W związku z rozwojem firmy, Sollers Consulting otwiera nowe biura w pięciu miastach Polski. Firma doradcza z branży IT dostrzega rosnące zapotrzebowanie na wsparcie biznesowe i informatyczne w sektorze finansowym.
Sollers uruchamia biura we Wrocławiu, Szczecinie, Krakowie, Łodzi i Białymstoku. Zatrudnionych w nich jest obecnie 20 specjalistów, którzy korzystają z biur współdzielonych i pracy zdalnej. Rekrutacja na nowe stanowiska już trwa, a wkrótce w tych miastach firma planuje otworzyć nowoczesne przestrzenie na wzór tych już istniejących. Obecnie Sollers zatrudnia 625 ekspertów biznesowych i IT w Warszawie, Lublinie, Poznaniu i Gdańsku. Pracownicy w nowych lokalizacjach przeniosą się do docelowych biur, gdy tylko ich zespoły dostatecznie się rozrosną.
– Wrocław, Szczecin, Kraków, Łodź i Białystok są znane ze swoich szkół wyższych i jesteśmy przekonani, że nowi pracownicy wniosą dużo wiedzy i doświadczenia do naszej organizacji. Wykorzystanie przestrzeni co-workingowych to dopiero początek, w miarę wzrostu firmy w danych lokalizacjach planujemy otwarcie docelowych biur Sollers. Dotychczas nasze siedziby w Warszawie, Lublinie, Poznaniu i Gdańsku rozwijają się bardzo dynamicznie. Jesteśmy przekonani, że oferowane możliwości rozwoju oraz ciekawe projekty, które realizujemy w Polsce i za granicą, będą atrakcyjne dla lokalnych talentów – mówi Marcin Pluta, partner zarządzający i współzałożyciel Sollers Consulting.
Założona w 2000 roku firma zatrudnia ponad 700 specjalistów w siedmiu biurach w Polsce i za granicą. W ramach inicjatywy rozwoju Sollers rekrutuje także zespół w Barcelonie, aby zbudować swoją obecność w Hiszpanii.
(AM, źródło: Sollers Consulting )