Munich Re: Większa rentowność mimo katastrof
W roku finansowym 2022 Munich Re osiągnął całoroczny zysk w wysokości 3,419 mld euro (3,6 mld dol.), wyższy od 2,9 mld euro za 2021...
Mimo niepewności w sektorze energetycznym, presja cenowa na rynku ubezpieczeń może się zmniejszyć
Wahania na rynku energetycznym, który nadal stoi w obliczu wielu wyzwań, będą się utrzymywać. Niepewność z nich wynikająca jest jednym z czynników, które podsycają...
RPA: Ubezpieczyciele zastanawiają się, jak ograniczyć kradzieże samochodów
Ubezpieczyciele w Republice Południowej Afryki sugerują sposoby uniemożliwienia dostępu bez kluczyków do samochodu i obowiązkową instalację trakerów – urządzeń umożliwiających lokalizację pojazdu. Spowodowane jest...
Allianz: Nie będzie odnowienia polisy dla Nord Stream 1
W odpowiedzi na niedawne doniesienia prasowe o przywróceniu przez Allianz i Munich Re ubezpieczenia wysadzonemu 26 września 2022 roku gazociągowi Nord Stream 1 z Rosji...
WTW: Optymistyczne podejście nabywców na rynku M&A wyzwaniem dla dotychczasowej niepewności
Pierwszy kwartał tego roku był dla podmiotów dokonujących fuzji i przejęć (M&A) na całym świecie trzecim takim okresem z rzędu, w którym osiągnęły one...
Ubezpieczenie Nord Stream 1 przywrócone
Allianz i Munich RE przywrócili ubezpieczenie gazociągowi Nord Stream 1 z Rosji do Niemiec – podał biznesalert24.pl, powołując się na doniesienia IBTimes. Obie nitki...
Marsh: Możliwości globalnego wzrostu przewyższają skalę ryzyk geopolitycznych i gospodarczych
Marsh opublikował „Political Risk Report 2023” – dokument przedstawiający najważniejsze zmiany oraz trendy w globalnym krajobrazie ryzyk politycznych i gospodarczych, które będą wpływać na firmy...
Turcja: Popyt wystrzelił po katastrofach
Popyt na ubezpieczenia wzrósł w Turcji w następstwie destrukcyjnych skutków trzęsienia ziemi z 6 lutego 2023 r. – podaje Tureckie Stowarzyszenie Ubezpieczeń (TSB). Całkowita...
Swiss Re: Wzrost kosztów likwidacji szkód majątkowych wyhamuje wraz ze spadkiem inflacji
W 2022 r. sama wysoka inflacja doprowadziła do wzrostu kosztu likwidacji szkód w ubezpieczeniach majątkowych i wypadkowych o 5–7,5% na pięciu najważniejszych rynkach –...
Brand Finance: Które marki ubezpieczeniowe są najcenniejsze
Siódmy rok z rzędu Ping An jest najcenniejszą marką ubezpieczeniową na świecie. Wartość tej chińskiej marki wynosi 32,2 mld dol. Ping An utrzymuje tytuł...