Warta ponownie liderem jakości obsługi klienta

0
967

2023 był siódmym rokiem z rzędu, w którym Warta osiągnęła najlepszy rezultat w sprawozdaniu Rzecznika Finansowego w segmencie ubezpieczeń majątkowych (cały dział II), uzyskując wynik na poziomie 64%. Firma zajęła także najwyższą pozycję w ubezpieczeniach komunikacyjnych.

– Już siódmy rok z rzędu sprawozdanie Rzecznika Finansowego jest wyraźnym potwierdzeniem, że to Warta zapewnia najwyższą jakość obsługi klienta na rynku ubezpieczeń majątkowych. Cały czas naszymi działaniami udowadniamy, że nawet w trudnych sytuacjach podchodzimy do spraw klientów empatycznie i rzetelnie. Coroczna pozycja lidera to sukces, który osiągamy przede wszystkim dzięki zaangażowaniu całego zespołu, który dba o długofalowe relacje i podejmuje wszelki wysiłki, by skutecznie rozwiązać ewentualne nieporozumienia. Dzięki temu klienci mogą czuć się pewnie i bezpiecznie – co stanowi istotę naszych działań jako czołowego ubezpieczyciela na rynku – mówi Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu Warty odpowiedzialny za likwidację szkód i operacje.

Kolejne w rankingu ERGO Hestia i Allianz uzyskały odpowiednio 78% i 90%.  

Coroczne sprawozdanie Rzecznika Finansowego zawiera liczbę interwencji zgłaszanych tej instytucji przez klientów wszystkich towarzystw działających w Polsce. Skala zdarzeń jest następnie porównywana z udziałem w rynku poszczególnych ubezpieczycieli, a następnie wyrażana w procentach. Im niższy wynik, tym proporcjonalnie mniej zastrzeżeń do działania firmy zgłaszają jej klienci. Takie zestawienie wskazuje, które firmy zapewniają klientom najlepszą jakość obsługi klienta.

(AM, źródło: Warta)