Cachet zadowolony z osiągnięć w 2022 roku

0
522

W swoim podsumowaniu 2022 roku Cachet zwraca uwagę, że inwestorzy wsparli jego wizję zbudowania i popularyzacji usług ubezpieczeniowych na miarę skierowanych do pracowników platformowych. Zespół insurtechu powiększył się dwukrotnie, a on sam podkreśla, że jest zmotywowany do osiągnięcia kolejnych celów z dotychczasowymi partnerami oraz tymi nowymi, z którymi rozmowy dopiero się toczą.

Z danych Cachet wynika, że kierowcy jeżdżący z jego aplikacjami przejechali 9593 tys. km w 455,6 tys. godzin. A ponad 80% kierowców z aplikacji w zeszłym roku nie zgłosiło żadnej szkody. Najdłuższy wspólny przejazd z jednym klientem to 439 km.

Miniony rok był dobry, obecny może być jeszcze lepszy

W 2022 r. Cachet wprowadził ubezpieczenie od odpowiedzialności w trakcie wykonywanych usług. Pozwala ona na objęcie każdego pracownika danej platformy w momencie pracy. Insurtech ubezpieczył też ponad 36 tys. zleceń na sprzątanie domów i samochodów oferowanych przez kilka różnych platform. Wzrosła również liczba pojazdów zaparkowanych z Cachet przez Bolta, Citybee czy Elmo Rent, dzięki produktowi parkingowemu Cachet mobility, z którym firma wystartowała również na Łotwie. W sumie zaparkowano prawie 5000 samochodów, co przełożyło się na prawie 1 milion sesji parkowania. Oprócz tego z Cachet ponad zarezerwowano ponad 14 tys. przejazdów rowerami cargo.

W ubiegłym roku insurtech sfinalizował współpracę z PZU, iTaxi i Natviolem. Firma zaznaczyła, że dzięki partnerstwu z PZU może zaoferować jeszcze bardziej elastyczne ubezpieczenia dla kierowców taxi z aplikacji.

– Rok 2022 był pełen niepokojów dla całego świata, więc tym bardziej cieszymy się, że dla Cachet był on udany. Jesteśmy bardzo dumni, że w tym roku nasz zespół, ale też nasze wyniki, urosły ponad dwukrotnie. Z sukcesem wystartowaliśmy linię produktową dla platform niebieskich kołnierzyków, trzymając się kierunku rozwoju wokół wspierania elastycznych sposobów pracy. Z nowymi celami w głowach oraz z silnym, skupionym na nim zespole jesteśmy gotowi na rok 2023 – powiedział Hedi Mardisoo, CEO & co-founder Cachet.

(AM, źródło: Cachet)