VIG zaprezentowała docelowe logo dla nowej Vienna Life

0
1608

Vienna Insurance Group oficjalnie przedstawiła logo spółki, która powstanie po połączeniu jej życiowych spółek ubezpieczeniowych: Aegonu, Compensy i Vienna Life. Nowy znak ma odzwierciedlać wartości budowanej marki, czyli energię, zaangażowanie i wyobraźnię oraz być synonimem zaufania, niezawodności i dostępności.

Grupa zaznacza, że docelowa identyfikacja graficzna ma podkreślić pojawienie się nowej jakości na rynku ubezpieczeń życiowych i wyraźnie zaznaczyć obecność przyszłej Vienna Life jako czwartego największego gracza w segmencie.

– Logo połączonej Vienna Life to coś więcej niż tylko wizualizacja. To integralny element nowej strategii komunikacji i symbol wartości, które będą identyfikować nową firmę oraz jej podejście do rozwoju biznesu. Chcemy dostosowywać się do zmieniających się potrzeb rynku i dostarczać proste rozwiązania ubezpieczeniowe. Pragniemy, aby każdy klient czuł się pewnie i bezpiecznie, korzystając z naszych produktów i usług. Budujemy nową, silną i dynamiczną spółkę, która zmieni układ sił na rynku ubezpieczeń na życie – mówi Tomasz Borowski, prezes Vienna Life.

– Nowa identyfikacja graficzna jest pierwszym krokiem do pozycjonowania przyszłej marki. Przejrzystość, prostota i energia to kluczowe atrybuty, które chcemy komunikować. Nasz ton komunikacji będzie przyjazny, serdeczny, ale również intensywny i budowany na emocjach, aby jeszcze lepiej rezonować z docelową grupą klientów – dodaje Karolina Tworzydło, obecnie dyrektorka strategii marketingowej i komunikacji Compensa Życie oraz docelowa dyrektorka marketingu i komunikacji w połączonej spółce. 

Nowa identyfikacja wizualna jest jednym z elementów toczącego się procesu połączenia trzech spółek: Aegonu, Compensy Życie i Vienna Life, które razem będą działać pod marką Vienna Life. W efekcie powstanie jeden z największych graczy na rynku ubezpieczeń życiowych z szerokim portfolio produktów i usług. Formalne połączenie planowane jest na początek IV kwartału tego roku. Natomiast marketingowa kampania przyszłej Vienna Life zaplanowana jest na początek 2025 roku.

Więcej na temat integracji w artykule na portalu GU.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl