UFG: Szacowanie ryzyka w oparciu o eSCOR już od stycznia
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny jest na ostatnim etapie procesu uruchamiania Elektronicznego Systemu Centralnej Oceny Ryzyka. Zgodnie z informacją podaną na stronie internetowej UFG, ocenę eSCOR...
KUKE i PUIG wesprą intensyfikację wymiany gospodarczej pomiędzy Polską a Ukrainą
12 grudnia podczas konferencji „Granica polsko-ukraińska – szansa czy bariera rozwoju?” Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych podpisała umowę ramową o współpracy z Polsko-Ukraińską Izbą Gospodarczą....
exito Broker z 4,5 mld zł aktywnych limitów gwarancyjnych
Na przestrzeni ostatnich 4 lat spółka brokerska exito Broker udzieliła łącznie ponad 2,5 tys. gwarancji ubezpieczeniowych na kwotę ponad 400 mln zł. Najwięcej gwarancji...
Bardziej niż inflacji boją się utraty ubezpieczonych
Koniec roku to zawsze moment, w którym zaczynamy się zastanawiać, jaki był ten mijający oraz co przyniesie następny rok. Niewątpliwie 2022 r. charakteryzował się...
Nowe warunki współpracy Dekpolu z ERGO Hestią w zakresie gwarancji
Firma Dekpol, wraz ze spółką zależną Dekpol Budownictwo, zawarła aneks do umowy ze STU ERGO Hestia z 2008 roku o współpracy w zakresie udzielania...
InterRisk już po raz piąty wspiera ogólnopolską akcję społeczną Ultrakrew
Pracownicy InterRisk wzięli udział w sportowej edycji biegu na rzecz honorowego krwiodawstwa. Ultrakrew promuje szlachetną ideę krwiodawstwa w całej Polsce, a InterRisk wspiera działalność...
Saltus Ubezpieczenia: Świadczenia z ubezpieczeń zdrowotnych ograniczają absencję chorobową
Z najnowszych danych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wynika, że w 2022 roku wystawiono łącznie 21 829 877 zaświadczeń lekarskich, które przełożyły się na 239 005 767 dni...
Dwóch nowych agentów dziennie dołącza do CUK Ubezpieczenia
Rozmowa z Jackiem Bylińskim, prezesem zarządu CUK Ubezpieczenia
Aleksandra E. Wysocka: – „Gazeta Ubezpieczeniowa” nagrodziła OmniCUK jako innowację roku. Jakie jest miejsce tego projektu w...
Nationale-Nederlanden z tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2023”
Nationale-Nederlanden znalazło się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce, uzyskując tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi 2023”. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów klientów, którzy...
Przez źle dobrane ubezpieczenia rośnie odsetek niezadowolonych klientów
Tematem podstawowym jest problem niedoubezpieczenia i związanych z tym konsekwencji oraz zakresu nieprawidłowo dobranego do oczekiwań klienta. Dlaczego sumy ubezpieczenia i zakresy powodują niezadowolenie?
Może...