Cachet zadowolony z osiągnięć w 2022 roku
W swoim podsumowaniu 2022 roku Cachet zwraca uwagę, że inwestorzy wsparli jego wizję zbudowania i popularyzacji usług ubezpieczeniowych na miarę skierowanych do pracowników platformowych....
W Generali rozmawiano o zarządzaniu bezpieczeństwem żywności w kontekście ubezpieczenia CPI
22 października w siedzibie Generali Polska w Warszawie odbyła się konferencja „Zarządzanie bezpieczeństwem żywności i ubezpieczenie CPI”. Uczestniczący w niej klienci i brokerzy współpracujący...
Kampania Nationale-Nederlanden inspiruje do aktywności
Nationale-Nederlanden wystartowało z kampanią digitalową #KołaZainteresowań, w ramach której chce stworzyć wirtualną przestrzeń dla wszystkich miłośników jazdy na rowerze i e-hulajnodze oraz biegaczy. Celem...
Jedni sprzedają, drudzy kupują, a ubezpieczyciel przejmuje ryzyko
W
ostatnich latach obserwujemy wzmożoną aktywność na rynku fuzji i przejęć w
Polsce. Wynika ona z kilku czynników – z jednej strony ciągle rozwijają się ciekawe
spółki...
TUW-y coraz bliżej 4% udziału w rynku
Od kilku lat polska branża ubezpieczeniowa jest świadkiem szybkiego rozwoju sektora towarzystw ubezpieczeń wzajemnych. Mimo to ich udział w osiągnięciach całego rynku jest nadal...
Rankomat: Na Mazowszu i na Śląsku najłatwiej o wypadek
W 2022 r. w przeliczeniu na 1000 mieszkańców do największej liczby wypadków i kolizji drogowych z udziałem samochodów osobowych doszło w województwie dolnośląskim. Wśród...
Stabilny poziom aktywów UFK
W pierwszym kwartale tego roku poziom aktywów zgromadzonych w ubezpieczeniowych funduszach kapitałowych utrzymał się na poziomie 48,5 mld zł. UFK nie zagroziła nawet kontynuacja...
To dobry moment, żeby porozmawiać o ubezpieczeniach na życie
Sprzedaż ubezpieczeń na życie, zwłaszcza klientom indywidualnym, to temat trudny i nie każdy decyduje się stawić czoło temu wyzwaniu. Jednak teraz, jak rzadko wcześniej,...
Nie boję się wyzwań, gdy mam przed sobą Spectrum możliwości
Ubezpieczeniami zajmuję się od ponad dekady. W tym roku upływa osiem lat, od kiedy nawiązałam współpracę z multiagencją Dom Ubezpieczeniowy Spectrum. Zaczęło się bardzo...
PZU: Pozytywne doświadczenia klientów kluczem do ich lojalności
Dziewięciu na dziesięciu klientów wraca do firm, których oferta i działania wzbudziły już ich zadowolenie. Prawie tyle samo (88%) twierdzi, że tego nie zrobi...