Technologia - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Nowy portal dla brokerów od PZU Życie

PZU Życie SA wprowadza nowe narzędzie przeznaczone dla brokerów ubezpieczeniowych, które ma na celu usprawnienie współpracy oraz dostarczenie kompleksowych informacji niezbędnych w ich codziennej...

Jak skutecznie obsługiwać regresy ubezpieczeniowe?

Zarządzanie portfelem regresowym z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi i nowoczesnych metod pozyskania danych, wyceny wierzytelności i odzyskania należności zawsze oznacza wysoki poziom skuteczności. Jak powinien wyglądać...

Ubezpieczycielu, skorzystaj z tych danych do oceny ryzyka

Rozmowa z Maciejem Kaczorkiem, Account Directorem w e-point Aleksandra E. Wysocka: – Co dokładnie platforma Pointo obiecuje ubezpieczycielom i dlaczego zdecydowaliście się wejść na rynek...

Masz dość wertowania ogólnych warunków? Przetestuj OWU24

Rozmowa z Izabelą Dziadkowiak i Jankiem Nowakiem z OWU24 Aleksandra E. Wysocka: – Opracowaliście innowacyjną platformę OWU24. W jaki sposób może ona pomóc agentom w...

Cyfryzacja ubezpieczeń korporacyjnych przyspieszy

Cyfryzacja procesów ubezpieczeniowych trwa od wielu lat, ale w najbliższym czasie spodziewamy się bardzo dynamicznego przyspieszenia tego trendu. Przede wszystkim ze względu na rozwój...

Technologia rozszerza możliwość kontaktu z marką, ale jej nie zastępuje

Co drugi klient firm ubezpieczeniowych korzysta przynajmniej z trzech kanałów zakupowych przy wyborze oferty, jednak tradycyjne metody kontaktu wciąż dominują – podaje raport PIU...

ABC e-Doręczeń dla branży ubezpieczeniowej

Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego to jedna z usług zaufania, ujętych w Rozporządzeniu eIDAS. Dla ubezpieczycieli to szansa na przyspieszenie procesów i oszczędności. W...

Mamy regulacje! Akt o sztucznej inteligencji

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE w sprawie przepisów dotyczących sztucznej inteligencji, często określane jako AI Act, stanowi kluczowy element unijnej strategii regulacyjnej w...

CRM w pracy efektywnego agenta to konieczność

Efektywna praca z klientem to nie rejestr polis w Excelu. Jeżeli faktycznie chcemy zarządzać naszymi relacjami z klientem, to potrzebne nam jest do tego...

Platforma AgentBox odpowiada na trendy

Czy „renesans relacji” w erze cyfrowej brzmi jak paradoks? Dla niektórych pewnie tak, jednak my patrzymy na to z innej perspektywy. Firma badawcza Mintel...
18,056FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie