Aplikacja mPay rozszerzyła swoją ofertę ochronną o ubezpieczenia turystyczne. W jednym miejscu można porównać wiele propozycji, a wybraną opcję opłacić bez potrzeby wychodzenia z aplikacji.
Zainteresowany zakupem polisy turystycznej zostanie poproszony o doprecyzowanie m.in. takich kwestii, jak czas obowiązywania ubezpieczenia (od-do), odwiedzane państwo i cel podróży („wypoczynek”, „narty, snowboard” lub „inny sport”, bądź „wyjazd do pracy”). Porównanie wszystkich ofert otrzyma w dwie minuty. Klienci mogą liczyć także na wsparcie konsultanta, dostępnego online oraz telefoniczne.
W aplikacji można zaznaczyć również opcje dodatkowe, takie jak ochrona w przypadku zachorowania na Covid-19 czy bezpieczeństwo bagażu. Za pośrednictwem platformy mPay możliwy jest zakup ubezpieczenia gwarantującego pokrycie kosztów leczenia do 40 mln zł. W przypadku ochrony bagażu maksymalna kwota to obecnie 10 tys. zł.
– Klienci doceniają nas za możliwość załatwienia z poziomu własnego telefonu wielu spraw w jednym miejscu. Kolejne wdrożenia są wynikiem naszej ciągłej pracy nad identyfikacją potrzeb naszych użytkowników oraz szerokiego know-how, które przekładamy na konkretne rozwiązania – mówi Andrzej Basiak, prezes zarządu mPay. – Podobnie jak w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych, które wprowadziliśmy w maju tego roku, tak i przy ubezpieczeniach turystycznych cały proces – od porównania wielu ofert po opłacenie wybranej – odbywa się tylko w naszej aplikacji.
Partnerem wdrożenia jest KioskPolis.pl. Porównanie oraz jednorazowa płatność za wybrane ubezpieczenie odbywa się bezpośrednio w aplikacji mPay. Polisa jest wysyłana na wskazany przez klienta adres mailowy.
(AM, źródło: mPay)