UNIQA kontynuuje kampanię reklamową „Pomyśl, ile można zdziałać razem”. 29 lipca premierę miał spot promujący ubezpieczenia mieszkań i domów. Celem kampanii jest przekonanie klientów, że niewielka inwestycja w ochronę mienia ma wielkie znaczenie, gdy występuje szkoda.
Reklamy najnowszej odsłony akcji będą emitowane w telewizji i internecie na zmianę z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych.
– Nową odsłoną chcemy zwiększyć świadomość naszej kompleksowej i multiproduktowej oferty, obejmującej, oprócz m.in. ubezpieczeń komunikacyjnych, także ubezpieczenia mieszkań i domów. Z ostatniego raportu „Mapa ryzyka Polaków” wynika, że 96% respondentów własne mieszkanie lub dom uznaje za najważniejszy składnik majątku. My zaś chcemy przekonać klientów, że niewielka inwestycja w ochronę tego mienia ma wielkie znaczenie, gdy występuje szkoda. Polisa mieszkaniowa to realne wsparcie w najgorszych momentach – zalaniach, powodziach, wichurach itp., których z racji na anomalie pogodowe widzimy ostatnio coraz więcej – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką UNIQA.
Nowy spot odwołuje się do sytuacji, która może zdarzyć się każdemu. Tak zwane „szkody wężykowe” to jedne z najczęstszych powodów zalań w domach. W UNIQA zalania stanowią 60% wszystkich szkód mieszkaniowych.
– Codziennie mamy do czynienia zarówno z mniejszymi, jak i z większymi problemami naszych klientów. Uszkodzone sprzęty domowe, zalane sufity i podłogi, zerwane dachy – dobrze wiemy, jak bardzo potrzebny jest wtedy szybki zastrzyk gotówki. A ten może zapewnić odpowiednia ochrona. Rolą ubezpieczeń jest edukacja i pokazywanie zalet rozwiązań, które mogą nas uchronić przed poważnymi konsekwencjami finansowymi – dodaje Ewa Sutyła, ekspert ds. marketingu w Departamencie Zarządzania Marką UNIQA.
Spot można obejrzeć pod adresem:
(AM, źródło: UNIQA)