Dyrektor finansowy brytyjskiego ubezpieczyciela Prudential Plc, James Turner ustąpił ze stanowiska wobec toczącego się śledztwa w sprawie sytuacji rekrutacyjnej, co do której firma stwierdza niespełnianie przez niego standardów kodeksu postępowania.
Firma powołała Bena Bulmera, obecnie dyrektora finansowego ds. ubezpieczeń i zarządzania aktywami, na następcę Turnera, który przez 4 miesiące będzie wspomagał bezproblemowe dokonanie zmiany na stanowisku. Poinformowano o tym w nocie do inwestorów giełdy w Hongkongu, nie podając jednak szczegółów uchybienia kodeksowi postępowania.
Ja zapewniono, odejście Turnera nie będzie mieć negatywnych skutków dla wyników finansowych firmy, sprawozdawczości czy działania. Prudential planuje ogłoszenie wyników za I poł. roku na 30 sierpnia.
2 czerwca Naczelny Sąd Administracyjny orzekł na korzyść Komisji Nadzoru Finansowego w trzech sprawach dotyczących nałożenia kar pieniężnych na zakłady ubezpieczeń. Dwie ze spraw dotyczyły PZU SA, natomiast trzecia – majątkowej Compensy.
Pierwsza z nich dotyczyła ostatecznej decyzji KNF z 24 września 2019 r., w ramach której nadzór nałożył na PZU SA karę pieniężną w wysokości 899 tys. zł. Powodem ukarania ubezpieczyciela były opóźnienia w przyznaniu i wypłacie odszkodowania lub niedopełnieniu obowiązku informacyjnego, co stanowiło naruszenia art. 14 ust. 1-3 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych.
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie uwzględnił skargę zakładu na tę decyzję, w związku z czym Komisja wystąpiła ze skargą kasacyjną do NSA. Ten zaś ją uwzględnił, uchylił wyrok WSA i przekazał sprawę do ponownego rozpoznania. Sąd podzielił stanowisko KNF co do możliwości prowadzenia przez organ jednego postępowania administracyjnego, łączenia w nim wielu spraw administracyjnych dotyczących wielu naruszeń zakładu ubezpieczeń i nałożenia z tego tytułu jednej kary pieniężnej. NSA wskazał, że prawidłowość działania nadzoru w tym zakresie wynika przede wszystkim z wykładni literalnej i systemowej art. 362 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
Wiele spraw, jedno postępowanie
W drugiej ze spraw NSA rozpatrywał skargę kasacyjną złożoną przez największego polskiego ubezpieczyciela w sporze dotyczącym ostatecznej decyzji KNF z 12 marca 2019 r. W jej ramach na PZU SA została nałożona kara pieniężna w wysokości 750 tys. zł za identyczne naruszenie jak w przypadku pierwszej ze spraw. We wcześniejszym wyroku WSA oddalił skargę na decyzję Komisji. Identycznie postąpił NSA w przypadku skargi kasacyjnej. Sąd przychylił się do argumentów KNF, wskazując, że:
KNF prawidłowo zastosowała art. 14 ust. 3a ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, odwołując się do reguł ogólnych, które znajdują zastosowanie w przypadku braku przepisów przejściowych,
prawidłowe jest prowadzenie przez KNF jednego postępowania administracyjnego i łączenia w nim wielu spraw administracyjnych dotyczących wielu naruszeń zakładu ubezpieczeń i nałożenia z tego tytułu jednej kary pieniężnej,
prawidłowe jest liczenie przez KNF terminów, o których mowa w art. 14 ust. 1-3 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, od chwili zgłoszenia przez poszkodowanego każdego roszczenia.
Kara za składkę nieadekwatną do ryzyka jest uzasadniona
Trzecia ze spraw dotyczyła ostatecznej decyzji KNF z 25 czerwca 2019 r., utrzymującej w mocy decyzję z 29 sierpnia 2017 r. nakładającą na Compensa TU karę pieniężną w wysokości 600 tys. zł za wykonywanie działalności ubezpieczeniowej z naruszeniem art. 18 ust. 2 ustawy o działalności ubezpieczeniowej.
Skarga kasacyjna od wyroku WSA, wniesiona przez towarzystwo, została oddalona przez NSA, który podzielił argumentację, zgodnie z którą Komisja nie nałożyła sankcji za brak zysku technicznego, ale za brak – od 1 stycznia 2011 r. do 30 września 2015 r. – adekwatności składki ubezpieczeniowej w grupie 3 i grupie 10 poprzez ustalenie jej w wysokości, która nie zapewniała co najmniej wykonania wszystkich zobowiązań z umów ubezpieczenia i pokrycia kosztów wykonywania działalności ubezpieczeniowej.
KNF zaznaczyła, że to rozstrzygnięcie Naczelnego Sądu Administracyjnego jest wartościowym precedensem z uwagi na pozostałe zaskarżone do sądu administracyjnego decyzje nadzoru, uwzględniające tę samą podstawę prawną naruszenia w analogicznych do tej sprawy stanach faktycznych.
Do Sejmu trafił projekt ustawy o kradzieży tożsamości. W propozycji nowelizacji przepisów znalazła się m.in. autopoprawka dotycząca zmian w Centralnej Ewidencji Kierowców i Pojazdów – informuje „Puls Biznesu”.
Wśród regulacji zawartych w autopoprawce znajduje się m.in. ułatwienie dostępu do informacji z ogólnopolskiej bazy danych ubezpieczeń komunikacyjnych prowadzonej przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Dostęp do tych danych będzie możliwy m.in. za pośrednictwem aplikacji mObywatel, umożliwiając łatwy dostęp do informacji na temat tego typu polis z zachowaniem uwierzytelnienia użytkownika. Według autorów poprawki takie rozwiązanie ułatwi uczestnikom wypadku lub kolizji sprawdzenie umowy uczestników zdarzenia i podjęcie działań niezbędnych do wypłaty odszkodowania.
Europ Assistance Polska wspólnie z Ekobilet przygotowała nowy produkt: ubezpieczenie „Ekobilet – Koszty rezygnacji z imprezy”. Objęte są nim bilety i karnety na wydarzenia (wraz z kosztami transakcji zakupu) realizowane za pośrednictwem systemu sprzedaży biletów Ekobilet.pl.
Osoby, które kupią bilet lub karnet na wydarzenie utworzone za pośrednictwem systemu sprzedaży Ekobilet, będą mogły dodatkowo się ubezpieczyć na wypadek rezygnacji z imprezy. Zwrot kosztów poniesionych przez ubezpieczonego dotyczy sytuacji, w których rezygnacja z udziału w wydarzeniu jest skutkiem następujących zdarzeń:
nieszczęśliwego wypadku ubezpieczonego,
nagłego zachorowania ubezpieczonego,
nieszczęśliwego wypadku dziecka ubezpieczonego,
nagłego zachorowania dziecka ubezpieczonego,
śmierci osoby bliskiej,
powikłania ciąży (w tym przedwczesnego porodu) powstałego u ubezpieczonego,
szkody w mieniu ubezpieczonego,
otrzymania przez ubezpieczonego wezwania do sądu w charakterze świadka lub poszkodowanego w postępowaniu sądowym,
wyznaczenia ubezpieczonemu daty rozpoczęcia pracy przez pracodawcę w okresie trwania wydarzenia,
wyznaczenia ubezpieczonemu daty egzaminu poprawkowego w szkole wyższej lub na uczelni wyższej,
wypowiedzenia ubezpieczonemu przez pracodawcę umowy o pracę zawartej na czas nieokreślony lub określony,
wyznaczenia przez szkołę, do której uczęszcza ubezpieczony, daty studniówki, jeżeli wypada ona w czasie trwania wydarzenia,
rabunku.
– Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Wraz z nimi pojawia się wiele atrakcji dla młodzieży i dorosłych. Koncerty na stadionach czy festiwale w plenerze zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem. Dlatego wraz z Ekobilet postanowiliśmy zaproponować opcję dodatkowej ochrony dla uczestników takich wydarzeń. Kupując wejściówkę na event za pomocą systemu sprzedaży firmy Ekobilet.pl, można również wykupić ubezpieczenie kosztów rezygnacji z tej imprezy. Oczywiście to udogodnienie dostępne będzie cały czas, a nie tylko w okresie letnim – informuje Robert Jeske, Senior Key Account Manager Europ Assistance Polska.
Za nami pierwsza edycja Gali Mistrzów Sprzedaży PPD, która na stałe wpisze się w harmonogram działań Poczty Polskiej Dystrybucji. 13 i 14 kwietnia 2023 r. w kompleksie hotelowym Bryza Resort & SPA w Juracie spotkali się pracownicy z sieci wewnętrznej, regionalni kierownicy sprzedaży, zaproszeni multiagenci ubezpieczeniowi, sponsorzy z Banku Pocztowego i Ubezpieczeń Pocztowych oraz inni goście.
Zebranych było ponad 120 uczestników, których oficjalnie powitał Jarosław Kotra, prezes PPD. Wyraził uznanie dla najlepszych pośredników. Podkreślił także nieoceniony wkład agentów, partnerów biznesowych i pracowników PPD w rozwój firmy.
Inauguracyjną Galę Mistrzów prowadziła Cecylia Słupianek, dyrektorka sprzedaży PPD. Wielokrotnie zaznaczała, że współpracuje z wyjątkowymi ludźmi, którzy w DNA mają odpowiedzialność za klienta. Podziękowała za zaangażowanie, mistrzowskie wyniki i zakończony sukcesem, pełen wyzwań 2022 r.
Również najwięksi ubezpieczyciele zauważyli i doceniają potencjał sieci sprzedaży PPD. W imponującym tempie rosną udziały w portfelu PPD wielu z jej 18 partnerów biznesowych, m.in. ERGO Hestii, Warty czy PZU.
Głos zabrali również przedstawiciele Banku Pocztowego i Ubezpieczeń Pocztowych, spółek pochodzących z tej samej grupy kapitałowej, którzy są kluczowymi partnerami w obszarze ubezpieczeń na życie oraz usług bankowych.
Zaprezentowane wyniki świadczą o dynamicznym rozwoju PPD i apetycie na więcej. W kolejnej części gali obecni na sali w dobrych nastrojach poznali najlepszych z najlepszych.
Wręczono nagrody elitarnej grupie 50 agentów z sieci sprzedaży PPD liczącej obecnie 3177 pośredników:
Ponad 200 doradców klienta pracujących w Punktach Obsługi Klienta w całej Polsce.
Ponad 2400 OFWCA, pracujących w ok. 1400 urzędach pocztowych.
Ponad 600 multiagentów.
Każdy z laureatów konkursu otrzymał tytuł Mistrza Sprzedaży PPD. Było kilka kategorii w obszarze ubezpieczeń oraz usług bankowych, m.in. wyróżnienia za najwyższą sprzedaż ubezpieczeń, najwyższą sprzedaż kredytów gotówkowych czy najwyższą sprzedaż ubezpieczeń życiowych.
Kolejnym punktem dnia była uroczysta kolacja i następująca po niej nieoficjalna część gali, gdzie wspólnie świętowano sukcesy minionego roku.
W drugim dniu konferencji partnerzy strategiczni PPD zaprezentowali ofertę Banku Pocztowego i Ubezpieczeń Pocztowych. Merytorycznie, ale także motywacyjnie.
To były wyjątkowe dwa dni, które na długo pozostaną w pamięci wszystkich uczestników. Był czas na cenne rozmowy kuluarowe i nadmorskie spacery. Mistrzowie wymieniali się wiedzą i doświadczeniem, wspólnie bawili przy dobrej muzyce, a przede wszystkim planowali powtórzyć sukces, aby spotkać się w tym elitarnym gronie za rok.
Do końca roku trwa kolejna edycja Konkursu: Gala Mistrzów 2024. Kierowany jest on do wszystkich pośredników PPD. Zachęcamy do aktywnego udziału, bo przecież z PPD współpracują mistrzowie w dziedzinie finansów.
Poprosiliśmy kilku uczestników gali o wypowiedzi. – Udział w tak prestiżowej gali motywuje do osiągania jeszcze lepszych wyników i rozwoju (…) Jestem pewna, że mogę osiągnąć cele, które sobie wyznaczę (…) Wyniki, obecność na gali daje olbrzymią satysfakcję, ale też mobilizuje do dalszej pracy – odpowiedzieli nagrodzeni pracownicy PPD.
– Współpraca z PPD to możliwość rozwoju. Obecność na gali to wyróżnienie, ale również wymiana doświadczeń i możliwość uczenia się od najlepszych – zaznacza jeden z obecnych na gali multiagentów.
– Największą satysfakcją dla mnie jest obecność moich pracowników w różnych kategoriach tego konkursu – chwalił się jeden z regionalnych kierowników sprzedaży.
Miejsce konferencji było niestandardowe, ale przemyślane, ponieważ miało symbolizować morze możliwości Ludzi, którzy tworzą Pocztę Polską Dystrybucję. Jak podkreślali Mistrzowie PPD i Gospodarze gali, dobrze się spotkać po całym roku wspólnej pracy i cieszyć się zrealizowanymi celami, a także planować kolejne.
Kompleksowe wsparcie dla agentów dzięki współpracy z PPD
Polacy nie lubią przepłacać za ubezpieczenia, dlatego chętnie korzystają z usług multiagencji. Rosnąca świadomość klientów sprawia, że oczekują profesjonalnego doradztwa. Dlatego Poczta Polska Dystrybucja zaprasza do współpracy. Zarówno duże sieci, jak i jednoosobowe agencje. Gwarantuje kompleksowe wsparcie i atrakcyjne warunki prowizyjne. Oferuje również:
możliwość prowadzenia biznesu na terenie urzędów pocztowych (Urzędy Pocztowe odwiedza comiesięcznie średnio 25 tys. klientów),
nieodpłatne przekazanie sprzętu komputerowego i drukarki
Rozmowa z Andrzejem Paduszyńskim, dyrektorem Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych Compensy
Aleksandra E. Wysocka: – Gdy zbliża się lato, agenci tradycyjnie wyruszają do szkół, żeby rozmawiać o grupowych ubezpieczeniach dla dzieci i młodzieży…
Andrzej Paduszyński: – Maj i czerwiec to naprawdę gorący okres dla agentów, którzy pragną dotrzeć do rodziców i szkół z atrakcyjnymi propozycjami. To miesiące, w których odnawiamy umowy i składamy nowe oferty.
Od pięciu lat udostępniamy agentom również oferty indywidualne, które pozwalają na zakup ubezpieczenia także poza szkołą. Każdy agent współpracujący z nami może w prosty sposób wystawić polisę ubezpieczeniową dla dziecka.
Gdy nadejdzie okres wakacji, ważne jest, abyśmy nie tylko myśleli o beztroskim wypoczynku dzieci, ale także o ich bezpieczeństwie. Dlatego pragniemy dotrzeć do jak największej liczby rodziców i agentów, oferując możliwość skorzystania z indywidualnych ubezpieczeń, które zapewniają ochronę w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń.
Warto pamiętać, że życie pełne jest niespodzianek, ale z odpowiednim ubezpieczeniem możemy stawić czoło trudnościom z większym spokojem. Niezależnie od tego, czy dziecko jest w szkole, na wycieczce, czy bawi się na podwórku, ubezpieczenie NNW dla niego daje poczucie bezpieczeństwa i zapewnia wsparcie w nagłych sytuacjach.
A wizyta u agenta nie jest konieczna, żeby zawrzeć taką polisę?
– Ze wszystkimi wariantami ubezpieczenia można zapoznać się na naszej stronie nnwszkolne.compensa.pl. Rodzice mogą zrobić to również samodzielnie. Agenci mają spersonalizowany link właśnie do tej strony i mogą go przekazać swoim klientom, którzy samodzielnie wykupią odpowiedni dla siebie wariant.
Również jeśli szkoła wynegocjuje własne warunki na jedną, dwie, trzy czy cztery oferty, może je zawiesić na tej stronie www.szkola.compensa.pl i udostępnić rodzicom indywidualny kod. Dzięki tym różnorodnym ścieżkom dostępu sprzedajemy to ubezpieczenie również poza sierpniem i wrześniem, i ta sprzedaż rośnie z roku na rok.
Czy ubezpieczenia indywidualne NNW już dominują w portfelu Compensy nad grupowymi?
– Obecnie, jeśli spojrzymy na liczbę ubezpieczonych dzieci, polisy indywidualne stanowią 45% naszego portfela, podczas gdy 55% to dzieci ubezpieczone grupowo w szkołach. Tu dynamika przesuwa się na korzyść ubezpieczeń indywidualnych.
Możemy przypuszczać, że za kilka lat ubezpieczenia grupowe będą występować głównie w mniejszych miejscowościach, gdzie dostęp do internetu jest utrudniony, rodzice są mniej mobilni, a szkoły bardziej tradycyjne.
Na co powinien zwrócić uwagę rodzic, kupując lub odnawiając polisę dla swojego dziecka?
– Przede wszystkim ważna jest wysoka suma ubezpieczenia. Im wyższa suma, tym większe świadczenie w przypadku jakiejkolwiek szkody zdrowotnej, takiej jak zwichnięcia czy złamania, które niestety często dotykają dzieci. Warto pamiętać, że średnio mniej skomplikowane złamania stanowią ok. 3–4% całkowitego uszczerbku. Przykładowo, jeśli suma ubezpieczenia wynosi 20 tys. zł i pomnożymy ją przez 3%, możemy oszacować, że świadczenie wyniesie ok. 600 zł.
Po drugie, w przypadku bardziej skomplikowanych złamań, które również mogą się zdarzyć, istotnym elementem są rehabilitacja i koszty leczenia. Chociaż pewne procedury chirurgiczne są dostępne w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ), wszelkie dodatkowe koszty, takie jak leki, gips czy orteza, należy pokryć samodzielnie. W niektórych przypadkach konieczne są również bardziej skomplikowane operacje, których wykonanie prywatnie może być łatwiejsze niż w systemie NFZ. Rehabilitacja jest istotna dla jak najszybszego powrotu dziecka do pełnej sprawności. W publicznym systemie zdrowia dostęp do rehabilitanta może być utrudniony, czas oczekiwania na wizytę wynosi nawet kilka miesięcy, a liczba rehabilitacji bywa ograniczona.
Oczywiście istnieje również wiele innych dodatkowych korzyści, takich jak pokrycie kosztów korepetycji czy wsparcie psychologiczne związane z hejtem czy stalkingiem. Takie świadczenia są już standardem. Przy ocenie ofert ubezpieczeń szkolnych warto zwrócić uwagę, czy pomoc psychologiczna po wypadkach jest dostępna zarówno dla dziecka, jak i rodziców.
Podsumowując, odpowiednia polisa ubezpieczeniowa dla dziecka powinna mieć wysoką sumę ubezpieczenia, uwzględniać koszty leczenia i rehabilitacji, oraz oferować dodatkowe korzyści, które mogą być istotne dla dobra i bezpieczeństwa dziecka oraz jego rodziców.
Produkty są w miarę zunifikowane rynkowo, ale jednak co roku coś nowego się pojawia. Co w tym roku wprowadza Compensa?
– Postanowiliśmy, że od tego roku każdy, kto wykupi ubezpieczenie – zarówno grupowe, jak i indywidualne – będzie mógł skorzystać z progresji razy dwa dla uszczerbków powyżej 25%. Mówimy tu o znacznych uszczerbkach, które rzadko się zdarzają, ale w przypadku ich wystąpienia najbardziej potrzebujemy solidnego wsparcia finansowego, aby utrzymać nasz standard życia, zaopatrzyć się w niezbędne rzeczy czy nawet zmienić lokal mieszkalny.
Ponadto, wprowadziliśmy dodatkowe ubezpieczenie związane z kosztami wycieczki. Czasami zdarza się, że z powodu wypadku dziecko nie może wziąć udziału w zaplanowanej wycieczce szkolnej, a my już zapłaciliśmy za nią i zwrot kosztów nie jest uwzględniony. W takim przypadku jesteśmy w stanie zrekompensować koszty wycieczki do 500 zł.
Coraz więcej mówi się o konieczności lepszej opieki nie tylko psychologicznej, lecz także psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży…
– Dlatego w Compensie zwiększamy limit na leczenie dzieci, które przebywają długotrwale w szpitalach psychiatrycznych. Ta nowa możliwość będzie dostępna już w tym roku.
Ponadto, wprowadzamy świadczenie w przypadku śmierci dziecka na terenie placówki szkolnej. To temat trudny i delikatny i wolelibyśmy nie musieć o tym rozmawiać w kontekście dzieci, ale niestety, taka sytuacja może się zdarzyć. W tym przypadku sumy ubezpieczenia są podwójne, a nawet potrójne.
Dodatkowo, przygotowujemy specjalny pakiet edukacyjny dla szkół, który zostanie wprowadzony za pośrednictwem naszych agentów. Będziemy o tym szerzej informować.
Rozmowa z Izabelą Łużyńską, menedżerką ds. rozwoju sieci franczyzowej Fostertravel.pl
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Specjalizujecie się w sprzedaży produktów turystycznych. Czy to potencjalnie ciekawy temat dla multiagencji ubezpieczeniowych?
Izabela Łużyńska: – Biorąc pod uwagę coraz większe zainteresowanie multiagencji ubezpieczeniowych, które decydują się na współpracę z nami, uważam, że jest to ciekawy temat, aby rozszerzyć swoją działalność. Najczęściej są to firmy z lokalem spełniającym nasze wymogi, mocną pozycją w lokalnym środowisku, pasją do podróży oraz biznesowym podejściem do swojej działalności.
Dla potwierdzenia moich słów, w naszej sieci franczyzowej jest salon, który zgłaszając swoją chęć współpracy w 2015 r., zajmował się doradztwem ubezpieczeniowym. Obecnie prowadzenie salonu stało się dla nich pasją, a fantastyczne wyniki są osiągane dzięki zaangażowaniu w ciągły rozwój i chęci do zdobywania wiedzy produktowej.
Czym dokładnie się zajmujecie?
– Fostertravel.pl to nowoczesny portal turystyczny oraz dynamicznie rozwijająca się franczyzowa sieć partnerska. Działamy na rynku turystycznym od ponad 20 lat. Oprócz sprzedaży agencyjnej oferujemy kompleksowe usługi dotyczące sprzedaży biletów lotniczych, organizacji podróży służbowych i grupowych. Reasumując, działamy w świecie turystycznym od wyjazdów zorganizowanych touroperatorskich, przez programy językowe, po podróże służbowe i indywidualne.
Współpracujemy z ponad 70 touroperatorami krajowymi i międzynarodowymi. Ta współpraca umożliwia partnerom Fostertravel.pl oferowanie swoim klientom szerokiej gamy produktów turystycznych, które odpowiadają ich potrzebom i preferencjom. Współpracujemy z czołowymi touroperatorami polskimi i zagranicznymi, w tym Coral Travel Poland, Itaka, Rainbow Tours, Anex Tour Poland, TUI Poland, Exim Tours, Grecos Holiday, Sun & Fun, Ecco Holiday czy NEKERA.
Fostertravel.pl otrzymuje regularnie wiele nagród i wyróżnień za doskonałą obsługę klientów i imponujące wyniki sprzedaży. Te osiągnięcia są świadectwem zaangażowania firmy w świadczenie wysokiej jakości usług dla klientów i partnerów franczyzowych.
Partnerzy franczyzowi firmy korzystają z regularnych szkoleń oraz wyjazdów studyjnych, które pozwalają im stale poszerzać swoją wiedzę produktową, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami turystycznymi.
Co Was wyróżnia na silnie konkurencyjnym rynku sieciowych agencji turystycznych?
– Przede wszystkim to, że nasza firma mimo dynamicznego rozwoju nie zmieniła się w korporację. Nasi partnerzy znają konsultantów czy opiekunów z imienia i nazwiska. Poznajemy się podczas szkoleń w centrali biura.
Cechuje nas elastyczność i otwartość w takich tematach jak aranżacja lokalu czy jego wystrój. Nie szukamy problemów, tylko znajdujemy ich rozwiązania. Widzimy, że dla multiagencji ubezpieczeniowych to duży atut. Czują się bezpiecznie w zespole, który wprowadza ich w świat turystyczny, wspiera w działaniu i dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Jaką dokładnie ofertę macie dla agentów ubezpieczeniowych?
– Oferta jest identyczna jak dla osób spoza sfery ubezpieczeniowej. Przede wszystkim oferujemy swoją jakość i doświadczenie w branży. Angażujemy się w rozwój i bardzo cenimy sobie obopólną współpracę. Aby nasza relacja miała rzeczywisty sens, potrzebujemy autentycznego i bardzo silnego zaangażowania w działalność turystyczną.
Dbamy o to, aby nasze salony partnerskie świadczyły wysoką jakość standardu usług – wizualizacyjnych i przede wszystkim merytorycznych. Oferujemy pełne wsparcie marketingowe, techniczne, produktowe, pomagając osiągnąć sukces w konkurencyjnym rynku turystycznym i zdobyć status czołowego biura podróży na lokalnym rynku.
Jak można zacząć współpracę z Fostertravel.pl?
– Osoba zainteresowana współpracą może skontaktować się z nami drogą e-mailową bądź telefoniczną (https://www.fostertravel.pl/franczyza/), przedstawiając się i załączając krótką charakterystykę z informacją o dokładnej lokalizacji swojego biura, popartą dokumentacją zdjęciową. Następnie rozpoczynamy z zainteresowanym wiele działań i rozmów szczegółowych dążących do podpisania umowy na autoryzowaną sprzedaż usług turystycznych i prowadzenie Salonu Fostertravel.pl.
Zwracamy dużą uwagę na posiadanie atrakcyjnie zlokalizowanego lokalu oraz gotowości na zmiany, oczywiście tych na plus. Mam tu na myśli umieszczenie zewnętrznego brandingu naszej sieci (instalacji kasetonu plus oferty w witrynie), licznych szkoleń, jak i brandingu wewnętrznego zgodnie z naszą autorską koncepcją.
Jak współpraca wygląda od strony przychodowej?
– Partnerzy franczyzowi Fostertravel.pl korzystają z bardzo atrakcyjnej struktury prowizyjnej bazującej na wartości sprzedaży usług turystycznych. Przedstawiciel otrzymuje 80% wartości prowizji od stawek wypracowanych przez sieć. Jest to bardzo atrakcyjny program partnerski na tle konkurencyjnym.
A jakie koszty poza częściową adaptacją lokalu ponosi partner?
– Poza przystosowaniem lokalu do naszych wymogów partner nie ponosi żadnych kosztów licencyjnych czy franczyzowych. Jedyny stały koszt to opłaty za użytkowanie systemów rezerwacyjnych.
Czy wspieracie działania marketingowe partnerów na lokalnym rynku?
– Jak najbardziej jesteśmy otwarci i regularnie wspieramy nasze Salony Fostertravel.pl w przeróżnych projektach promocyjnych i materiałach reklamowych. Chcemy, aby marka Fostertravel.pl ukazywała wizerunek najlepszego agenta w mieście.
Wspólnie z naszymi partnerami chcemy rozwijać i budować silny wizerunek marki. Co ważniejsze, mamy taki sam cel – chcemy realizować marzenia klientów o odkrywaniu nowych miejsc, o wypoczynku i zwiedzaniu nawet najdalszych zakątków świata.
Profi Finance wraz ze strategicznym partnerem Car&More, właścicielem platformy carmore.pl, wprowadzają na rynek agentów ubezpieczeniowych leasing i kredyt jak w abonamencie dla samochodów używanych – wybór idealny dla miłośników motoryzacji.
Agenci ubezpieczeniowi dzięki tej nowatorskiej ofercie mają możliwość pozyskania dodatkowej prowizji. Ponadto agenci mają wyłączność na ubezpieczenie tych samochodów.
Cały proces oparty jest na transparentności i prostocie – dzięki czemu agenci ubezpieczeniowi, którzy współpracują z Profi Finance, oraz ci, którzy chcą nawiązać współpracę, mają dostęp do szybkiego procesu z minimum formalności.
Wyższa klasa auta przy niższych ratach
W dzisiejszych czasach wiele osób zastanawia się, czy warto kupować samochód, czy może lepiej skorzystać z alternatywnych rozwiązań, które dają możliwość cieszenia się z jazdy upragnionym autem bez bycia jego właścicielem.
Trendy rynkowe pokazują wyraźnie, że coraz więcej kierowców decyduje się na tę drugą opcję, ponieważ pozwala ona na korzystanie z wyższej klasy auta przy zdecydowanie niższych ratach miesięcznych.
Z tej wyjątkowej oferty już dziś mogą skorzystać klienci agentów ubezpieczeniowych, a agenci, którzy chcą nawiązać współpracę, wystarczy, że zgłoszą się do Profi Finance.
Bez długoletnich zobowiązań
Platforma carmore.pl dzięki produktom finansowym Leasing lub kredyt jak abonament umożliwia użytkowanie samochodu przez określony czas, za niską miesięczną ratę, a także możliwość zwrotu pojazdu przez klienta po upływie 24, 36, 48 miesięcy po z góry określonej cenie bez dodatkowych kosztów.
Dzięki temu kierowcy mogą cieszyć się z jazdy samochodem bez niepotrzebnego martwienia się o długoletni charakter zobowiązań, co ważne jest szczególnie w obecnych, niepewnych dla wielu czasach.
Wybór samochodów
Profi Finance udostępnia swoim partnerom – agentom ubezpieczeniowym oraz nowym partnerom, którzy chcą współpracować, platformę internetową carmore.pl, na której znajduje się najszerszy wybór ponad 2000 młodych samochodów używanych w Polsce. Są to wyłącznie samochody używane pochodzące od polskich, autoryzowanych dealerów samochodowych.
Przed wprowadzeniem do oferty każdy pojazd podlega weryfikacji pod kątem historii szkodowej, co gwarantuje klientowi brak nieprzyjemnych niespodzianek w dniu wydania auta. Dzięki temu klient od razu może cieszyć się jazdą.
Optymalne finansowanie
Profi Finance i platforma carmore.pl współpracują z czołowymi bankami, firmami leasingowymi i firmami typu CFM, co gwarantuje klientom optymalne finansowanie pojazdów i minimum formalności w procesie leasingu czy kredytu.
Produkt finansowy z wykupem to unikalna oferta dla klientów agentów ubezpieczeniowych, którzy chcą korzystać z auta bez konieczności jego posiadania. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mają dostęp do szerokiej gamy samochodów używanych, które mogą wybierać według własnych preferencji i potrzeb.
Korzyści dla klientów
Wprowadzając produkt na rynek agentów ubezpieczeniowych, Profi Finance i carmore.pl zdecydowali, że jednym z głównych benefitów jest rekordowo niska rata, która jest gwarantowana przez cały okres finansowania. Dzięki temu klienci nie muszą obawiać się o wartość swojego samochodu na rynku wtórnym i mogą swobodnie decydować o dalszych krokach.
Samochody mają również rozszerzoną ochronę gwarancyjną, którą można przedłużyć w zależności od indywidualnych potrzeb klienta. Dla wygody klientów oferujemy także opcję dostawy samochodu pod dom.
Klienci, którzy zdecydują się na produkt znajdujący się w ofercie Profi Finance Leasing/Kredyt jak abonament Car&More, otrzymują także kartę paliwową z dodatkowym rabatem na paliwo i fakturą zbiorczą. To rozwiązanie pozwala na oszczędności przy tankowaniach oraz na prostsze rozliczanie kosztów.
Szybki proces i minimum formalności to kolejne korzyści dla klientów. Dzięki temu mogą oni w krótkim czasie cieszyć się samochodem bez zbędnych formalności.
Wypróbuj już teraz ofertę carmore.pl, z wyjątkową ofertą skierowaną wyłącznie do podmiotów współpracujących z Profi Finance.
W związku z rozpoczynającym się sezonem urlopowym PZU wystartował z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia.
– Ubezpieczenie PZU Wojażer jest jak parasol ochronny, który minimalizuje niedogodności. W tym przypadku niedogodności związane z niespodziewanymi sytuacjami, które mogą zakłócić nasz często długo wyczekiwany wypoczynek. Dlatego w kampanii chcemy podkreślać, że dzięki polisie nasze wakacje będą spokojne, a pomoc uzyskamy nawet w najdalszych zakątkach świata. Cieszę się również, że kolejny raz w naszej komunikacji pojawi się Iga Świątek, która pomoże nam dotrzeć do kolejnych klientów – mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji PZU.
Podczas kampanii marketingowej, która rozpoczęła się 6 czerwca, będą realizowane szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. W materiałach marketingowych ponownie pojawi się tenisistka Iga Świątek. Kampania potrwa do 13 sierpnia.
Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. OK
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.