Anna Wszoła i Paweł Rabiński pokierują sprzedażą agencyjną LINK4

0
1567

Paweł Rabiński został dyrektorem Pionu Sprzedaży Agencyjnej LINK4, a od stycznia zespół ubezpieczyciela wzmocniła Anna Wszoła. Objęła ona stanowisko dyrektora Departamentu Sprzedaży Agencyjnej.

Paweł Rabiński i Anna Wszoła mają bogate doświadczenie w branży ubezpieczeniowej. Paweł Rabiński rozpoczął karierę w 2002 r. w Compensie, gdzie odpowiedzialny był za wdrożenie pierwszego internetowego portalu dla agentów. Następnie w latach 2006–2018 pracował w PZU m.in. na stanowisku kierownika Projektu „Agent 2.0”, gdzie odpowiadał za standaryzację całej sieci agentów wyłącznych zakładu. Do LINK4 dołączył w styczniu 2019 r., obejmując stanowisko dyrektora Departamentu Sprzedaży Agencyjnej. Odpowiadał za wdrożenie kluczowych zmian, wśród nich było wprowadzenie regionalnego zarządzania sprzedażą w kanale MULTI i zbudowanie kanału sprzedaży opartego na umowach bezpośrednich. Od listopada 2022 r. odpowiada za cały Pion Sprzedaży Agencyjnej.

– Dziękuję zarządowi LINK4 za zaufanie. Tę szansę traktuję jako docenienie mojej dotychczasowej pracy w kanale multiagencyjnym. Moim celem na najbliższy czas jest jeszcze efektywniejsze wykorzystanie szerokiego potencjału współpracujących z nami partnerów, głównie poprzez aktywizację i skuteczniejsze dotarcie z naszą ofertą do sprzedawców – mówi Paweł Rabiński.

Paweł Rabiński

Z kolei Anna Wszoła ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej. Pracowała w obszarze sprzedaży lub wsparcia sprzedaży w Warcie, UNIQA czy InterRisk, pełniąc funkcje menedżerskie i dyrektorskie. Przez ostatnie 2 lata była dyrektorem Biura Sprzedaży w multiagencji Viviamo.

– Największą wartością w każdej firmie są dla mnie ludzie, bo to właśnie oni ją tworzą. Bardzo się cieszę, że dołączyłam do grona ekspertów LINK4. Wszyscy tu wierzymy, że ubezpieczenia powinny być proste. Naszymi innowacyjnymi pomysłami i dobrą energią chcemy „zarażać” też partnerów biznesowych. Zaufanie i dobre relacje to podstawa w każdym biznesie  – podkreśla Anna Wszoła.

– Ania jest dla nas bardzo cennym wzmocnieniem pionu sprzedaży agencyjnej. Jestem przekonany, że wykorzystując jej bogate doświadczenie, zdobyte zarówno po stronie towarzystw ubezpieczeniowych, jak i agenta, będzie nam dużo łatwiej osiągać cele – dodaje Paweł Rabiński.

(AM, źródło: Link4)