Blog - Strona 1259 z 1420 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1259

PZU: Sześć nagród w rankingu „Instytucja Roku”

0

PZU został triumfatorem rankingu „Instytucja Roku” w konkursie organizowanym przez portal MojeBankowanie.pl. Zakład zdobył sześć statuetek. Objął prowadzenie w kategoriach: najlepszy ubezpieczyciel, najlepsza jakość obsługi w placówkach i w kanałach zdalnych, najlepszy projekt CSR oraz najlepsze biuro prasowe. Natomiast Osobowością Roku została dyrektor zarządzająca marketingiem i relacjami z klientem Anna Janiczek (obecnie p.o. prezesa PZU Zdrowie).

– PZU to nie tylko ubezpieczenia. To przede wszystkim ludzie, nasi klienci i pracownicy. Cieszy nas, że wysiłek i zaangażowanie całego zespołu PZU doceniają ci, którym służymy, a więc właśnie klienci. Największym wyróżnieniem są ich dobre opinie. Zostały potwierdzone przez ekspertów badaniami metodą „tajemniczego klienta”, które przyczyniły się do sukcesu PZU w rankingu – mówi prezes PZU SA Beata Kozłowska-Chyła.

Prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska przypomina, że po tym, jak jesienią ub.r. liczba biur agentów wyłącznych PZU przekroczyła 1500 punktów zakład ma już – razem z oddziałami – prawie dwa tysiące placówek. Rozwojowi sieci stacjonarnej towarzyszy rozwój w obszarze cyfrowym. Dzięki serwisowi mojePZU.pl klienci mogą zgłosić szkodę, umówić się z lekarzem, kupić polisę czy inwestować swoje oszczędności.

Za wkład w rozwój usprawnień i innowacji związanych z obsługą klienta nagrodą „Osobowość Roku” została doceniona dyrektor zarządzająca marketingiem i relacjami z klientem Anna Janiczek. – Warunkiem budowania długotrwałych relacji z klientami jest łatwość i dostępność naszych usług. Na to stawiamy i to podejście się sprawdza, co widać w kryzysowych sytuacjach, jak obecny stan epidemii. Jesteśmy w stanie zapewnić klientom skuteczną pomoc i wysoką jakość usług mimo ograniczeń, które zmuszają ich do pozostawania w domu – mówi Anna Janiczek.

Z kolei nagrodę dla Najlepszego Projektu CSR otrzymała akcja „Pomoc To Moc”. Służy ona wspieraniu lokalnych inicjatyw, publicznemu zdrowiu i bezpieczeństwu. Jedną z bardziej spektakularnych zeszłorocznych akcji było sfinansowanie sprzętu ratowniczego dla jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej.

– Strażacy ochotnicy są często pierwsi na miejscu tragedii: pożarów, wypadków na drodze, klęsk żywiołowych. Dlatego ofiarowaliśmy im sprzęt, dzięki któremu mogą jeszcze sprawniej ratować ludzi dotkniętych nieszczęściem. Zorganizowaliśmy też społeczną kampanię na rzecz bezpieczeństwa na drogach „Prowadzisz? Odłóż telefon”, a żeby chronić pieszych, rozdaliśmy im kilkaset tysięcy światełek odblaskowych – przypomina członek zarządu PZU Życie Dorota Macieja.

Jak podkreśla, wyrazem społecznego zaangażowania PZU jest też ostatnia pomoc dla szpitali, służb medycznych, policji i Straży Granicznej, które walczą z epidemią koronawirusa. Sięgnęła już prawie 10 mln zł.

W kryzysowych sytuacjach ważną rolę odgrywa też szybka informacja. – PZU nie tylko spieszy z pomocą, ale i z przekazywaną za pośrednictwem mediów informacją dla klientów, jak i gdzie uzyskać wsparcie – mówi dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Piotr Bugajski. Biuro zostało uhonorowane tytułem Najlepszego Biura Prasowego za szybkie przekazywanie rzetelnych informacji, ich wysoki merytoryczny poziom i kompetentny zespół.

(AM, źródło: PZU)

Europa z najlepszą obsługą klientów w kanałach zdalnych

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Europa Ubezpieczenia otrzymała nagrodę w rankingu „Instytucja Roku 2020” w konkursie organizowanym przez portal MojeBankowanie.pl. Firma została doceniona za najwyższą jakość obsługi klientów w kanałach zdalnych. Wyróżnienie przyznano na podstawie niezależnego badania obsługi klientów przez towarzystwa ubezpieczeniowe.

„Instytucja Roku” to niezależny ranking, który od 2015 roku przygotowuje portal mojebankowanie.pl. Eksperci portalu wcielają się w rolę „tajemniczych klientów”, którzy odwiedzają placówki instytucji finansowych oraz testują jakość obsługi w kanałach zdalnych. W drugim przypadku sprawdzają, jak wygląda dostępność informacji na stronach internetowych, ile czasu czeka się na połączenie z konsultantem czy na odpowiedź na pytanie wysłane e-mailem lub przez formularz kontaktowy. Pod uwagę jest także brana dostępność i jakość kontaktu za pośrednictwem czata oraz na urządzeniach mobilnych. Ważny dla oceny jest również używany język – ranking premiuje instytucje finansowe, które odpowiadają na pytania klientów w sposób prosty, zrozumiały oraz wyczerpujący.

– Europa Ubezpieczenia nie ma fizycznej sieci placówek. Dlatego dbałość o najwyższą jakość obsługi klientów w kanałach zdalnych zawsze miała dla nas kluczowe znacznie. Nagroda „Instytucja Roku 2020” to kolejne wyróżnienie, które pokazuje, że w tej kategorii jesteśmy rynkowym liderem. Doświadczenie w tym zakresie i wypracowane standardy przydają się szczególnie teraz, kiedy pracujemy z naszych domów. Działamy normalnie, wykorzystując możliwości, jakie daje technologia i cały czas jesteśmy do dyspozycji klientów – mówi Marat Nevretdinov, prezes Europa Ubezpieczenia.

(AM, źródło: Europa Ubezpieczenia)

Nationale-Nederlanden partnerem projektu „Technologie kontra COVID-19”

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W obliczu rozprzestrzeniającego się koronawirusa organizatorzy programu akceleracyjnego MIT Enterprise Forum CEE powołali specjalny projekt: „Technologie kontra COVID-19”, którego celem jest wypracowanie rozwiązań dla sektora medycznego. Jego partnerem jest Nationale-Nederlanden.

Inicjatywa skupia się na start-upach uczestniczących w MIT Enterprise Forum CEE. Celem jest wyłonienie tych, które opracowały narzędzia odpowiadające na bieżące potrzeby sektora medycznego w walce z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Kluczowym elementem wyboru są rozwiązania w pełni gotowe do wdrożenia oraz umożliwiające cyfryzację systemu opieki zdrowotnej.

– Sytuacja w Polsce rozwija się dynamicznie. Dlatego potrzebujemy produktów, które można od zaraz wprowadzić na rynek. Wśród wybranych firm znalazły się Telemedi.co oraz StethoMe, z którymi realizowaliśmy projekty pilotażowe, oraz Neuroforma będąca obecnie pod opieką naszych ekspertów. Wierzymy, że technologie każdej z nich są w stanie realnie wspomóc zarówno pacjentów, jak i lekarzy – mówi Urszula Gołaszewska-Kroenke z Nationale-Nederlanden.

Polskie start-upy zaproponowały szereg cyfrowych rozwiązań, które mają za zadanie odciążyć tradycyjną medycynę. Wsparcie pacjentów przez konsultacje lekarskie online, zdalne przeprowadzenie badania osłuchowego stetoskopem, rehabilitacja przez internet czy wirtualna rozmowa z chatbotem, który posiada aktualne informacje z Ministerstwa Zdrowia, to tylko niektóre z przedstawionych usprawnień. W praktyce oznacza to, że część usług zostanie zrobotyzowana i przeniesiona do domów pacjentów.

– Chcemy aktywnie wspierać nasze otoczenie w tej trudnej sytuacji. Nowe technologie mogą okazać się dużym wsparciem w obecnej rzeczywistości. Nasi klienci w ramach usługi assistance mogą skorzystać z już uproszczonej prediagnostyki w kierunku wystąpienia ryzyka zakażenia wirusem oraz z telekonsultacji lekarskiej. Liczymy, że nowe systemy opracowane w ramach MIT Enterprise Forum CEE ułatwią Polakom dostęp do opieki zdrowotnej i będą pomocnym narzędziem dla lekarzy w ich codziennej pracy – dodaje ekspertka.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)

Ekspert krytycznie o ubezpieczeniowych postulatach Rzecznika Finansowego

0

Zdaniem prof. Marcina Orlickiego z Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, ubezpieczeniowe postulaty zgłoszone przez Rzecznika Finansowego w związku z epidemią koronawirusa nie zasługują na poparcie.

W opinii zamieszczonej na łamach „Rzeczpospolitej” ekspert uznał za najgorszy pomysł zgłoszoną przez Rzecznika propozycję wprowadzenia możliwości zawieszenia poboru przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny opłaty karnej za brak obowiązkowego ubezpieczenia OC. Zdaniem prof. Orlickiego wprowadzenie takiego rozwiązania mogłoby doprowadzić do utraty budowanej przez lata etyki ubezpieczeniowej, która zakłada, że niedopełnienie obowiązku ubezpieczeniowego jest przejawem nieodpowiedzialności, braku troski o los poszkodowanych i żerowaniem na uczciwych posiadaczach pojazdów. Ponadto brak sankcji mógłby doprowadzić do finansowej ruiny posiadacza pojazdu w razie wypadku z poważnymi skutkami. Ekspert krytycznie odniósł się też do pomysłu rozszerzenia możliwości czasowego wycofania pojazdu z ruchu, uznając, że cześć pojazdów i tak byłaby użytkowana oraz powodowałaby wypadki. A te nie miałyby pokrycia w zapłaconej składce. Prof. Orlickiemu nie podoba się też postulat dotyczący prolongaty składek. Wskazał, że skoro od zakładów wymaga się rzetelnych i terminowych wypłat świadczeń oraz uczciwego rozliczania się z agentami i brokerami, to należy zadbać o terminowy dopływ środków tworzących fundusz ubezpieczeniowy.

Więcej:

„Rzeczpospolita” z 2 kwietnia, „Koronawirus. Marcin Orlicki – niech polskie ubezpieczenia pozostaną zdrowe”:

https://www.rp.pl/…

 (AM, źródło: „Rzeczpospolita”)

Japonia: Epidemia szkodzi sprzedaży samochodów

0
Żródło zdjęcia: 123.rf

Ubezpieczenia komunikacyjne, dominujące na japońskim rynku ubezpieczeń ogólnych, w ciągu najbliższych czterech lat czeka stagnacja spowodowana przez epidemię koronawirusa.

Składka przypisana brutto z ubezpieczeń komunikacyjnych z lat 2014–2019 wykazała średnią roczną stopę wzrostu 0,7% – ujawnia raport na temat głównych trendów i możliwości na japońskim rynku ubezpieczeń ogólnych do 2023 r. sporządzony przez analityków Global Data. Prognozują oni, że jej udział obniży się z 53,3% w 2019 r. do 52,4% w 2023 r.

Jednym z podstawowych powodów jest obecny spadek stawek. W 2017 r. GIROJ (General Insurance Rating Organization of Japan) zasugerowała cięcia stawek za obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne OC. GIROJ zwróciła się o 8% redukcję składek w obowiązkowych ubezpieczeniach komunikacyjnych, odzwierciedlającą spadek roszczeń w miarę jak wdrażanie automatyzacji i telematyki zmniejszało szkodowość.

Japoński urząd nadzoru nad usługami finansowymi zaplanował dalsze cięcie stawek średnio o 16,4% od kwietnia 2020 r. 

Poza tym ubezpieczyciele odczuwają presję spowolnienia. W ub.r. sprzedaż nowych samochodów w Japonii zmniejszyła się o 11%, z 387 525 w 2018 r. do 344 875 w 2019 r.

Należy się spodziewać, że obecna epidemia koronawirusa odbije się niekorzystnie na sprzedaży nowych samochodów. Będzie to miało wpływ na ubezpieczenia komunikacyjne, skutkując spadkiem składek.

Aby złagodzić skutki spowolnienia, ubezpieczyciele oferują świadczenia dodatkowe i wzmacniają platformy cross-sellingowe. Dla zapewnienia wzrostu muszą również wykorzystywać nowe możliwości poszerzania bazy klientów, takie jak współdzielenie samochodów czy wypożyczalnie. Mimo presji na składki, ubezpieczenia komunikacyjne nadal pozostaną wiodąca linią na rynku ubezpieczeń ogólnych w Japonii.

AC

Inga Beale prezesem Mediclinic

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Południowoafrykańska firma usług opieki zdrowotnej Mediclinic International Plc powołała byłą dyrektor generalną Lloyd’s, Ingę Beale, na stanowisko niezależnego dyrektora bez funkcji wykonawczej i prezesa.

Beale będzie następczynią prezesa Edwina Hertzoga po jego odejściu na emeryturę z dniem 22 lipca br. Beale była pierwszą kobietą na najwyższym stanowisku kierowniczym liczącego 330 lat rynku ubezpieczeniowego i stała za sterem Lloyd’s of London przez ponad cztery lata, od 2014 r. 26 marca 2020 r. Beale weszła w skład komitetu Mediclinic.

(AC, źródło: Reuters)

Aviva Życie udostępni klientom indywidualnym trzymiesięczną prolongatę w opłacaniu składek

0

Na wniosek klienta przeżywającego problemy finansowe wskutek epidemii koronawirusa zawiesimy na okres do 3 miesięcy obowiązek opłacania składki w indywidualnych ubezpieczeniach na życie. Przez ten czas utrzymujemy ochronę ubezpieczeniową, co jest szczególnie ważne w trudnych czasach. Proponuję, aby klienci, których obecna sytuacja zmusza do skorzystania z tej możliwości, skontaktowali się ze swoimi agentami i ustalili najkorzystniejsze rozwiązanie informuje prezes firmyAdam Uszpolewicz.

Sytuacja, z jaką przyszło nam się mierzyć, uświadamia, jak ważne jest posiadanie ubezpieczenia. Aviva nie pierwszy raz pomaga klientom w zachowaniu adekwatnej ochrony ubezpieczeniowej mimo przejściowych problemów finansowych.

Wieloletnie ubezpieczenia na życie i zdrowie, które są specjalnością naszej firmy, od dawna zawierają mechanizmy umożliwiające utrzymanie ochrony w trudnych finansowo okresach.

Elastyczna konstrukcja naszych ubezpieczeń sprawdziła się podczas poprzednich kryzysów i również teraz daje takie możliwości klientom. Dostępne rozwiązania to m. in. weryfikacja zakresu umowy i składki lub prolongata w jej opłacaniu – w ubezpieczeniach indywidualnych nawet przez 3 miesiące. W razie problemów finansowych klienci powinni porozmawiać ze swoimi agentami, aby uzyskać pełną informację o możliwych zmianach w polisie i ich konsekwencjach. Ważne, aby pochopną decyzją nie stracić korzyści z posiadanej ochrony. Gdy problemy finansowe ustaną, warto ponownie porozmawiać z agentem o swoim ubezpieczeniu. Nasi agenci są przygotowani do prowadzenia takich rozmów, otrzymują dodatkowe wsparcie z centrali.

Chcemy też pomóc klientom indywidualnym, którzy z powodu trudności finansowych będą korzystać z czasowego zawieszenia spłaty kredytów w bankach.

Mimo ograniczeń wynikających z epidemii zapewniamy niezakłóconą obsługę klientów, w tym wypłatę świadczeń. Dobrze zdajemy ten egzamin, dostosowując się do sytuacji dzięki technologiom wspierającym naszych pracowników i agentów ubezpieczeniowych.

Wychodząc naprzeciw klientom doświadczającym kłopotów finansowych, zachowujemy się w sposób społecznie odpowiedzialny. Przyczynimy się w ten sposób do złagodzenia ekonomicznych skutków epidemii, co jest również w interesie naszej firmy i całej branży ubezpieczeniowej.

Adam Uszpolewicz, prezes Aviva w Polsce

(am)

Agent skuteczny również z domu

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W sytuacji, kiedy przez pandemię koronawirusa lepiej nie wychodzić z domu, ERGO Hestia zapewnia agentom rozwiązania, które minimalizują ryzyko ich zachorowania. Kampania „W trosce o wspólne bezpieczeństwo” informuje pośredników o tym, jak sprzedawać ubezpieczenia bez konieczności spotykania się z klientem.

ERGO Hestia już od jakiegoś czasu konsekwentnie wprowadza rozwiązania, które minimalizują ryzyko zachorowania zarówno klientów, agentów, jak i jej pracowników.

Te nadzwyczajne warunki dobitnie pokazują, jak słusznym kierunkiem było inwestowanie w najnowsze technologie. Dzięki temu teraz, gdy praktycznie nie można wychodzić z domu, zarówno klient, jak i agent mogą korzystać z naszych systemów za pomocą komputera czy telefonu. Żeby się ubezpieczyć czy przedłużyć polisę, nie trzeba podnosić się z fotela. Wszystko to w trosce o wspólne bezpieczeństwo – podkreśla Justyna Wajs, członek zarządu ERGO Hestii.

Uproszczenie procedur

W związku z rosnącym zagrożeniem została stworzona specjalna polityka postępowania obowiązująca wszystkich pracowników. W ten sposób firma dzieli się doświadczeniem zbudowanym na dwóch filarach – ludziach i technologii. Dlatego agenci codziennie otrzymują nowe informacje od Grupy ERGO Hestia.

Zmiany może zauważyć każdy, choćby na drzwiach agencji. Pojawiły się tam plakaty informujące klientów, jak kontaktować się z pośrednikami e-mailowo oraz telefonicznie. Co więcej, ERGO Hestia uprościła wiele procedur, by ułatwić agentom pracę zdalną. Od 12 marca klient otrzymał możliwość potwierdzenia wypowiedzenia ubezpieczenia poprzez SMS. Dostosowano również procedurę zawierania polis AC. W ten sposób ERGO Hestia akceptuje zdjęcia samochodów wykonane przez klienta i tym samym ogranicza kontakty osobiste pomiędzy nim a agentem. Pośrednicy ubezpieczyciela otrzymali również dostęp do infolinii z ekspertami, między innymi ratownikami medycznymi, którzy zapewniają rzetelne informacje na temat koronawirusa.

ERGO Hestia prowadzi też cykl porad bardziej prozaicznych, a dotyczących pracy z domu. Agenci dowiadują się z niego m.in. o tym, jak poradzić sobie z ewentualnymi problemami z wi-fi czy jak zmierzyć się z innymi ewentualnymi trudnościami związanymi z pracą zdalną.

Bez wychodzenia z domu

Wiele można nadzorować z poziomu aplikacji iKonto. Program oferuje m.in. możliwość zdalnego zawarcia umowy ubezpieczenia, modyfikacji danych osobowych, zgłoszenia szkody, opłacenia składki czy anulowania polisy. To również doskonałe narzędzie dla agentów, którzy mogą w nim – oprócz powyższych – m.in. dokładnie sprawdzać historię zadań powiązanych z konkretnym klientem.

Aplikacji, dzięki którym agent niemal całą pracę może wykonać, posługując się zaledwie kciukiem, jest wiele. iHestia Lite umożliwia zawarcie polisy dla klienta z poziomu smartfona. Zawiera: ERGO 7, ERGO Podróż, ERGO Sport i OC komunikacyjne, dzięki czemu można uzyskać dostęp do naprawdę szerokiej ochrony ubezpieczeniowej.

Wygodna komunikacja przez internet

Wygodny i bezpieczny kontakt zapewnia iKomunikator. To duże ułatwienie, które pozwala klientowi pozostać w domu i w ten sposób nie narażać zarówno siebie, jak i pośrednika. Komunikacja pomiędzy agentem i konsultantem jest również dostępna przez czat. Pomocny jest tutaj dostępny przez 24 godziny na dobę czatbot.

Na czas trwania pandemii bezpośredni kontakt w przypadku zgłoszenia likwidacji szkody pomiędzy przedstawicielami ERGO Hestii a klientem lepiej przenieść do internetu. Skutecznie pomaga w tym aplikacja Pomoc Online. To dzięki niej klient może zgłosić szkodę, zamówić oględziny, a nawet samemu je wykonać za pomocą smartfona.

Wszystko pod kontrolą

Kolejną ważną funkcję spełnia iMonitor. To narzędzie, dzięki któremu agent możne nieustannie monitorować wysokość sprzedaży. Oczywiście – wszystko na telefonie. Pośrednicy nie muszą się również martwić o aktualne informacje na temat produktów ERGO Hestii. Warto także podkreślić, że odbywają się wirtualne szkolenia. Istotną wiedzę zapewniają również dostępne online Centrum Informacji oraz Centrum Agenta.

Tak jak piloci mają kokpity, tak agent ma własny panel, nazwany – tak po prostu – Agent. To prawdziwe centrum zarządzania, z którego można zrobić niemal wszystko, co jest potrzebne do współpracy z towarzystwem ubezpieczeniowym, jakim jest ERGO Hestia. Można stąd m.in. przekazywać zadania do realizacji przez Centralę. Oczywiście dotyczy to tylko zadań, których agent nie jest w stanie wykonać sam, bo – tutaj warto to zaznaczyć – ubezpieczyciel mocno stawia na samodzielność pośredników.

Dodatkowo, gdy takie zadanie zostanie już przesłane, nadawca może bez problemu monitorować proces realizacji, by być na bieżąco. System Agent to również doskonałe miejsce do kontrolowania wszystkich kwestii związanych z odnowieniami polis. To tutaj pośrednik ma wgląd w listę polis, które w ciągu najbliższego miesiąca wygasną. To też miejsce, które zdecydowanie ułatwia kwestię „papierkowej roboty”. Aplikacja samodzielnie generuje raporty polisowe, ofert i kalkulacji.

Również rozwiązania miękkie

W ramach hasła „W trosce o wspólne bezpieczeństwo” ERGO Hestia zaoferowała pośrednikom wiele tzw. miękkich rozwiązań. Agenci otrzymali m.in. specjalne plakaty zachęcające klienta do kontaktu online lub telefonicznego, by w miarę możliwości uniknąć niepotrzebnych spotkań. Uchronić się przed koronawirusem pomogła też stworzona przez ERGO Hestię lista działań profilaktycznych.

ERGO Hestia wprowadziła zmiany nie tylko na płaszczyźnie agentów. Minimalizacja zakażeniem koronawirusem dotyczy całej przestrzeni działalności Grupy. Tak jest również w siedzibie głównej w Sopocie oraz w przedstawicielstwach. Pracownicy są na bieżąco informowani o najważniejszych kwestiach związanych z wirusem, wiele osób już rozpoczęło pracę zdalną, a spotkania są prowadzone poprzez wideokonferencje.

Warta: 10 mln zł na walkę z koronawirusem zamiast na kampanię jubileuszową

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Grupa Warta przekaże 10 mln zł na wsparcie walki z epidemią COVID-19. Firma wykorzysta na ten cel m.in. środki, które miały być przeznaczone na kampanię jubileuszową z okazji 100-lecia działalności. Ubezpieczyciel wesprze szpitale zakaźne pomagające Polakom w czasie epidemii. Ponadto uruchomi akcję „Zostań w domu i pomagaj”, która zakłada, że część składki ze sprzedaży zdalnej zostanie przeznaczona na lokalne działania w ramach walki z epidemią.

– W obliczu wielkiego wyzwania, przed jakim wszyscy stanęliśmy, Warta dołącza do szerokiej koalicji ludzi, firm i instytucji wspierających walkę z koronawirusem. Jesteśmy w sytuacji, gdy solidarność i odpowiedzialność społeczna jest najważniejsza. Dlatego też chcemy skierować nasze działania nie tylko do jednej wybranej grupy, ale szeroko – aby przeciwdziałać wszelkim skutkom wirusa, również społecznym i psychologicznym. Zadaniem ubezpieczycieli, w tym Warty, jest pomagać – i to właśnie staramy się robić w przemyślany i punktowy sposób. Chcemy, aby nasza pomoc trafiła bezpośrednio tam, gdzie jest obecnie najbardziej potrzebna, w tym także do społeczności lokalnych – mówi Jarosław Parkot, prezes zarządu Warty.

Połowę z 10 mln zł Warta przekaże szpitalom, które są na pierwszej linii frontu walki ze skutkami koronawirusa. Środki finansowe zostaną rozdzielone pomiędzy wybrane placówki zakaźne. W ten sposób zakład zamierza wspomóc te miejsca, gdzie pomoc w danej chwili jest najbardziej potrzebna.

Z kolei w ramach akcji „Zostań w domu i pomagaj” firma przekaże część składki z każdej zawartej polisy na działania związane z walką z epidemią COVID-19. Kwota wsparcia może łącznie wynieść nawet 5 mln. Do pomocy zaangażowano także agentów pracujących obecnie w trybie zdalnym. W myśl hasła „Zostań w domu” pośrednicy, którzy znają dobrze potrzeby w swoim otoczeniu, zarekomendują lokalne organizacje wymagające wsparcia w walce z koronawirusem. Całkowita pomoc zostanie równo podzielona na poszczególne województwa i przekazana zgodnie z rekomendacją agentów.

– Dziś ludzie potrzebują działań, które ich wzmocnią, pomogą budować wspólnotę i poczucie solidarności. Szukają pozytywnych wzorców i codziennych bohaterów, którzy dadzą im nadzieję. To oczywiste, że w tych trudnych chwilach powinniśmy być razem i działać wspólnie. Dlatego nasi agenci będą mieli realny wpływ na to, jak środki zostaną wykorzystane. Wierzymy, że chętnie włączą się w akcję i będąc blisko swoich społeczności, pomogą nam wybrać obszary wymagające bezpośredniego wsparcia. Chcemy w ten sposób, aby każdy z naszych agentów miał możliwość zaangażowania się i wniósł swój wkład w niesioną pomoc – dodaje Jarosław Parkot.

(AM, źródło: Warta)

GrECo Polska: Marcin Demiańczuk pokieruje sektorem budownictwa i nieruchomości

0
Marcin Demiańczuk

Z początkiem kwietnia do zespołu GrECo Polska dołączył Marcin Demiańczuk. Jako dyrektor Sektora Budownictwa odpowiada za obsługę dużych projektów inwestycji budowlanych.

– Do dołączenia do zespołu GrECo Polska przekonała mnie wizja rozwoju i silna pozycja w zakresie ubezpieczeń związanych z inwestycjami. Sektor budownictwa to jeden z sektorów, który pozwoli GrECo Polska zwiększyć udziały w rynku i stać się jednym z wiodących konsultantów ds. ryzyka w tej dziedzinie – mówi Marcin Demiańczuk.

– Marcina Demiańczuka znam od wielu lat – dał się poznać jako wysokiej klasy specjalista oraz człowiek, z którym chciałbym współpracować. Jestem przekonany, że jego wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu i obsłudze kompleksowych programów ubezpieczeniowych dla dużych przedsiębiorstw zwiększy jakość obsługi świadczonej przez GrECo Polska. Razem ze swoim zespołem Marcin będzie w stanie dostarczyć naszym klientom doskonałych rozwiązań, tym bardziej że w związku ze skutkami gospodarczymi pandemii koronawirusa przed rynkiem budowlanym (i nie tylko) będzie stało wiele wyzwań – komentuje Paweł Paluszyński, prezes zarządu GrECo Polska sp. z o.o.

Marcin Demiańczuk jest związany z rynkiem ubezpieczeniowym od 25 lat. Karierę rozpoczynał w Warcie, a przez ostatnie 6 lat związany był z Aon Polska, gdzie zajmował stanowisko dyrektora Praktyki Inwestycji Budowlanych. Przygotowywał indywidualne programy ubezpieczeniowe dla największych inwestycji i projektów, obejmujące m.in. ubezpieczenia budowlano-montażowe, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ogólnej i zawodowej, ubezpieczenia cargo, ubezpieczenia majątkowe i utraty zysku.

Od 1 kwietnia jest dyrektorem Sektora Budownictwa i Nieruchomości GrECo Polska. Odpowiada za obsługę inwestycji i ryzyk z tym związanych, zarówno dla umów cyklicznych, jak i rozwiązań dedykowanych dla poszczególnych kontraktów, umów cyklicznych czy pojedynczych kontraktów drogowych i infrastrukturalnych.

Branża budowlana to specjalizacja, która wraz z sektorem energetycznym i przemysłem wydobywczym oraz transportem i logistyką są kluczowe w strategii rozwoju GrECo w Polsce.

(AM, źródło: GrECo)

18,051FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie