Plan na biznes z CUK Ubezpieczenia

0
768

Czy możliwe jest prowadzenie własnego biznesu przy jednoczesnym wsparciu solidnej marki o ugruntowanej pozycji rynkowej, będącej pionierem we wdrażaniu nowoczesnych narzędzi sprzedażowych dla agenta? W branży ubezpieczeniowej taka idea jest jak najbardziej do zrealizowania.

Otwarcie własnej multiagencji ubezpieczeniowej, zwłaszcza pod skrzydłami tak doświadczonej marki, jaką jest CUK Ubezpieczenia, to doskonały plan na dobrze prosperujący, rozwojowy biznes.

CUK Ubezpieczenia jest czołowym w Polsce dystrybutorem ubezpieczeń, oferującym produkty ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych, oraz technologicznym i jakościowym liderem branży. Multiagencja działa poprzez kluczowe kanały dotarcia do klienta i prowadzi sprzedaż w sieci 330 wystandaryzowanych placówek własnych i franczyzowych, ponad 300 punktów partnerskich, niezależnych agentów, poprzez własne contact center oraz kanały online.

Samodzielne prowadzenie multiagencji ubezpieczeniowej nie jest łatwym zadaniem. Rosnąca konkurencja, liczne regulacje prawne, utrzymanie szerokiej oferty produktowej, wymogi szkoleniowe oraz zorganizowanie sprawnej obsługi baz klientów bez odpowiedniego oprogramowania jest bardzo trudne.

Współpraca w ramach rozpoznawalnej i dającej kompleksowe wsparcie sieci CUK Ubezpieczenia uwalnia potencjał i daje dalsze możliwości stabilnego rozwoju biznesu.

Współpraca z CUK Ubezpieczenia to gwarancja zwiększenia efektywności działania i szansa na rozbudowę bazy klientów. Nasza multiagencja ma w swej ofercie produkty ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych, daje to dostęp do ogromnej liczby możliwych ofert ubezpieczeniowych, które można łatwo dopasować do klienta dzięki naszym systemom porównywarkowym.

Współpracę w ramach CUK można podjąć, wybierając model dopasowany do aktualnego statusu działalności bądź oczekiwań partnera. Jeśli już pracujesz jako agent, możesz podjąć z nami współpracę jako niezależny doradca bądź otworzyć Punkt Partnerski. Szczególnie zachęcam jednak do otwierania placówek franczyzowych w ramach sieci CUK. Ten model zapewnia najwyższy poziom wsparcia i daje największe efekty z korzystania z ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz pozycjonowania placówki – mówi Jacek Byliński, prezes zarządu multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Jacek Byliński

Multiagencja korzysta z nowoczesnych rozwiązań, które usprawniają realizację codziennych obowiązków. Autorskie systemy wspierają agentów w rzetelnym porównywaniu ofert, przekazywaniu dokumentów, otrzymywaniu raportów, które pozwalają między innymi zweryfikować aktualny stan sprzedaży, a tym samym obsługiwać większą liczbę klientów każdego dnia.

Podstawowym narzędziem pracy agenta w CUK Ubezpieczenia jest WebCUK, czyli kompleksowy system sprzedażowy, który między innymi umożliwia profesjonalną obsługę klienta oraz sprzedaż polis w jednym miejscu. To również nowoczesna porównywarka cen polis komunikacyjnych, nieruchomości oraz na życie, przez co agent jest w stanie w możliwe jak najszybszym czasie porównać wszystkie oferty z ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych i dobrać pełną ochronę swojemu klientowi.

Rozbudowany CRM pozwala na codzienne zarządzanie bazą klientów, z podziałem na zadania dzienne, a także wpływa na rozwój biznesu poprzez obsługę zadań leadowych spływających z kampanii reklamowych. Doradca naszej multiagencji ma również bieżący monitoring obsługi swojej bazy wznowień, a także weryfikację płatności rat z polis – dodaje Jacek Byliński.

WebCUK jest w pełni transakcyjny. Polisy wystawia się z systemu, a nie z portali każdego z towarzystw ubezpieczeniowych. Wbudowany moduł widoku klienta 360 pozwala na pełną obsługę posprzedażową z komunikacją wznowień i rat poprzez SMS i e-mail.

CUK Ubezpieczenia jako jedyna na rynku multiagencja w tak zaawansowanym stopniu umożliwia sprzedaż polis na odległość wprost z własnego autorskiego systemu sprzedażowego. Odbywa się to w 100% zdalnie i jest rozwiązaniem wygodnym dla obu stron transakcji.

Agent wylicza indywidualną składkę dla klienta w porównywarce, uzgadnia z nim zakres oraz dobiera najlepszą ofertę. Uzgodnioną polisę przesyła następnie na jego e-mail, w celu weryfikacji danych oraz akceptacji warunków. Po opłaceniu składki przez klienta cały proces jest zakończony i przebiega całkowicie zdalnie.

Na pozycję i rozpoznawalność sieci CUK Ubezpieczenia niewątpliwie wpływa fakt działania silnych aktywności marketingowych. CUK Ubezpieczenia od lat prowadzi duże kampanie reklamowe, skupiające się w obszarach zarówno offline, jak i online, docierając z ogromnym zasięgiem do grup docelowych.

Dzięki dostępowi do wielu kanałów możemy dotrzeć do klientów zarówno w sposób tradycyjny, jak i przy użyciu narzędzi na miarę XXI wieku. W tym roku podjęliśmy decyzję o zmianie wizerunku marki, wprowadzając do naszej komunikacji postać SuperCUK. Od początku roku prowadzimy silną kampanię reklamową, skupiając się na działaniach w telewizji i online.

Kampanie tworzone w internecie są generatorem leadów, które przekazywane są do placówek, jak i naszego contact center. Dzięki prowadzonym kampaniom leadowym na początku pandemii koronawirusa, już w marcu, dostarczyliśmy o 36% więcej leadów do placówek franczyzowych niż w poprzednim miesiącu. Dla naszych doradców to także nowy klient w ich bazie – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu CUK Ubezpieczenia.

Anna Pawłowska-Kruzińska

CUK Ubezpieczenia zapewnia również swoim partnerom widoczność w internecie. Każda z placówek multiagencji jest bardzo mocno wypozycjonowana lokalnie w Google, co zwiększa jej siłę w sieci. Partnerzy dodatkowo mogą skorzystać z reklam Google Ads, docierając do jeszcze większej liczby nowych, potencjalnych klientów, jednocześnie umacniając świadomość marki wśród aktualnych.

Nasz Dział Marketingu na co dzień wspiera również partnerów w budowaniu lokalnych kampanii reklamowych. Gwarantujemy nieodpłatne wsparcie grafika w tworzeniu materiałów, jak również dostęp do specjalistów z dziedziny marketingu online, PR i trade. Partnerzy otrzymują od nas wsparcie w zakresie realizacji lokalnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz tworzenia i dystrybucji materiałów prasowych.

Jesteśmy w codziennym kontakcie z naszymi partnerami, zachęcając ich do bycia ekspertami wypowiadającymi się też w mediach branżowych. Mają oni również do dyspozycji radiowe spoty lokalne, jak i wiele narzędzi centralnych udostępnianych do reklamowych działań lokalnych.

To tylko mała część tego, co możemy zaoferować naszym partnerom. Już niebawem startujemy z ogólnopolską akcją, która ma na celu nie tylko zachęcenie nowego partnera biznesowego do podjęcia współpracy z nami, ale również pokazanie, iż świat ubezpieczeń ma ogromną misję zapewnienia bezpieczeństwa Polakom – dodaje Anna Pawłowska-Kruzińska.


Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem współpracy z CUK Ubezpieczenia, wejdź na www.cuk.pl/wspolpraca, poznaj szczegóły, zostaw namiary do siebie, a nasz menedżer skontaktuje się z tobą i odpowie na pytania.