Globalna awaria Windows to skutek błędu ludzkiego, a nie cyberatak
W piątek 19 lipca doszło do poważnych problemów z systemami informatycznymi Microsoft. Awaria była wynikiem problemów z aktualizacją oprogramowania zabezpieczającego dostarczanego przez firmę CrowdStrike,...
Wszyscy już wiemy, co to jest Niebieski Ekran Śmierci
W piątek 19 lipca doszło do poważnych zakłóceń w działaniu systemów informatycznych wielu firm na całym świecie. Choć początkowo mówiło się o ataku cybernetycznym,...
CRM w dziesięciu krokach
Chcesz wdrożyć CRM w swojej firmie ubezpieczeniowej? Dobra decyzja! Z tego tekstu dowiesz się, jak to zrobić sprawnie i w miarę szybko.
O zaletach CRM...
Nowe narzędzie UNIQA dla agentów do sprzedaży produktów dla sektora MŚP
Od 18 lipca agenci współpracujący z UNIQA otrzymają nowe narzędzie ze ścieżkami sprzedaży ubezpieczeń dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przeznaczony dla tego portal zawiera...
Polisa PKO Życie już jest dostępna w aplikacji IKO
PKO BP umożliwił zakup swojego nowego ubezpieczenia na życie za pośrednictwem aplikacji mobilnej IKO. W apce można kupić ubezpieczenie, a także sprawdzić szczegóły polisy...
Higiena cyfrowa i polisa cyber na dobry początek
Komunikacja, zakupy, bankowość, praca zdalna to tylko niektóre z obszarów, w których intensywnie korzystamy z sieci. Jednakże wraz z wygodami, jakie niesie ze sobą...
Nowy generatywny chatbot Generali wesprze agentów
Generali we współpracy we współpracy z TUATARA uruchomił chatbota opartego na generatywnej sztucznej inteligencji, zaprogramowanego na podstawie dokumentów ogólnych warunków ubezpieczenia oraz FAQ. Narzędzie...
Mapa Agentów szykuje udogodnienia dla klientów i pośredników
Mapa Agentów pracuje nad integracją z usługą Google Wallet, dzięki czemu agenci korzystający z jej CRM-u będą mogli po wystawieniu polisy wysłać ją do...
Nowa era edukacji dla brokerów współpracujących z PZU Życie SA
Ciągłe doskonalenie umiejętności zawodowych jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w dynamicznym świecie sprzedaży ubezpieczeń. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wydajne i dostosowane do...
Do kogo należy ostatnie słowo?
Branża ubezpieczeniowa stoi na progu rewolucji napędzanej przez sztuczną inteligencję. AI ma potencjał do zrewolucjonizowania każdego aspektu działalności ubezpieczeniowej, od oceny ryzyka i obsługi...