Wznowienia kopalnią pieniędzy
Często używamy słów „retencja” i „wznowienie” zamiennie. A to błąd. Bo retencja to wynik. To liczba, którą widzisz na końcu kwartału – ilu klientów...
Pożar w magazynie! Jak się przed nim zabezpieczyć?
Od lat branża związana z magazynowaniem towarów przeżywa istny boom. Nowe lokalizacje operatorów logistycznych rosną jak grzyby po deszczu, a działające hale są stale...
Szybkie zgłaszanie szkód w aplikacji IKO dla klientów PKO BP
Klienci PKO Banku Polskiego mogą już zgłosić w aplikacji IKO wszystkie szkody z ubezpieczenia PKO Dom i szkodę z AC w PKO Moto. Muszą...
Syriusz jeszcze bardziej przyjazny dla agentów
Wyższe świadczenia, szerszy zakres ubezpieczenia, elastyczność, transparentność oraz intuicyjny system. Tak można podsumować nową ofertę pakietową Grupy Zamkniętej ERGO Hestii.
Ubezpieczenie grupowe obejmuje ochroną nie...
Allianz: Klienci mogą opłacić składki powtarzalne BLIKIEM
Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce udostępnił klientom sześciu banków możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Z tej opcji mogą skorzystać posiadacze większości indywidualnych...
Co powinieneś wiedzieć o trwałym nośniku
Celem trwałego nośnika
jest zabezpieczenie obydwu stron transakcji przed nieautoryzowanymi zmianami w
zapisach umownych. W szczególności zabezpiecza konsumenta przed nieuczciwymi
praktykami ze strony wystawcy dokumentu.
Nałożone przez...
Produkty ubezpieczeniowe w kilka dni – zmieniamy zasady gry
Czy w branży ubezpieczeniowej możliwe jest wprowadzenie nowego produktu w zaledwie kilka dni? Brzmi to niewiarygodnie, zwłaszcza że w większości towarzystw ubezpieczeniowych proces ten...
UNIQA Portal – nowoczesne rozwiązanie dla agentów
UNIQA wdrożyła przełomowe narzędzie dla agentów – UNIQA Portal. System powstał we współpracy z agentami oraz z użyciem najnowszych technologii AI, przy jednoczesnym zastosowaniu...
Skyblu.ai stworzył narzędzie do zarządzania ryzykiem pożarów
Insurtech skyblu.ai stworzył Paneuropejską Mapę Ryzyka Pożarów. Obejmuje ona swoim zasięgiem 30 krajów europejskich w niespotykanej dotąd rozdzielczości 20 metrów.
– Mapa opiera się na...
Hiperpersonalizacja w obsłudze klienta – konwersacyjny interfejs to dopiero początek
W branży ubezpieczeniowej wszyscy mówią o stawianiu klienta w centrum. Ale co to właściwie znaczy w praktyce? To nie slogan, tylko konkretna potrzeba: szybka,...