Bez ryzyka nie ma zabawy, czyli 21 lat ASF
Grupa ASF, jedna z czołowych multiagencji ogólnopolskich, w sobotę 24 czerwca 2023 r. zorganizowała uroczystą galę, która odbyła się w urokliwym Folwarku Łochów niedaleko...
Prawdziwa sztuka sprzedaży
Ostatnie lata nauczyły nas współpracy, empatii i zaangażowania. Zmiany zachodzące w otaczającej nas rzeczywistości zmotywowały naszych agentów do wyjścia ze strefy komfortu.
Dzięki zmianom w...
Jakość ważniejsza od ilości
Nieustannie kierujemy się tym mottem. Możemy odnieść je do każdej sfery funkcjonowania naszej multiagencji. Skupiamy się na ważnych procesach nie w kontekście ilościowym, ale...
Agenci Unilink z nowoczesną platformą do sprzedaży w internecie
Unilink udostępnił agentom UniEshop – personalizowany e-sklep, który umożliwia pełną automatyzację sprzedaży prostych produktów ubezpieczeniowych.
– W Unilink dbamy, o to by wspierać rozwój biznesu...
Nowe pomysły i nowe narzędzia aktywizacji agentów w LINK4
Rozmowa z Pawłem Rabińskim, dyrektorem Pionu Sprzedaży Agencyjnej LINK4, i Anną Wszołą, dyrektorką Departamentu Sprzedaży Agencyjnej LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – Jakie jest miejsce agentów...
Partnerstwo w pokonywaniu wyzwań to klucz do sukcesu i wzrostu
Kanał multiagencji ubezpieczeniowych odgrywa coraz większą rolę w dystrybucji polis. W ubiegłym roku udział tego sektora wśród kanałów dystrybucji ubezpieczeń wzrósł do 30% i...
KUKE: O odzyskiwaniu roszczeń na konferencji Unii Berneńskiej
W minionym tygodniu Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych uczestniczyła w praskiej konferencji Unii Berneńskiej, poświęconej roszczeniom i odzyskiwaniu należności. Podczas spotkania poruszane były kwestie związane m.in....
Prowizja uroczniona – grzech pierworodny TU czy skuteczne narzędzie sprzedażowe?
Historia dystrybucji ubezpieczeń życiowych w Polsce sięga lat 90. ubiegłego wieku. 30 lat temu wiedza klientów na temat tych produktów była zerowa. Po zmianie...
Mondial Assistance: Blisko dwie trzecie Polaków uda się na wakacyjny wyjazd
Z odpowiedzi uczestników pierwszej postpandemicznej edycji badania Mondial Assistance „Plany Wakacyjne Polaków” wynika, że 65% ankietowanych planuje wyjazd wakacyjny. Oznacza to, że w tym...
Lekkie odbicie w bancassurance
Bankowy kanał dystrybucji produktów ochronnych nieco poprawił swój rezultat względem analogicznego okresu poprzedniego roku. Po raz pierwszy od dawna odnotowano za to spadek sprzedaży...