Agenci ubezpieczeniowi są siłą napędową branży ubezpieczeniowej. W gąszczu ofert i zawiłości prawnych podają rękę klientowi i pomagają znaleźć rozwiązania najlepiej dopasowane do jego potrzeb. Olimpiada Wiedzy Ubezpieczeniowej jest jedyną tego typu inicjatywą w Polsce, promującą profesjonalne doradztwo ubezpieczeniowe, szerzenie wiedzy i nagradzającą „najlepszych z najlepszych”.
Do rywalizacji w Olimpiadzie Wiedzy Ubezpieczeniowej mogą przystąpić wszyscy chętni multiagenci (osoby fizyczne) i OFWCA. Pomysłodawcą i organizatorem Olimpiady jest Unilink SA – największa multiagencja w Polsce, która stawia na jakość i profesjonalizację doradztwa ubezpieczeniowego.
Poszukiwany, poszukiwana! Do zgarnięcia tytuł Najlepszy Agent 2022 i cenne nagrody!
– Wszystkich agentów ubezpieczeniowych, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę branżową i zawalczyć o cenne nagrody, zapraszamy do udziału w drugiej edycji Olimpiady. Rywalizacja w formule teleturnieju to świetna zabawa i sposób na sprawdzenie swojej wiedzy – przekonuje Aleksandra Friedel, członkini zarządu Unilink.
– Na zwycięzców czekają cenne nagrody. Najlepszy Agent roku 2022 otrzyma czek o wartości 10 tys. zł, auto BMW X1 do użytkowania przez rok oraz promocję w mediach ubezpieczeniowych. Udział w Olimpiadzie to także niezwykła okazja do branżowego networkingu –zachęca Aleksandra Friedel.
Pierwszym etapem Olimpiady jest test wiedzy, który zostanie przeprowadzony w formule online 21 września. 100 najlepszych uczestników zakwalifikuje się do II etapu.
W dniach 11–13 października w formie turnieju online agenci sprawdzą swoją wiedzę w zakresie regulacji prawnych, dotyczącą prowadzenia działalności ubezpieczeniowej oraz oferty produktowej największych ubezpieczycieli.
Do kolejnego etapu – finału Olimpiady, który odbędzie się 21 października, przejdzie dziesięciu uczestników z najlepszym wynikiem. Rywalizacja finałowa odbędzie się na żywo w warszawskim studio i będzie można ją śledzić w czasie rzeczywistym, dzięki transmisji online. Wielki Finał zakończy uroczysta kolacja z udziałem finalistów oraz przedstawicieli towarzystw ubezpieczeniowych, którzy są patronami Olimpiady.
Doradcy ubezpieczeniowi mogą zgłaszać się do rywalizacji, wypełniając formularz na stronie: www.olimpiada-ubezpieczeniowa.pl.
Warto niezwłocznie zgłosić się do udziału w Olimpiadzie, ponieważ w przypadku osiągnięcia takiego samego wyniku przez kilku uczestników w I etapie rywalizacji o przejściu do II etapu zadecyduje najkrótszy czas ukończenia testu, a w dalszej kolejności data rejestracji udziału w Olimpiadzie.
Partnerstwo i współpraca – to wszystkim się opłaca!
Unilink we współpracy z największymi towarzystwami ubezpieczeniowymi chce nagrodzić najlepszych agentów, doceniając ich profesjonalizm i wiedzę ekspercką. Do tej pory partnerstwo w projekcie zadeklarowały towarzystwa ubezpieczeniowe: ERGO Hestia (Złoty Partner), LINK4 (Złoty Partner), Warta (Złoty Partner), Uniqa (Srebrny Partner), Vienna Insurance Group – Wiener, Compensa, InterRisk (Srebrny Partner), Signal Iduna (Srebrny Partner), Generali (Brązowy Partner), TUW Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych (Brązowy Partner) oraz LUX MED Ubezpieczenia (Brązowy Partner).
– Jesteśmy dumni, że po raz kolejny zostaliśmy Partnerem Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej dla Agentów. Chętnie wspieramy inicjatywy szerzące wiedzę oraz stawiające na jakość i profesjonalizm. Olimpiada to wyjątkowe wydarzenie łączące merytorykę i dobrą zabawę – mówi Katarzyna Wojdyła, członkini zarządu LINK4, Złotego Partnera Olimpiady. – Jestem pod ogromnym wrażeniem wiedzy, jaką wykazali się uczestnicy poprzedniej edycji. To potwierdzenie, że osoby chcące ubezpieczyć samochód, dom czy wykupić polisę na życie są w dobrych rękach. Z niecierpliwością czekam na tegoroczną rywalizację.
– W dobie wszechobecnej digitalizacji, automatyzacji procesów biznesowych i nowoczesnych technologii – tak przecież potrzebnych – nie wyobrażamy sobie rynku ubezpieczeniowego bez profesjonalnej działalności agentów – przekonuje Justyna Wajs, członkini zarządu ERGO Hestia, Złotego Partnera wydarzenia. – Możliwość wsparcia Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej to wyraz naszego uznania dla fachowej wiedzy doradców. Ich codzienna praca zapewnia klientom najwyższą jakość usług, która jest filarem działania naszych organizacji. W końcu to doradca, człowiek wsparty nowoczesną technologią, ale przede wszystkim wyposażony w specjalistyczną wiedzę ostatecznie odpowiada na potrzeby klienta, dostarczając mu poczucie bezpieczeństwa. To wiedza doradców wypełnia treścią słowa o humanistycznym wymiarze ubezpieczeń, które chronią w trudnych momentach.
– Wysoka jakość obsługi klienta oparta na profesjonalizmie, wiedzy i empatii ma kluczowe znaczenie w budowaniu wizerunku branży ubezpieczeniowej. Tylko w taki sposób można pozyskać zaufanie klientów do ubezpieczeń i osiągnąć ich satysfakcję z dobrze dobranej ochrony. Taką filozofią kierujemy się na co dzień w naszej firmie i takie podejście szeroko promujemy wśród pośredników –zapewnia Krzysztof Stanisławski, dyrektor Sieci Sprzedaży w Warcie.– Olimpiada Wiedzy Ubezpieczeniowej doskonale wpisuje się w podnoszenie standardów na rynku, dlatego z przyjemnością zaangażowaliśmy się w tę inicjatywę.
Patronem medialnym Olimpiady jest „Gazeta Ubezpieczeniowa” oraz „Miesięcznik Ubezpieczeniowy”.
Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę www.olimpiada-ubezpieczeniowa.pl oraz fanpage Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej na Facebooku, na którym odbędzie się wiele konkursów towarzyszących z nagrodami od partnerów wydarzenia.