Warta obsłuży klienta w czasie rzeczywistym

Warta chce w pełni zautomatyzować procesy obsługi klienta. Ubezpieczyciel wykonał już pierwszy krok na drodze do realizacji tego...

Ergo Hestia wprowadziła narzędzie do mobilnej likwidacji szkód

Pod koniec maja Ergo Hestia wprowadziła Mobilną Likwidację Szkód (MLS) – specjalną aplikację dla mobilnych likwidatorów szkód. Nowe narzędzie umożliwiło zastąpienie papierowej...

Co powinieneś wiedzieć o trwałym nośniku

Celem trwałego nośnika jest zabezpieczenie obydwu stron transakcji przed nieautoryzowanymi zmianami w zapisach umownych. W szczególności zabezpiecza konsumenta przed nieuczciwymi praktykami ze strony wystawcy dokumentu....

Trzy zasady nowoczesnej obsługi klienta przy wsparciu narzędzi IT

Myślisz o założeniu własnej agencji ubezpieczeniowej? Gratulacje! To (od)ważna decyzja, która jest z pewnością początkiem wspaniałej przygody i wyzwania. Na pewno prowadzisz...

Czas na ubezpieczenia czwartej generacji

O internecie rzeczy, telematyce i sztucznej inteligencji mówi się w naszej branży nie od dziś. Niewiele jest jednak konkretnych wdrożeń, które wykorzystywałyby...

Podpis elektroniczny, który ułatwi pracę w branży ubezpieczeniowej

W lutym uruchomiona została nowoczesna i bezpieczna platforma do zdalnego podpisywania dokumentów zgodnie z eIDAS – SIGNIUS Professional. Usługa skierowana jest zarówno...

Jak uchronić się przed zagrożeniem w multiagencji?

O sukcesie oraz pozytywnym wizerunku multiagencji ubezpieczeniowej decydują przede wszystkim współpracujący z nią agenci. Aby stało się to możliwe, władze multiagencji powinny...

Ergo Hestia sięga po blockchain

Rozpoczął się pilotaż nowej usługi oferowanej przez Ergo Hestię i opracowanej we współpracy z fintechem Billon. Narzędzie bazujące...

Historia sukcesu Viviamo i Insly

Mijają lata, ale pewne prawdy funkcjonujące na rynku ubezpieczeniowym w Polsce są niezmienne. W centrum uwagi zawsze pozostaje człowiek. Zarówno w postaci klienta, jak i...

PZU wypłaca odszkodowania BLIKIEM

Wypłata odszkodowania na numer telefonu, nawet jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej z pracownikiem lub kilka sekund po jej...

Popularne posty z kategorii: Technologia

13,600FaniLubię
557ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie