Balcia Insurance chce dotrzeć do młodych odbiorców

0
732

Agencja 38Content Communication rozpoczęła współpracę z Balcia Insurance. Będzie odpowiadała za komunikację marki, prowadząc biuro prasowe i wspierając Balcię w działaniach contentowych.

Odświeżona strategia Balcii przewiduje podjęcie szeregu działań, takich jak digitalizacja produktów i usług, rozszerzenie portfolio produktowego i dotarcie do nowych grup odbiorców w nowoczesny i niestandardowy sposób. Elementem zmian jest również rebranding i nowe, całkowicie odmienne podejście do komunikacji z konsumentem.

– Balcia szybko reaguje na potrzeby rynku, koncentrując się na klientach indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz podmiotach instytucjonalnych. Chcemy pokazać, że ubezpieczenie może być proste, nie musi wiązać się z wielostronicową dokumentacją i może w pełni dopasować się do klienta, by wspierać go w realizacji celów. Nawiązanie współpracę z agencją PR jest wyrazem gotowości do szerokiego komunikowania naszej oferty na polskim rynku – mówi Maciej Surzyn, Marketing Project Manager Balcia Insurance SE.

W 2024 roku Balcia uruchomi zaawansowaną aplikację mobilną. Będzie to kolejny krok w procesie cyfryzacji spółki, umożliwiający klientom zakup i zarządzanie ubezpieczeniami z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Jednocześnie firma będzie kontynuować rozwój organizacyjny, planując szereg procesów rekrutacyjnych mających na celu wzmocnienie różnych działów organizacji.   

W ramach współpracy z agencją Balcia stawia na efektywną komunikację, skierowaną do młodego odbiorcy. Celem jest edukacja społeczeństwa, ale także pokazanie, że firma z branży ubezpieczeniowej może docierać do grup docelowych takich jak GenZ czy millenialsi.

– Pokolenie Z, czy nawet millenialsi, mają zupełnie inne potrzeby komunikacyjne. Chcą być nie tylko odbiorcą komunikatu, ale też jego współtwórcą. Ta radość z życia i chęć eksploracji jest niejako wpisana w DNA Balcii, a poszukiwanie niestandardowych dróg komunikacyjnych i angażowanie w te działania społeczności jest niezwykle ekscytującym wyzwaniem, którego z radością się podjęliśmy, przystępując do współpracy z klientem – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38Content Communication.

38Content Communication będzie wspierać Balcię w codziennej komunikacji z mediami, ale też brokerami. Będzie także odpowiadać za działania contentowe oraz współpracę z influencerami.

(AM, źródło: publicrelatons.pl, 38Content Communication)