Saltus Ubezpieczenia zwiększa dostępność telekonsultacji

0
388

W sytuacji rosnącego zapotrzebowania na telemedycynę z powodu pandemii koronawirusa SARS-CoV-2, Saltus Ubezpieczenia zwiększa liczbę partnerów świadczących usługi zdalne. Współpracuje już z 19 sieciami medycznymi udzielającymi teleporad.

– Odsetek świadczeń prowadzonych w formie telekonsultacji drastycznie wzrósł w ostatnim tygodniu. Od początku marca stanowią one 30% umawianych usług. W związku z tym nieustannie poszerzamy bazę partnerów medycznych, którzy mogą je prowadzić. Obecnie współpracujemy już z 19 sieciami medycznymi, lokalnymi i ogólnopolskimi, które zapewniają porady internistyczne i specjalistyczne w formie zdalnej, a także wystawiają zwolnienia, recepty i skierowania w formie elektronicznej. Dzięki podjętym działaniom, mimo wzrostu zapotrzebowania, nasi ubezpieczeni mają tak samo szybki dostęp do pomocy, jak wcześniej – mówi Xenia Kruszewska, dyrektor Działu Ubezpieczeń Zdrowotnych Saltus Ubezpieczenia.

Telemedycyna, która do tej pory była traktowana jako świadczenie dodatkowe, z dnia na dzień zyskuje na znaczeniu. W sytuacji zagrożenia jest ona ważnym narzędziem w walce o zminimalizowanie liczby zarażeń i ograniczenie rozprzestrzeniania się koronawirusa. Dlatego dostęp do niej mają wszyscy ubezpieczeni, niezależnie od wariantu ubezpieczenia. Mogą oni skorzystać zarówno z porad internistycznych, w tym oceny symptomów pod kątem zarażenia koronawirusem, jak i specjalistycznych. Stosowane przez Saltus Ubezpieczenia rozwiązania technologiczne pozwalają na przeprowadzenie konsultacji zarówno za pośrednictwem telefonu, jak i czatu bądź komunikatora internetowego.

(AM, źródło: Brandscope)