Klienci chcą prostej i zrozumiałej komunikacji z ubezpieczycielami
Z badania „Rola jakości komunikacji w budowaniu relacji z klientem” przeprowadzonego przez Norstat Polska na zlecenie Biura Prostego Języka PZU wynika, że 89% ankietowanych...
Starter24 wspiera początkujących kierowców
Wraz z poznańską szkołą nauki jazdy L-Express Starter24 uruchomił pilotażowy projekt wsparcia szkolenia kandydatów na kierowców, prezentując jednocześnie w praktyce ideę Pozytywnego Assistance. Adepci...
Nationale-Nederlanden: Słodko-gorzkie postawy Polaków wobec zdrowia
Blisko 70% uczestników badania „Cukrzyca – niewidzialna pandemia” przeprowadzonego na zlecenie Nationale-Nederlanden zgadza się z twierdzeniem, że cukrzyca jest poważną chorobą cywilizacyjną, na którą...
Ergo Hestia: (Un)common ground pokaże, co sztuka wnosi do biznesu
Dlaczego sztuka jest ważnym elementem strategii biznesowych? W jaki sposób pomaga rozwijać firmę? Jak skutecznie współpracować z artystami? Zagadnienia te omówili eksperci art brandingu...
Pandemia spopularyzowała telemedycynę
Jak wynika z danych Saltus Ubezpieczenia, o ile w lutym tego roku telekonsultacje stanowiły raptem 3,9% wizyt, to we wrześniu 2020 r. odbyło się...
Blaski i cienie rosnącej popularności home office
Liczba firm, które zdecydowały się na pracę zdalną w związku z Covid-19, znacząco wzrosła. Część z nich zapowiada przejście na tzw. home office na...
Wychodzimy firmom na zdrowie
Produkty ubezpieczeniowe na życie Nationale-Nederlanden koncentrują się na bezpieczeństwie i ochronie zdrowia klientów. W obliczu pandemii koronawirusa to właśnie zdrowie wysunęło się na prowadzenie...
Mondial Assistance pomoże klientom Porówneo w potrzebie
Od 16 października Porówneo uruchamia we współpracy z Mondial Assistance nowe przedsięwzięcie – Centrum Pomocy Porówneo. Dzięki niej klienci porównywarki otrzymają wsparcie od operatora...
Covid-19 nie zwalnia z obowiązku zakupu OC
Damian Ziąber, rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG), powiedział portalowi Autokult.pl, że od 1 marca do końca lipca ujawniono 81 770 przypadków przerw w...
Roboty usprawniają pracę UNIQA
UNIQA wdrożyła dwa nowe roboty programowe. Pierwszy z nich ma zadanie wesprzeć agentów w procesie sprzedaży, drugi pomaga w likwidacji szkód – podał serwis...