Moja Warta z milionem użytkowników
Dzięki prostocie i łatwości obsługi serwis Moja Warta szybko zdobył popularność wśród klientów. W zaledwie rok od uruchomienia Warty skorzystało z niego już ponad...
Wyzwanie personalizacji w erze technologii
Dynamiczna transformacja cyfrowa redefiniuje sposób, w jaki branża ubezpieczeniowa obsługuje klientów. W świecie, gdzie decyzje podejmowane są w trybie online, klienci oczekują zarówno szybkości...
Na czym polega digitalizacja windykacji regresów ubezpieczeniowych
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie digitalizacja procesów windykacyjnych regresów ubezpieczeniowych staje się jednym z kluczowych elementów efektywności.
Nowe technologie, takie jak automatyzacja, sztuczna inteligencja...
Jak dane geoprzestrzenne mogą uratować sektor?
Przestępstwa ubezpieczeniowe to powszechny problem, z którym zmagają się ubezpieczyciele, tracąc w ich wyniku miliardy złotych rocznie. Platforma Pointo, nowoczesne rozwiązanie zbierające i analizujące...
Projektowanie konwersacyjnego UX i AI rewolucjonizują doświadczenia klientów i efektywność
Branża ubezpieczeniowa przechodzi transformację dzięki AI i projektowaniu konwersacyjnego UX, które usprawniają interakcje z klientami, czyniąc je bardziej intuicyjnymi i efektywnymi.
Sześć obszarów, w których...
Korzyści z wykorzystania alternatywnych danych w portfelach ubezpieczeniowych
W 2020 r. firma Deloitte w raporcie Insurance Outlook 2020 podkreśliła, że ubezpieczyciele muszą podnieść poziom zaawansowania swoich narzędzi analitycznych i w większym stopniu...
Zdigitalizowane procesy APK, RODO i inne cyfrowe narzędzia
Profesjonalizm i niezawodność są kluczowe w zawodzie agenta ubezpieczeniowego, dlatego tak istotną rolę odgrywają nowoczesne rozwiązania, które wynoszą na coraz wyższy poziom zarówno obsługę...
Technologia nie może wyłączać agenta z procesu sprzedaży
W Leadenhall inwestujemy w technologię, która umożliwia agentom masową dystrybucję specjalistycznych produktów. Innowacje mają służyć cross-sellingowi i rozbudowie portfela o nowe grupy klientów.
Produkt to...
W Insly upraszczamy agentom życie, również w obszarze regulacji
Rozmowa z Remigiuszem Szczechowiczem, Compliance Managerem Insly
Aleksandra E. Wysocka: – Nie od dziś Insly wspiera agentów w spełnianiu wymogów KNF i innych regulacji. Czy...
Generali automatyzuje obsługę klientów i pośredników
Generali Polska wprowadziło szereg zmian w procesie obsługi klienta i pośrednika. Ubezpieczyciel wdrożył formularz online do aktualizacji danych dla klientów podlegających ocenie AML, samodzielne aneksowanie umów...