Unum pomaga w walce z pandemią

0
437

Unum Życie jest jedną z 18 firm ubezpieczeniowych, które w ramach inicjatywy pod auspicjami Polskiej Izby Ubezpieczeń sfinansują dodatkowe call center dla Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Wcześniej ubezpieczyciel zrealizował szereg innych przedsięwzięć wspierających walkę z Covid-19.

– Doskonale wiemy, jak bardzo potrzebne jest wsparcie, bo wśród naszych bliskich i znajomych coraz częściej doświadczamy skutków pandemii. Solidarność w trosce o Polaków i ochrona najważniejszych wartości: życia i zdrowia to wyraz wspólnej misji, jaka łączy branżę ubezpieczeń. Cieszę się, że możemy połączyć siły z 17 innymi firmami, finansując tak ważne dziś narzędzie wsparcia i komunikacji, jaką jest centrum telefoniczne GIS –  komentuje Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Unum Życie.

Do tej pory Unum podjęło już szereg inicjatyw mających na celu wsparcie Polaków w walce z pandemią. Było to m.in. dofinansowanie lub zakup potrzebnego sprzętu medycznego oraz środków ochrony osobistej, uproszczenie procedur zawierania i przedłużania umów ubezpieczenia, a także zdalna obsługa oraz szereg rozwiązań, które mają na celu zapewnienie ochrony w obliczu trudności finansowych klientów spowodowanych skutkami pandemii.

Więcej na temat inicjatywy PIU:

(AM, źródło: Unum)