Trzy zasady nowoczesnej obsługi klienta przy wsparciu narzędzi IT

Myślisz o założeniu własnej agencji ubezpieczeniowej? Gratulacje! To (od)ważna decyzja, która jest z pewnością początkiem wspaniałej przygody i wyzwania. Na pewno prowadzisz...

Ergo Hestia wprowadziła narzędzie do mobilnej likwidacji szkód

Pod koniec maja Ergo Hestia wprowadziła Mobilną Likwidację Szkód (MLS) – specjalną aplikację dla mobilnych likwidatorów szkód. Nowe narzędzie umożliwiło zastąpienie papierowej...

Nasz świat stanął na rozdrożu

Reakcje ubezpieczycieli w trakcie kryzysu Covid-19 i po nim wpłyną na kształt branży na kolejne 20 lat. Fakt, że dzieje się to w tym...

Historia sukcesu Viviamo i Insly

Mijają lata, ale pewne prawdy funkcjonujące na rynku ubezpieczeniowym w Polsce są niezmienne. W centrum uwagi zawsze pozostaje człowiek. Zarówno w postaci klienta, jak i...

Insly ma niezależny kalkulator i CRM dla pośredników

Rozmowa z Piotrem Bartosem, country managerem Insly w Polsce Aleksandra E. Wysocka: – W ostatnim komunikacie poinformowaliście, że pośrednicy korzystający z kalkulatora...

Teraz to się nie da?

Ostatnio mogliśmy przeczytać o tym, że dobrych momentów na wdrożenie programu ubezpieczeniowego nie ma. Obecnie można powiedzieć, że nie ma nawet dobrych momentów na...

Jak zorganizować w ciągu 1–2 dni komunikację telefoniczną w strukturze rozproszonej?

Wiele firm, by utrzymać ciągłość funkcjonowania, organizuje obecnie zdalną pracę dla personelu. O ile management, informatycy i wielu innych pracowników może pracować...

Co powinieneś wiedzieć o trwałym nośniku

Celem trwałego nośnika jest zabezpieczenie obydwu stron transakcji przed nieautoryzowanymi zmianami w zapisach umownych. W szczególności zabezpiecza konsumenta przed nieuczciwymi praktykami ze strony wystawcy dokumentu....

Flotę optymalnie obsłuży robot

Nowoczesne produkty i systemy do ich obsługi sprawiają, że klient i broker może szybciej otrzymać ofertę i w krótszym czasie podpisać umowę....

Sztuczna inteligencja – jak to ugryźć i z czym jeść?

Ocena ryzyka kredytowego, wykrywanie nadużyć finansowych czy przeciwdziałanie próbom prania pieniędzy: sztuczna inteligencja może wspomóc człowieka, znacznie skracając czas i zwiększając precyzję wykonania rutynowych, wymagających...

Popularne posty z kategorii: Technologia

13,554FaniLubię
524ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie