PZU Zdrowie partnerem hackathonu medycznego
15 kwietnia wystartowała rekrutacja do sprintu projektowo-szkoleniowego organizowanego przez Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Zadaniem uczestników hackathonu „H<a>CK NA ZDROWIE 3” jest...
Acini w finale nagród technologicznych „Insurance Post”
Acini, firma technologiczna specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań dla branży ubezpieczeniowej, została finalistką konkursu British Insurance Technology Awards, organizowanego przez „Insurance Post”, wiodący dziennik...
Jak AI usprawnia obsługę wypowiedzeń polis
W procesie zarządzania polisami ubezpieczeniowymi jednym z najbardziej wymagających i narażonych na błędy zadań jest obsługa wypowiedzeń umów ubezpieczeniowych. Towarzystwa codziennie otrzymują setki, a...
Paweł Jakubik przechodzi z Microsoft do EY
Paweł Jakubik, doświadczony lider transformacji cyfrowej i cloud computing z korzeniami w branży ubezpieczeniowej, po 15 latach w Microsoft Polska zdecydował o przeniesieniu swoich...
Sprzedaż poprzez kody i linki afiliacyjne
W ostatnich latach branża ubezpieczeniowa znacząco ewoluowała, adaptując nowe technologie i strategie marketingowe do zmieniających się potrzeb konsumentów. Jedną z kluczowych innowacji, która zyskała...
A czy ty masz dobrą dokumentację?
Budowa systemu informatycznego to długi i skomplikowany proces. Równie trudna jest ocena jakości zbudowanego już systemu. Użytkownikom może się on podobać lub nie.
System subiektywnie...
Decerto dostarczy rozwiązania informatyczne na amerykański rynek ubezpieczeniowy
Brytyjski Send Technology Solutions Ltd oraz Decerto, polski software house oferujący autorskie oprogramowanie dla ubezpieczycieli, ogłosiły nowe strategiczne partnerstwo w celu dostarczenia platformy underwritingowej...
UNIQA zastosuje sztuczną inteligencję w likwidacji szkód życiowych
UNIQA uruchomiła w pełni zautomatyzowaną ocenę szkód życiowych obejmujących uszczerbek na zdrowiu. Technologia dostarczona przez insurtech Minte.ai usprawnia ocenę merytoryczną roszczeń, ujednolica podejmowanie decyzji i ogranicza...
Boty hybrydowe pomogą w obsłudze klientów LINK4, ale nie zastąpią ludzi
Rozmowa z Michałem Chyczewskim, wiceprezesem zarządu LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – Jaki jest potencjał wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w ubezpieczeniach z perspektywy LINK4?
Michał Chyczewski: –...
Machine learning umożliwi automatyczną obsługę wypowiedzeń w Trasti
Nowy system obsługi wypowiedzeń umów ubezpieczenia wdrożony przez Trasti pozwala na automatyczne przyjmowanie wypowiedzeń, przesyłanych przez klientów zarówno w formie e-maili, skanów, jak i...