Blog - Strona 1363 z 1369 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1363

Odc. 62 – Tak podróżuję – PKO Ubezpieczenia – Katarzyna Sawera i Magda Trześniewska

0

PKO Ubezpieczenia przygotowało nowy produkt turystyczny, który można nabyć on-line. Z podcastu dowiecie się:

  • Czym „Tak podróżuję” różni się od innych rozwiązań dostępnych na rynku?
  • Czego klienci oczekują od ubezpieczeń w internecie?
  • Dlaczego ludzie decydują się na zakup polisy w sieci?
  • Jak zmieniły się nawyki podróżne Polaków?
  • Ile może kosztować brak ubezpieczenia?

Gośćmi „Rozmów bez asekuracji” są Katarzyna Sawera i Magda Trześniewska z PKO Ubezpieczenia.

 POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 61 – Człowiek… a jednak! XXII Kongres Brokerów – Marcin Kapiński

0

Wielkimi krokami zbliża się XXII Kongres Brokerów w Mikołajkach, największe wydarzenie branży ubezpieczeniowej w Polsce. Co nas czeka w tym roku? Opowie gość podcastu ubezpieczeniowego, Marcin Kapiński ze Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych.
Poznacie również szczegóły dotyczące certyfikowanych szkoleń brokerskich, które niedawno uzyskały oficjalną akredytację i staną się podstawą trójstopniowego systemu certyfikacji dla brokerów.
Więcej o Kongresie: https://kongresbrokerow.pl/

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 60 – Produkty premium – Grzegorz Gasiecki, ProPlus

0

Czy o wyborze wariantu ubezpieczenia grupowego lub programu zdrowotnego zawsze decyduje wyłącznie najniższa cena? Kiedy warto zaproponować Klientowi coś więcej, by nie spotkać się z odmową? A może dobrze zawsze mieć w zanadrzu wariant „VIP”?
O produktach typu „premium” opowie Grzegorz Gasiecki z multiagencji ProPlus. Z podcastu dowiesz się:

  • Dla kogo są produkty typu premium
  • Jakie są korzyści z ubezpieczeń zdrowotnych w wariancie premium
  • Jak działa ubezpieczenie Best doctors?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 59 – Jak znaleźć klienta w sieci? – Maciej Biegajewski, Insly

0
  • Czy internet może być wartościowym źródłem nowych klientów dla pośrednika ubezpieczeniowego?
  • W jaki sposób wykorzystać potencjał mediów społecznościowych dla rozwoju biznesu ubezpieczeniowego?
  • Jakie błędy odstraszą, zamiast przyciągnąć klientów?
  • Jak budować i rozwijać markę osobistą?

Gościem tego odcinka podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji” jest Maciej Biegajewski z Insly, ekspert od marketingu w sieci.

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 58 – Gdzie się podziali twoi klienci? – Adam Kubicki, trener

0

Co zrobić, żeby sprzedawać więcej? Bez magicznych sztuczek, za to z receptami sprawdzonymi przez 24 lata praktyki w branży ubezpieczeniowej.
Agenci ubezpieczeniowi dzielą się na tych, którzy są bardzo zadowoleni ze swojej pracy oraz na tych, którzy są bardzo zadowoleni. Środka nie ma – mówi Adam Kubicki, trener i autor książki „Bądź liderem, albo odejdź”.
Jeśli robisz to, co powinieneś, to nie będziesz miał problemów z klientami. Czyli co dokładnie? O tym usłyszysz w 58. podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji”. Dowiesz się też:

  • jakie konkretne czynności budują wynik w sprzedaży ubezpieczeń, a jakie nie
  • ile cię może kosztować bierne oczekiwanie na klienta
  • jak marzenia i cele wpływają na wyniki
  • jakie pytania zadawać sobie, żeby odnieść sukces
  • czy zawsze warto zarabiać więcej
  • jak skutecznie poszukiwać klientów

Jeszcze więcej strategii pozyskiwania tych właściwych klientów w najnowszym kursie elektronicznym Adama Kubickiego: http://adamkubicki.pl/kurs/

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 57 – Jak to było naprawdę? – dr Bożena M. Dołęgowska-Wysocka i Aleksandra Wysocka

0

W lutym „Gazeta Ubezpieczeniowa” obchodziła 20 urodziny! Gościem 57. odcinka podcastu „Rozmowy bez asekuracji” jest dr Bożena M. Dołęgowska-Wysocka – założycielka tytułu oraz redaktor naczelna w latach 1999-2019. Z audycji dowiecie się:

  • Jakie były początki „Gazety Ubezpieczeniowej”?
  • Dlaczego miała ponad 100 tys. nakładu?
  • Czemu przepowiadano, że przetrwa co najwyżej 6 miesięcy?
  • Co jest najważniejsze w branży ubezpieczeniowej?
  • Jak prowadzić prywatną gazetę branżową i nie zwariować?

Poznacie również jako pierwsi kulisy powstania i działalności jedynego tygodnika ubezpieczeniowego w Polsce.

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 56 – Taki mamy klimat – Rafał Mańkowski, Polska Izba Ubezpieczeń

0

Ponad 16 mld zł – tyle kosztowałaby Polskę powódź z 2010 r., gdyby zdarzyła się w roku 2018. Uderzając z taką samą siłą jak osiem lat temu, żywioł spowodowałby straty większe aż o 21 proc. Jeśli Polska nie wdroży spójnej polityki zarządzania ryzykiem, większe straty spowodowane zjawiskami pogodowymi staną się realne – alarmuje Polska Izba Ubezpieczeń w najnowszym raporcie „Klimat ryzyka. Jak prewencja i ubezpieczenia mogą ograniczyć wpływ katastrof naturalnych na otoczenie?”, przygotowanym wraz z firmą doradczą Deloitte. Honorowy patronat nad raportem objęło Ministerstwo Środowiska.
Gościem 56. odcinka podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji” jest Rafał Mańkowski, analityk PIU i współtwórca raportu. Z rozmowy dowiemy się:

  • Dlaczego susza może spowodować blackout?
  • Jakie są najbardziej kosztowne skutki zmian klimatycznych?
  • Czy Polacy wyciągnęli wnioski z powodzi 1997 i 2010 roku?
  • Dlaczego żywioły powodują szkody o coraz większej wartości?
  • Czy agent powinien rozmawiać z klientami o pogodzie?
  • W jaki sposób szkody związane z żywiołami wpływają na działalność gospodarczą?

Więcej o raporcie klimatycznym PIU:
https://piu.org.pl/raport-klimatyczny/

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 55 – Z pasją do innowacji – Maciej Dylewski, CCN Polska

0

9 kwietnia w ambasadzie Holandii w Warszawie odbędzie się konferencja CCN Polska „Z pasją do innowacji”. Głównym tematem będzie likwidacja szkód, ale nie tylko. Ciekawe wdrożenia przedstawi międzynarodowe grono prelegentów.
O szczegółach wydarzenia opowiada Maciej Dylewski, który kieruje CCN Polska. – Chcemy przybliżyć polskim przedstawicielom branży ubezpieczeniowej plany i możliwości CCN w Polsce i innych krajach oraz zaprezentować nowe rozwiązania i trendy z różnych państw, w których działamy – mówi Maciej Dylewski. – Zapraszam specjalistów od likwidacji szkód, pasjonatów innowacji oraz brokerów ubezpieczeniowych. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do kontaktu bezpośredniego przez LinkedIn, chętnie odpowiem na wszystkie pytania – dodaje Maciej Dylewski.
kontakt: https://www.linkedin.com/in/maciej-dylewski-2a81945/

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 54 – Windykacyjni pośrednicy – Piotr Maciągowski, E-Kancelaria

0

Wielu małych i średnich przedsiębiorców boryka się z problemem niezapłaconych faktur. Mniejsze firmy nie posiadają działów windykacyjnych, a ich płynność finansowa często bywa zagrożona z powodu opóźnionych i niezrealizowanych płatności. Czy pośrednik ubezpieczeniowy może być pomocny w takiej sytuacji?
Gościem 54. odcinka podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji” jest Piotr Maciągowski z firmy e-Kancelaria, który na rynku usług finansowych i ubezpieczeniowych działa już prawie 20 lat. Teraz buduje nową sieć dystrybucji i zaprasza do współpracy agentów i multiagentów.
e-Kancelaria zajmuje się m.in. windykacją, „odfrankawianiem” kredytów i odzyskiwaniem środków z polisolokat, służąc pomocą zarówno firmom, jak i osobom prywatnym.
„Pośrednicy coraz częściej rozszerzają podstawową ofertę produktową o dodatkowe rozwiązania i usługi, chcąc wzmocnić biznes bazujący wyłącznie na komunikacji” – zauważa Piotr Maciągowski.
Czy warto zaoferować swoim klientom pomoc w odzyskaniu środków z niezapłaconych faktur? O tym posłuchacie w tym odcinku podcastu.

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

Odc. 53 – Jak zdobywać szczyty? – Tomasz Domalewski, Leadenhall

0

Gościem 53. odcinka podcastu „Rozmowy bez asekuracji” jest Tomasz Domalewski, dyrektor sprzedaży Leadenhall Polska, który w ramach projektu „Neptun w górach” jako pierwszy gdańszczanin i ubezpieczeniowiec zdobywa kolejno najwyższe szczyty wszystkich kontynentów, czyli Koronę Ziemi. „Gazeta Ubezpieczeniowa” jest patronem medialnym projektu.
Tomasz zdobył już Mont Blanc, Elbrus i Klimandżaro, a 14 lutego 2019 r. wyrusza do Australii i Nowej Gwinei, żeby stanąć na szczycie Góry Kościuszki oraz najwyższy szczyt na świecie zlokalizowany na wyspie – Piramidę Carstensza (4 884 m. n.p.m.).
Z podcastu dowiesz się:

  • co alpinizm ma wspólnego z ubezpieczeniami i zarządzaniem sprzedażą
  • co to jest Korona Ziemi
  • jak stawiać sobie ambitne cele i je realizować
  • jakie pułapki czyhają na początkujących wspinaczy
  • czego uczą człowieka góry i jak można tą wiedzę wykorzystać w życiu zawodowym
  • jak planować wielkie przedsięwzięcia
  • jak korzystać ze wsparcia
  • jak mądrze rezygnować i korzystać ze wsparcia
  • jakie emocje pojawiają się na szczycie?

POBIERZ | SUBSKRYBUJ W iTUNES | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY

17,892FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie