Technologia - Strona 7 z 62 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Potencjalne roszczenia związane z awarią oprogramowania CrowdStrike i Microsoft Windows

W piątek 19 lipca doszło do poważnej awarii systemów operacyjnych Microsoft Windows, spowodowanej problemami z aktualizacją oprogramowania zabezpieczającego dostarczanego przez firmę CrowdStrike. Globalna awaria...

AI nasila niepokoje dotyczące cyberbezpieczeństwa

Rozwój AI zwiększył skalę zagrożeń, na które pracownicy nie są wystarczająco przygotowani. Z badania „Human Risk in Cybersecurity” przeprowadzonego przez EY wynika, że 80%...

Globalna awaria Windows to skutek błędu ludzkiego, a nie cyberatak

W piątek 19 lipca doszło do poważnych problemów z systemami informatycznymi Microsoft. Awaria była wynikiem problemów z aktualizacją oprogramowania zabezpieczającego dostarczanego przez firmę CrowdStrike,...

Wszyscy już wiemy, co to jest Niebieski Ekran Śmierci

W piątek 19 lipca doszło do poważnych zakłóceń w działaniu systemów informatycznych wielu firm na całym świecie. Choć początkowo mówiło się o ataku cybernetycznym,...

CRM w dziesięciu krokach

Chcesz wdrożyć CRM w swojej firmie ubezpieczeniowej? Dobra decyzja! Z tego tekstu dowiesz się, jak to zrobić sprawnie i w miarę szybko. O zaletach CRM...

Nowe narzędzie UNIQA dla agentów do sprzedaży produktów dla sektora MŚP

Od 18 lipca agenci współpracujący z UNIQA otrzymają nowe narzędzie ze ścieżkami sprzedaży ubezpieczeń dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przeznaczony dla tego portal zawiera...

Polisa PKO Życie już jest dostępna w aplikacji IKO

PKO BP umożliwił zakup swojego nowego ubezpieczenia na życie za pośrednictwem aplikacji mobilnej IKO. W apce można kupić ubezpieczenie, a także sprawdzić szczegóły polisy...

Higiena cyfrowa i polisa cyber na dobry początek

Komunikacja, zakupy, bankowość, praca zdalna to tylko niektóre z obszarów, w których intensywnie korzystamy z sieci. Jednakże wraz z wygodami, jakie niesie ze sobą...

Nowy generatywny chatbot Generali wesprze agentów

Generali we współpracy we współpracy z TUATARA uruchomił chatbota opartego na generatywnej sztucznej inteligencji, zaprogramowanego na podstawie dokumentów ogólnych warunków ubezpieczenia oraz FAQ. Narzędzie...

Mapa Agentów szykuje udogodnienia dla klientów i pośredników

Mapa Agentów pracuje nad integracją z usługą Google Wallet, dzięki czemu agenci korzystający z jej CRM-u będą mogli po wystawieniu polisy wysłać ją do...
18,102FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie