Signal Iduna i Aegon podjęły decyzję o zmianie modelu dystrybucji wspólnego grupowego ubezpieczenia na życie Razem w Przyszłość. Produkt ten nadal będzie oferowany w ramach współpracy koasekuracyjnej obu firm, ale docelowo za jego dystrybucję na rynku odpowiedzialny będzie Zespół Sprzedaży Signal Iduna.
– Ostatnie 12 miesięcy udowodniło nam, że brokerzy i agenci bardzo pozytywnie przyjęli nowego gracza grupowych ubezpieczeń na życie. Wyrazem wsparcia we wdrożeniu produktu Razem w Przyszłość były nie tylko pozytywne komentarze co do produktu, ale i wysłanie nam rekordowej ilości zapytań ofertowych. W zakresie samej sprzedaży życiowej grupowej rok 2021 także był rekordowy. W kolejnych dniach pojawimy się u kluczowych partnerów, aby omówić nowe zasady współpracy – powiedział Robert Lasota, dyrektor Biura Sprzedaży Korporacyjnej Signal Iduna.
Signal Iduna i Aegon w kolejnych tygodniach skontaktują się ze współpracującymi agentami i brokerami, aby przekazać informacje związane z przyszłą współpracą. Po stronie produktu, procesu sprzedaży oraz dla końcowego klienta nic się nie zmieni.
Signal Iduna finalizuje także proces planowania na lata 2022–2026, w tym w obszarze ubezpieczeń korporacyjnych, w których grupowe ubezpieczenia na życie odgrywają kluczową rolę w strategii spółki.
– Wyniki ostatnich miesięcy pokazały nam, że warto umacniać pozycję Signal Iduna w obszarze grupowym. Podjęliśmy decyzję, aby rozwijać zespół sprzedaży korporacyjnej poprzez zatrudnianie nowych menedżerów sprzedaży. Planujemy także dalsze zmiany w systemach IT oraz naszych produktach. Dodatkowo, chcemy rozwijać sprzedaż krzyżową, czyli klientom posiadającym grupową polisę na życie oferować produkty zdrowotne i turystyczne dla firm – skomentował Adam Malinowski, wiceprezes zarządu Signal Iduna odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
(AM, źródło: Signal Iduna)