Blog - Strona 572 z 1524 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 572

Nie zlecaj prowadzenia twojego fanpage’a

0
Marcin Kowalik

Dlaczego po latach odmawiam prowadzenia na FB strony poświęconej ubezpieczeniom innej osobie w zamian za wynagrodzenie? Dlaczego ty nie powinieneś też zlecać tego komuś innemu?

W swojej ofercie miałem taką usługę, nazywała się „Prowadzenie fanpage’a”. Była rozliczana w modelu subskrypcyjnym. Czyli multiagent płacił za prowadzenie fanpage’a na Facebooku. Raz zamawiał usługę w moim sklepie internetowym, raz podawał dane karty kredytowej, a płacił automatycznie co miesiąc. Co miesiąc też otrzymywał fakturę. Trwało to tak długo, jak chciał.

Gdy usługa miała sens…

Usługa powstała z potrzeby multiagentów. Nie mieli ani czasu, ani ochoty na cykliczne wymyślanie, co mają opublikować, kiedy to robić itp. I ja ich rozumiałem. Brak czasu, pomysłów, blokady mentalne, obawy przed komentarzami i ocenami… to wszystko są klasyczne wymówki występujące u nas wszystkich (u mnie też!). I ja ten ból z nich zdejmowałem, przynajmniej przejściowo.

Usługa powstała jakieś cztery lata temu. Wtedy inwestowanie w budowę fanpage’a na Facebooku, mając na uwadze cele biznesowe (i nie bójmy się tego powiedzieć – licząc na sprzedaż), miało sens. Wtedy też multiagenci, którym pomagałem, przy okazji uczyli się ode mnie, co i jak publikować, więc mieli dodatkową wartość. Wielu z nich już pięknie sobie radzi samodzielnie. I o to chodzi.

…i gdy go straciła

Dziś już tej usługi nie oferuję. W rozmowie z jednym multiagentem kilka dni temu wprost odradziłem to rozwiązanie, chociaż już chciał je kupić. Odmówiłem, ponieważ patrząc na jego cele biznesowe (zwiększenie rozpoznawalności biznesu i zwiększenie sprzedaży), musielibyśmy włożyć niewspółmiernie dużo wysiłku, pracy i pieniędzy w fanpage multiagencji, aby na koniec dnia była z tego jakaś sprzedaż.

A to wszystko oczywiście przez zasięgi (nie dopalane reklamą) na fanpage’ach zbliżone do oprocentowania na lokatach – czyli bardzo niskie. Bez sensu jest moim zdaniem oferowanie usługi, jeżeli w wyniku zmieniającego się otoczenia ona nic klientowi nie da.

Jest lepsze rozwiązanie. Więcej zyskasz, wykorzystując potencjał swojego profilu prywatnego na Facebooku. Tam już jest twoja publiczność, część to twoi przyszli klienci.

Czego teraz uczę?

Systematycznie i szczerze (autentyczność rządzi!) publikując o tym, jak pomagasz swoim klientom, jak rozwijasz firmę i siebie, zyskasz wierne grono „podglądaczy”, fanów. Nawet nie zauważysz, jak szybko z tego grona wyłonią się klienci, którzy w wiadomości prywatnej spytają, czy ich ubezpieczysz.

Ba, samo pisanie o sprzedaży („dziś sprzedałem klientowi ubezpieczenie mieszkania w dzielnicy X”) może dać ci sprzedaż. Mówmy o tym, że sprzedajemy. Nie ma w tym niczego złego.

A wracając do multiagenta, któremu odmówiłem… Zaproponowałem mu wędkę zamiast ryby. Nauczę go podczas zdalnych konsultacji 1 na 1, w cyklach miesięcznych, w subskrypcji płatnej co miesiąc:

  • co publikować na profilu prywatnym (bo tu jest potencjał w zasięgach i w sprzedaży) na Facebooku, żeby pozyskiwał klientów ubezpieczeniowych;
  • co napisać w wizytówce Google Moja Firma;
  • co opublikować na stronie internetowej swojej multiagencji.

I tak oto od usługi „prowadzenie fanpage’a multiagencji ubezpieczeniowej” w subskrypcji przeszliśmy do „konsultacji 1 na 1 dla multiagencji” w subskrypcji. Same ubezpieczenia przecież także są pewną subskrypcją…

Marcin Kowalik
marcinkowalik.online

Warta włącza neuroboreliozę do katalogu poważnych chorób

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W odpowiedzi na rosnące zagrożenie chorobami odkleszczowymi Warta rozszerzyła katalog poważnych chorób o neuroboreliozę, wspierając osoby nią dotknięte w powrocie do zdrowia.

– Lepiej się zabezpieczać niż leczyć. Ale czasem choroby nie uda się uniknąć i warto pamiętać, że w obliczu rosnącego ryzyka rozwiązaniem dopełniającym ochrony przed boreliozą i neuroboreliozą jest odpowiednie ubezpieczenie. Pozwoli ono na zabezpieczenie się także na wypadek sytuacji, w której mimo podjęcia środków ochronnych ulegliśmy zarażeniu – tłumaczy Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty.

Ochrona obejmująca leczenie szpitalne boreliozy i kleszczowego zapalenia mózgu dostępna jest w wybranych ubezpieczeniach na życie Warty, co pozwala na wypłatę świadczenia szpitalnego za każdy dzień hospitalizacji (środki te można później wykorzystać np. na leczenie powikłań po boreliozie w sanatorium). W przypadku neuroboreliozy ubezpieczyciel proponuje jeszcze szerszy zakres pomocy.

– W przypadku zaawansowanego stadium neuroboreliozy niezbędne jest leczenie szpitalne. Pacjent musi przygotować się na spędzenie dłuższego okresu czasu na intensywnym leczeniu. Jest to na tyle poważna perspektywa, że wprowadziliśmy specjalne ubezpieczenie od tej choroby, umieszczając neuroboreliozę w naszym katalogu poważnych zachorowań. Dzięki temu osoby korzystające z rozszerzonego ubezpieczenia Warta Ochrona mogą liczyć nawet na sumę ubezpieczenia w wysokości aż 600 tys. zł w przypadku konieczności hospitalizacji – mówi Dawid Korszeń.

Posiadacze polis na życie Warty nawet po wypłacie 100% sumy ubezpieczenia mogą otrzymać środki na leczenie innych zdiagnozowanych jednostek chorobowych. Przykładowo, wybierając sumę ubezpieczenia w wysokości np. 100 tys. zł, w okresie trwania ubezpieczenia możliwa jest wypłata nawet za sześć zdefiniowanych jednostek chorobowych w przypadku zachorowania ubezpieczonego (do limitu 600 tys. zł), jeśli osobę objętą ubezpieczeniem spotkają w tym okresie także inne dolegliwości.

(AM, źródło Warta)

Strefa NNW szkolne po nowemu

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Allianz Polska wprowadził zmiany w ubezpieczeniu szkolnym Strefa NNW szkolne, które sprzedają agenci wyłączni firmy oraz multiagencje.

W ramach polisy dostępne są 3 pakiety, na podstawie których agent może przygotować 4 warianty zakresu ochrony, zaś suma ubezpieczenia może wynieść nawet do 100 tys. zł. Dzieci są objęte ochroną nie tylko podczas zajęć w szkole, ale również w życiu prywatnym, np. na feriach i wakacjach oraz podczas zajęć sportowych, w tym wyczynowego uprawiania sportu (np. w czasie zawodów i rozgrywek) lub podczas innych aktywności pozaszkolnych.  Ubezpieczonym może być osoba do 25. roku życia. Zakres ochrony obejmuje też uczniów szkół sportowych.

Nowym rozwiązaniem, które zostało wprowadzone do ubezpieczenia, jest odpowiedzialność za uszczerbek na zdrowiu, do którego doszło w wyniku omdlenia, ataku epilepsji lub zasłabnięcia w przebiegu cukrzycy u ubezpieczonego dziecka. Ubezpieczającym, czyli podmiotem zawierającym umowę, może być zarówno placówka oświatowa, uczelnia, klub sportowy, dom dziecka czy zakład pracy, jak również osoba fizyczna.

– Przygotowując ofertę ubezpieczenia na kolejny rok szkolny, wzięliśmy pod uwagę nasze doświadczenia, a także zmieniające się oczekiwania klientów i agentów. Nasze ubezpieczenie NNW szkolne to nie tylko świadczenia z tytułu uszczerbku na zdrowiu, ale także koszty leczenia po wypadku, w tym leczenia stomatologicznego i rehabilitacji. W pakiecie Plus i Max zapewniamy szeroki zakres assistance, który obejmuje m.in. konsultacje lekarzy specjalistów, badania tomografii komputerowej lub rezonans magnetyczny, świadczenia w ramach telemedycyny, organizację i pokrycie kosztów transportu do/z placówki medycznej czy konsultacje z psychologiem, ale też pokrycie kosztów dostosowania miejsca zamieszkania lub auta do potrzeb dziecka po wypadku. Wypłacimy też świadczenie z tytułu pobytu w szpitalu oraz zapewnimy organizację i pokryjemy koszty pobytu opiekuna w szpitalu, jeśli jest taka możliwość, lub w hotelu w pobliżu szpitala – mówi Ewa Maliszkiewicz, kierownik produktu TUiR Allianz Polska.

– Wypadki zdarzają się w domu, na wakacjach, jak i w szkole czy klubie sportowym. Kluczowym elementem wsparcia w powrocie do zdrowia staje się dziś szybki dostęp do realizacji badań (tomografii, rezonansu czy USG), jak również możliwość prywatnej konsultacji ortopedycznej oraz rehabilitacji, bez oczekiwania w długich kolejkach na oddziałach szpitalnych. To podstawa naszego ubezpieczenia Strefa NNW szkolne. Wyróżnikiem ochrony z Allianz Polska są świadczenia specjalistycznej opieki prawnej na rzecz dzieci i młodzieży dotkniętej hejtem w internecie, wypłata z tytułu nagłego zachorowania skutkująca pobytem w szpitalu wraz z refundacją kosztów z tytułu rezygnacji z wycieczki szkolnej spowodowanej chorobą, jak również świadczenie wypadkowe na skutek ataku epilepsji – mówi Mariusz Jadacki, agent ubezpieczeniowy, kluczowy partner Allianz Polska. – Standardem dla polisy Strefa NNW szkolne jest też prostota jej zawarcia za pośrednictwem specjalnie stworzonego linka, z możliwością zapłaty składki w procesie sprzedaży zdalnej. Tym samym czas od wypełnienia formularza zapisu po otrzymanie potwierdzenia ubezpieczenia na maila w formie imiennego certyfikatu to zaledwie kilka minut – podkreśla.

(AM, źródło: Allianz)

Rekordowa liczba instytucji kościelnych wybrała TUW PZUW

0
Źródło zdjęcia: TUW PZUW

Już prawie 120 zgromadzeń zakonnych, diecezji i innych instytucji kościelnych powierzyło swoją ubezpieczeniową ochronę TUW Polskiemu Zakładowi Ubezpieczeń Wzajemnych, tworząc w ramach towarzystwa największy Związek Wzajemności Członkowskiej św. Antoni. Za ich zaufanie i współpracę prezes TUW PZUW Rafał Kiliński dziękował na spotkaniu podczas zakończonych w środę targów SacroExpo w Kielcach.

– Jako towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych działamy na zasadzie wspólnoty, nie dla własnego zysku. Dzięki temu możemy proponować atrakcyjną składkę – mówił Rafał Kiliński.

Od 2018 roku, gdy zaczął działać Związek Wzajemności Członkowskiej św. Antoni, liczba jego członków wzrosła ponad sześciokrotnie.

– Suma opłaconych przez nich składek wyniosła w zeszłym roku prawie 5,5 mln zł, była o jedną czwartą wyższa niż rok wcześniej – zwracał uwagę Leszek Kuziemski, dyrektor w TUW PZUW.

– Tak zwane ubezpieczenia na pierwsze ryzyko nie wymagają kosztownej wyceny majątku. Ustalamy górną granicę naszej odpowiedzialności jako ubezpieczyciela. Ubezpieczamy całą „lokalizację”, a nie pojedyncze budynki, czyli np. parafię ze wszystkimi należącymi do niej nieruchomościami: kościołem, plebanią, zabudowaniami gospodarczymi, kapliczkami, cmentarzem itd. Koszty polisy są nieproporcjonalnie niskie w stosunku do ubezpieczenia pojedynczej nieruchomości – tłumaczyła Ewa Macińska, odpowiedzialna w TUW PZUW za współpracę z instytucjami kościelnymi.

Jak mówiła, coraz większą popularnością cieszą się także wprowadzane od dwóch lat ubezpieczeniach podróżne dla księży i zakonników, którzy wyjeżdżają za granicę – na krótko i na dłużej, np. na misje. Polisa obowiązuje na całym świecie. Działa jak przedpłacona karta na zakupy. Diecezja albo prowincja zakonna wykupuje określoną liczbę tzw. osobodni. W okresie ubezpieczenia zgłasza, ile osób i na jak długo wyjeżdża. Otrzymuje zwrot części składki, której nie wykorzysta.

Nowością są ubezpieczenia zdrowotne dla osób duchownych i świeckich pracowników Kościoła oraz ich rodzin, także rodziców. Oferta TUW PZUW obejmuje ponadto medycynę pracy dla świeckich pracowników.

(AM, źródło: TUW PZUW)

Rankomat: Wyjazd do USA to wakacje marzeń

0

Stany Zjednoczone, Malediwy i Hiszpania – w te miejsca najchętniej wyjechaliby na zagraniczny urlop uczestnicy badania multiporównywarki ubezpieczeń i usług finansowych Rankomat, gdyby nie musieli martwić się o koszty.

Z odpowiedzi ankietowanych wynika, że ich wymarzony wakacyjny cel podróży to USA – 13% wskazań. Na podium uplasowały się także Malediwy oraz Hiszpania (po 7%).

– Na mapie wakacyjnych marzeń Polaków nie zabrakło odległych kierunków. Wybierając się do USA czy Japonii, warto pamiętać, że w tych państwach koszty usług medycznych dla turystów są bardzo wysokie. Dlatego jadąc na urlop w tak odlegle miejsce, warto wybrać polisę z możliwie najwyższą sumą gwarantowaną. Takie ubezpieczenie do Stanów Zjednoczonych kosztuje 28,47 zł za dzień ochrony. Tymczasem za pobyt w szpitalu w USA z powodu zapalenia płuc można zapłacić nawet ponad 2 miliony złotych – mówi Magdalena Kajzer, specjalistka ds. ubezpieczeń turystycznych Rankomat.

O badaniu:

Badanie zostało przeprowadzone przez rankomat.pl na próbie reprezentatywnej dla dorosłych Polaków w wieku 18–65 lat. Ankieta była realizowana online i obejmowała 858 respondentów.

(AM, źródło: Inner Value)

PZU oficjalnym sponsorem jubileuszowego Tour de Pologne

0
77.Tour de Pologne, 05-09.08.2020, fot.Szymon Gruchalski

PZU został Sponsorem Oficjalnym 80. edycji Tour de Pologne. Największy polski ubezpieczyciel jest także sponsorem jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu – Najlepszy Góral PZU Tour de Pologne. Jubileuszowa edycja wyścigu rozpocznie się 29 lipca w Poznaniu, a zakończy 4 sierpnia na krakowskich Błoniach. PZU został też laureatem plebiscytu Fleet Derby 2023.

– Sportowych emocji w tym roku na pewno nie zabraknie. Przygotowaliśmy piękną, wymagająca trasę, która jest zupełnie inna od tej z ubiegłego roku, ponieważ po kilku latach nieobecności przerzucamy wyścig ze wschodniej do zachodniej Polski. Ruszamy z Poznania, a później przed nami etapy: Leszno – Karpacz, Wałbrzych – Duszniki Zdrój, Strzelin – Opole, Pszczyna – Bielsko-Biała, czasówka w Katowicach, Zabrze – Kraków. Znam tę trasę doskonale, cały rok starannie ją planowaliśmy i jestem przekonany, że stanie się areną fantastycznej rywalizacji – zapowiada dyrektor generalny wyścigu Czesław Lang.

Podobnie jak we wcześniejszych latach, PZU został Sponsorem Oficjalnym wyścigu oraz klasyfikacji Najlepszy Góral PZU Tour de Pologne.

– W jubileuszowej edycji największej cyklicznej imprezy sportowej w Polsce nie może zabraknąć PZU, który od lat wspiera najważniejsze sportowe wydarzenia. Tour de Pologne to nie tylko wielka idea, ale też znakomita promocja sportu, który w wersji amatorskiej jest dostępny praktycznie dla każdego. Jeździć na rowerze można w każdych warunkach i jest to jedna z najbardziej popularnych aktywności. Wpisuje się to w realizację jednego z głównych celów prewencyjnych PZU, jakim jest troska o sprawność fizyczną i profilaktykę zdrowotną, aby na trwałe zmieniać nawyki Polaków i poprawiać jakość ich życia – mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sponsoringu i prewencji PZU.

Etapy z premiami górskimi są częścią Tour de Pologne od 60 lat. Wyłaniają one najlepszego „górala”, który zyskuje punkty w rankingu UCI, a na mecie każdego odcinka jest osobno dekorowany i zakłada wyjątkową koszulkę lidera klasyfikacji górskiej. Podczas tegorocznego wyścigu kolarze będą rywalizowali o charakterystyczną koszulkę Najlepszego Górala PZU Tour de Pologne na 11 premiach górskich.

Laur dla PZU iFlota

Z kolei 21 czerwca odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród flotowych w ramach 12. edycji ogólnopolskiego plebiscytu Fleet Derby 2023. Podczas wydarzenia uhonorowano 40 laureatów. W kategorii „Produkt/Usługa flotowa”, w podkategorii „Ubezpieczenia” zwyciężył program prewencyjny dla flot PZU iFlota oferowany przez PZU SA. Nagrodę odebrał Piotr Ratajski, kierownik Zespołu Rozwoju i Utrzymania Aplikacji Biznesowych PZU SA.

fot. P. Ptak/ Magazyn Fleet

(AM, źródło: PZU)

Thinksurance: Cyfrowo i omnikanałowo

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Thinksurance, insurtech z siedzibą we Frankfurcie specjalizujący się w cyfrowym doradztwie ubezpieczeniowym dla klientów korporacyjnych w Europie, pozyskał 24 mln dol. nowego finansowania. Kapitał pochodzi od nowych inwestorów, a także dotychczasowych udziałowców i umożliwi Thinksurance poszerzenie pozycji na rynku.

Tej rundzie finansowania przewodziły międzynarodowe podmioty wyspecjalizowane w dziedzinie technologii ubezpieczeniowej Viewpoint Ventures i M-Tech Capital oraz Venture Capital Fonds Segenia Capital. W rundzie uczestniczyli też dotychczasowi inwestorzy: Eight Roads Ventures, globalna firma vc, oraz Columbia Lake Partners.

Dzięki pozyskanym środkom Thinksurance będzie mógł kontynuować rozwijanie swojej platformy, z uwzględnieniem kolejnych aspektów doradztwa i dystrybucji ubezpieczeń dla firm.

– Pozyskując finansowanie, planujemy poszerzać zakres naszej oferty i wartość dodaną dla naszych partnerów – powiedział Florian Brokamp, dyrektor generalny i współzałożyciel Thinsurance. – Nasza wizja sprowadza się do umożliwiania brokerom i ubezpieczycielom skupienia się na tym, co robią najlepiej, zamiast borykania się z czasochłonną pracą biurową.

Firma założona w 2015 r. oferuje dystrybutorom ubezpieczeń platformę do w pełni cyfrowego doradztwa i wystawiania polis. Za pomocą swojej platformy Sdvisory Suite firma zapewnia omnikanałowe oprogramowanie do doradztwa ubezpieczeniowego. Technologia digitalizuje modułowo cały proces, od analizy potrzeb do zawarcia umowy. Ponadto insurtech oferuje ubezpieczycielom i brokerom cyfryzację produktów oraz narzędzia do gromadzenia i analizy danych.

(AC, źródło: Carrier Management)

Wybrano nowe władze SPBUiR

0
Na zdjęciu członkowie zarządu Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych – od lewej: Rafał Kaszubowski, Barbara Rożek, Łukasz Zoń, Sylwia Kozłowska, Wojciech Andrzejewski (fot. SPBUiR)

20 czerwca odbyło się Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych, kończące 3-letnią kadencję jego władz. W jego trakcie wybrano nowe składy organów SPBUiR.

W swoim wystąpieniu prezes zarządu Stowarzyszenia Łukasz Zoń podziękował ustępującym członkom władz organizacji. Szczególne podziękowania otrzymali niekandydujący do nowych organów: Weronika Chmielewska, Marek Porczyński, Bernard Rożek, Tadeusz GabryelakAneta Hellberg. Łukasz Zoń podkreślił, że ich wieloletnia społeczna praca na rzecz środowiska jest godna największego uznania.

Decyzją Walnego Zgromadzenia w skład zarządu SPBUiR nowej kadencji zostali powołani: Łukasz Zoń jako prezes, oraz Wojciech Andrzejewski, Rafał Kaszubowski, Sylwia Kozłowska i Barbara Rożek – członkowie.

Z kolei w Komisji Rewizyjnej zasiadać będą: Stanisław Friedel, Michał Gabryelak i Jarosław Oleksy.

Natomiast do Komisji Etyki Zawodowej wybrani zostali: Mateusz Bartoszcze, Katarzyna Darewska, Mariusz Guz, Jacek Kliszcz, Ewa Kuczyńska, Zbigniew Łazowski i Elżbieta Skoczylas.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl

ERGO Hestia z certyfikatami potwierdzającymi bezpieczeństwo informacji w chmurze

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Po niezależnym audycie zespół Dekra Certification wydał pozytywną rekomendację, która potwierdza zgodność funkcjonujących w ERGO Hestii procesów oraz procedur z najwyższymi standardami bezpieczeństwa informacji. Tym samym sopocka firma została jednym z pierwszych zakładów na europejskim rynku ubezpieczeniowym z certyfikatami ISO 27001 (system zarządzania bezpieczeństwem informacji) oraz ISO 27017 (bezpieczeństwo informacji w chmurze).

– Przyznanie ERGO Hestii certyfikatów ISO 27001 oraz 27017 to efekt naszych prac w ramach wieloletniej strategii budowania dojrzałości systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji – podkreśla Damian Jagusz, Corporate IT Security Officer oraz kierownik Zespołu Zarządzania Bezpieczeństwem i Zgodnością IT ERGO Hestii.  – Jako jedna z najbardziej innowacyjnych firm na polskim rynku finansowym w ostatnich latach skupiamy się na rozwoju usług chmurowych. Wdrażanie nowych technologii wiąże się zawsze z kwestiami bezpieczeństwa. Certyfikaty dają nam dodatkowe potwierdzenie, że odpowiednio zadbaliśmy o ochronę naszych klientów. Przyjmujemy to jako zobowiązanie do dalszego rozwoju – dodaje.

Warto przypomnieć, że w pierwszej połowie maja ERGO Hestia uruchomiła infrastrukturę w chmurze. Wykorzystując środowisko Microsoft Azure, sopocka firma przeniosła część zasobów do chmury, jak również rozszerzyła swoją działalność. Była to największa transformacja chmurowa w polskim sektorze ubezpieczeniowym.

W projekcie dostosowania do zgodności z normami ERGO Hestię wspierała kancelaria Kochański & Partners pod opieką adwokat Moniki Maćkowskiej-Morytz, Partnera odpowiedzialnego za praktykę Technologii i danych osobowych.

(AM, źródło: ERGO Hestia)

Klienci polis życiowych Warty potwierdzą tożsamość za pomocą mObywatela i mojeID

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Nabywcy ubezpieczeń na życie Warty będą mogli potwierdzić swoją tożsamość przy zawieraniu umowy na odległość z wykorzystaniem aplikacji mObywatel lub mojeID – podał cashless.pl.

Serwis przypomina, że już wcześniej ubezpieczyciel udostępnił możliwość potwierdzania tożsamości za pomocą wspomnianej powyżej aplikacji oraz usługi podczas wypełniania formularzy obsługowych na stronie internetowej zakładu lub w serwisie do obsługi ubezpieczeń na życie wartanet.pl. Obie te opcje dołączyły do ID UFG – rozwiązania przygotowanego przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, opartego na Krajowym Węźle Identyfikacji Elektronicznej, udostępnionego klientom polis na życie w trakcie pandemii.

Więcej:

cashless.pl z 21 czerwca, Ida Krzemińska-Albrycht „Warta wykorzysta mObywatela i mojeID do weryfikacji tożsamości przy sprzedaży ubezpieczeń na życie”

(AM, źródło: cashless.pl)

18,422FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie