DU Spectrum: Postawiliśmy na IT i szkolenia

0
472

Rok 2021 był pełen wyzwań wynikających ze zmian, jakie wciąż powoduje pandemia. Dzięki doświadczeniom z poprzedniego roku, a także stale trwającym pracom nad ulepszeniami technologicznymi, byliśmy wyjątkowo dobrze przygotowani na ten czas. Największy wysiłek wiązał się z przyspieszeniem prac, aby jak najsprawniej dostarczać naszym partnerom nowe rozwiązania.

Dział IT funkcjonuje na najwyższych obrotach, dzięki czemu możemy chwalić się kolejnymi funkcjami systemu All in #1, a także aplikacji SADUS mobile, która w kwietniu 2021 r. otrzymała wyróżnienie „Gazety Ubezpieczeniowej”.

Sukcesem w minionym roku okazały się również szkolenia, a w szczególności cykl Akademia Prawa, który wzbudził duże zainteresowanie. Jego formuła i merytoryka spotkały się z uznaniem uczestników.

Cieszymy się także z satysfakcjonujących wyników działań, które mają na celu budowanie wizerunku Spectrum zarówno w branżowej społeczności, jak i na rynku konsumenckim.

Naszym celem jest jeszcze większa profesjonalizacja doradców

Ideą, która niezmiennie nam przyświeca, jest innowacja. Już teraz system All in #1 należy do najbardziej zaawansowanych rozwiązań na rynku, wyróżniając się wszechstronnością i kompleksowością. Jego dalszy rozwój to priorytet – chcemy usprawniać działanie i wdrażać nowe funkcje, reagując na potrzeby i oczekiwania partnerów. Staramy się też o to, aby implementować jeszcze więcej produktów w kanale sprzedażowym dla doradcy (porównywarka w systemie) i klienta (kalkulator online).

Równie ważnym aspektem naszych działań jest wspieranie partnerów w profesjonalizacji. Zależy nam, aby poziom wiedzy u doradców ubezpieczeniowych z sieci SPECTRUM był ekspercki, zaś standard obsługi – jak najwyższy.

Aby ułatwić partnerom pozyskanie nowych informacji i umiejętności, planujemy kolejne szkolenia z zakresu produktów ubezpieczeniowych, prawa i psychologii sprzedaży. Dbamy o to, aby przygotowywane przez naszych specjalistów materiały były atrakcyjne, przyswajalne i rzetelne.

Artur Zajdel

Przyświeca nam idea phygital

Obecnie panuje trend digitalizacji, który wynika nie tylko z utrudnienia osobistego kontaktu w czasie pandemicznych obostrzeń, ale też z powodów ekologicznych czy po prostu pragmatycznych. Zmieniają się również oczekiwania klientów – część z nich coraz chętniej korzysta ze zdalnych kanałów obsługi i decyduje się na zakup polisy online. Rośnie popularność narzędzi, które to umożliwiają.

W naszej multiagencji oprócz Panelu Klienta wprowadziliśmy także innowacyjny model kalkulatora online, który jest powiązany z agentem. Takie rozwiązanie umożliwia partnerom Domu Ubezpieczeniowego Spectrum otrzymanie prowizji od polis samodzielnie zakupionych przez klienta na stronie internetowej.

Pracujemy nad kolejnymi rozwiązaniami, które sprostają oczekiwaniom nowoczesnego konsumenta i ułatwią doradcom ubezpieczeniowym podtrzymanie relacji z klientami. W tym względzie bardzo bliska jest nam filozofia phygital, która zakłada płynność i jednolitość doświadczenia fizycznego oraz wirtualnego z perspektywy klienta.

Bez cienia wątpliwości przyszłość należy do tych, którzy wsłuchują się w potrzeby agentów oraz ich klientów i są gotowi szybko reagować, proponując innowacyjne usprawnienia.

Artur Zajdel
prezes Domu Ubezpieczeniowego Spectrum