Underwritingu PZU, można było się dowiedzieć, co jest potrzebne do tego, aby PZU przedstawił ofertę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej dla klienta z branży spożywczej oraz co zakład ma do zaoferowania podmiotom z tego sektora w zakresie OC. Ekspertka odpowiedziała również na pytanie o to, czy branża spożywcza jest narażona na ryzyka środowiskowe.

Listopadowym numerem dwa był odcinek nr 207 „Z klientem na dobre i na złe”. Podczas audycji Aleksandra Agatowska, prezes zarządu PZU Życie, wskazała na kluczowe wnioski z raportu Customer Experience „Z klientem na dobre i złe” oraz podsumowała, co można zrobić tu i teraz, żeby doświadczenie klienta było lepsze. Ponadto przedstawiła, jak w kontekście doświadczeń klientów ubezpieczenia wypadają na tle innych branż.

Trzecie miejsce zajął odcinek nr 209, zatytułowany „8 trendów, które zmieniają ubezpieczenia”, którego gościem był Adam Pasternak-Winiarski z Deloitte. Podczas programu ekspert wskazał, jak inflacja wpłynie na rentowność ubezpieczeń majątkowych oraz w jakim kierunku zmieni się środowisko pracy ubezpieczycieli. Zdradził też, czego klienci oczekują od ubezpieczeń na życie.

(am)