Beesafe chce zaistnieć w e-commerce

0
730

W rozmowie z cashless.pl Rafał Mosionek, CEO Beesafe, poinformował, że jego firma pracuje obecnie nad nowymi produktami, które mają wzbogacić jej ofertę. Będą to ubezpieczenia mieszkaniowe, NNW oraz assistance niekomunikacyjne. Insurtech ustala też priorytety dla innych produktów, które mogłyby poszerzyć jego portfolio.

Rafał Mosionek zdradził, że wielu klientów, którzy odważyli się zawrzeć umowę ubezpieczenia we wchodzącym na rynek Beesafe, postanowiło korzystać nadal z jego usług. Przyszli też nowi, w efekcie czego baza klientów rozrosła się o ponad 20% w stosunku do awizowanych w styczniu 100 tys. zawartych umów ubezpieczenia.

W obszarze dystrybucji Beesafe chce wykorzystać swoje dobre doświadczenia w skali całej Vienna Insurance Group. Wkrótce identyczny system sprzedaży jak w insurtechu zostanie wdrożony w Benefii. Rafał Mosionek przyznaje też, że w przyszłości platforma technologiczna Beesafe może być wykorzystywana również (w modelu white label) w innych kontekstach VIG. Beesafe chce też zaistnieć w e-commerce, dla której w staje się bardzo atrakcyjnym partnerem. Aby nawiązać tam relacje z partnerami, firma musi jednak rozszerzyć swoją ofertę produktową. Priorytetem nadal będzie dbanie o doświadczenie klienta końcowego, np. w likwidacji szkód. Dzięki nawiązanej niedawno współpracy z Tractable, Beesafe chce doprowadzić do tego, że szkoda komunikacyjna będzie likwidowana w 10 minut.

Więcej:

cashless.pl z 7 czerwca, Ida Krzemińska-Albrycht „Beesafe szykuje nowe produkty, z którymi pojawi się m.in. w e-commerce, a w czerwcu z technologii spółki skorzysta Benefia”

(AM, źródło: cashless.pl)