Nowy portal dla brokerów od PZU Życie
PZU Życie SA wprowadza nowe narzędzie przeznaczone dla brokerów ubezpieczeniowych, które ma na celu usprawnienie współpracy oraz dostarczenie kompleksowych informacji niezbędnych w ich codziennej...
Jak skutecznie obsługiwać regresy ubezpieczeniowe?
Zarządzanie portfelem regresowym z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi i nowoczesnych metod pozyskania danych, wyceny wierzytelności i odzyskania należności zawsze oznacza wysoki poziom skuteczności.
Jak powinien wyglądać...
Ubezpieczycielu, skorzystaj z tych danych do oceny ryzyka
Rozmowa z Maciejem Kaczorkiem, Account Directorem w e-point
Aleksandra E. Wysocka: – Co dokładnie platforma Pointo obiecuje ubezpieczycielom i dlaczego zdecydowaliście się wejść na rynek...
Masz dość wertowania ogólnych warunków? Przetestuj OWU24
Rozmowa z Izabelą Dziadkowiak i Jankiem Nowakiem z OWU24
Aleksandra E. Wysocka: – Opracowaliście innowacyjną platformę OWU24. W jaki sposób może ona pomóc agentom w...
Cyfryzacja ubezpieczeń korporacyjnych przyspieszy
Cyfryzacja procesów ubezpieczeniowych trwa od wielu lat, ale w najbliższym czasie spodziewamy się bardzo dynamicznego przyspieszenia tego trendu. Przede wszystkim ze względu na rozwój...
Technologia rozszerza możliwość kontaktu z marką, ale jej nie zastępuje
Co drugi klient firm ubezpieczeniowych korzysta przynajmniej z trzech kanałów zakupowych przy wyborze oferty, jednak tradycyjne metody kontaktu wciąż dominują – podaje raport PIU...
ABC e-Doręczeń dla branży ubezpieczeniowej
Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego to jedna z usług zaufania, ujętych w Rozporządzeniu eIDAS. Dla ubezpieczycieli to szansa na przyspieszenie procesów i oszczędności. W...
Mamy regulacje! Akt o sztucznej inteligencji
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE w sprawie przepisów dotyczących sztucznej inteligencji, często określane jako AI Act, stanowi kluczowy element unijnej strategii regulacyjnej w...
CRM w pracy efektywnego agenta to konieczność
Efektywna praca z klientem to nie rejestr polis w Excelu. Jeżeli faktycznie chcemy zarządzać naszymi relacjami z klientem, to potrzebne nam jest do tego...
Platforma AgentBox odpowiada na trendy
Czy „renesans relacji” w erze cyfrowej brzmi jak paradoks? Dla niektórych pewnie tak, jednak my patrzymy na to z innej perspektywy. Firma badawcza Mintel...