Agent Przyszłości

0
1124

Alwis & Secura wraz z kreatywno-strategiczną firmą marketingową HyperCrew wdrażają nowy projekt – Agent Przyszłości. Taki agent korzysta z internetowych narzędzi marketingowych i dzięki temu zwiększa grono swoich klientów!

Czy wiesz, że…

Aż 64% respondentów korzystających z sieci wskazywało, że używa internetu przede wszystkim do wyszukiwania informacji o usługach i towarach?

Źródło: bit.ly/3fWRltO

Firma Alwis & Secura idzie ramię w ramię z postępem i zmianami zachowań konsumentów. Najnowszym wdrożonym rozwiązaniem jest wykorzystanie narzędzi zwiększających widoczność w sieci, m.in: wizytówek Google czy Mapy Agentów Alwis Life.

HyperCrew odpowiada za optymalizację wizytówek, zarządzanie opiniami, bieżącą aktualizację treści oraz planowanie kampanii na podstawie analizy działań. Prezes agencji marketingowej wskazuje, że według danych przez nich zebranych efektywne zarządzanie wizytówkami zwiększa ruch na nich nawet o 166%.

Czy wiesz, że…

Henry Ford powiedział kiedyś: „Każdy, kto przestaje się uczyć, jest stary, bez względu na to, czy ma 20, czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę, pozostaje młody”?

Agenci pracujący dla Alwis & Secura mają dostęp do bazy wiedzy, mogą brać udział w webinarach oraz korzystać ze stworzonej przez HyperCrew instrukcji obsługi, np. programu Canva.

Działania te zapewniają stały dostęp do przydatnych informacji, a także do bazy zdjęć i grafik, dzięki czemu w prosty sposób możliwe jest samodzielne przygotowanie prostych, unikatowych i w pełni legalnych grafik do publikacji, np. na Facebooku lub własnych stronach www.

Czy wiesz, że…

Dwóm piątym użytkowników internetu reklamy zamieszczone w sieci dostarczyły przydatnych informacji, pomogły zadecydować o zakupie produktu lub usługi w 2010 r.

Źródło: CBOS

Agencja HyperCrew, do tej pory współtworząca reklamy dla swoich klientów, stworzyła kampanie reklamowe w sieci Google, Facebook i Instagram. Kampanie te będą kierować ruch na Mapę Agentów, gdzie klienci mogą wyszukać agenta w swojej okolicy, a to wpłynie na efektywność działań podejmowanych przez Agentów Przyszłości.

Czy wiesz, że…

Spośród wszystkich stron www najpopularniejszą jest wyszukiwarka Google, a na trzecim miejscu znajduje się Google Maps, z których korzysta 10,6 mln użytkowników, co daje 42,2% zasięgu.

Źródło: bit.ly/2ODxfcl

Firma Alwis & Secura stworzyła własną mapę niezależnych agentów, promowaną w kampaniach reklamowych online. Pozwala ona na sprawniejsze wyszukiwanie agentów, a im samym ułatwia pozyskanie klientów. Ciekawostką jest fakt, że mapa działa także na Messengerze. Wystarczy wysłać wiadomość z zapytaniem o agenta, co umożliwi wyszukanie specjalisty przez tę aplikację.

Czy wiesz, że…

Pierwszy kalkulator został zaprezentowany na Uniwersytecie Harvarda już w 1944 r. Skonstruowała go firma IBM, a urządzenie miało 16 metrów długości i 2,5 m wysokości.

Źródło: bit.ly/3hmPI9n

Alwis Ubezpieczenia stworzyła własny kalkulator do liczenia polis AC i OC. Pozwala on na sprawne oszacowanie kosztów, które będzie ponosił klient, a także wybranie jak najkorzystniejszej oferty. Teraz także agenci mogą wykorzystać to narzędzie, ponieważ firma zdecydowała się, aby je udostępnić.

Czy wiesz, że…

To tylko niektóre z podejmowanych przez firmę Alwis Ubezpieczenia działań?

Przyłącz się do nas, nie musisz pisać polis! Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, jak możesz skorzystać z naszych narzędzi – napisz do nas na marketing@alwis.pl