Mistrzowskie wyniki i nowe wyzwania

0
1163

Za nami pierwsza edycja Gali Mistrzów Sprzedaży PPD, która na stałe wpisze się w harmonogram działań Poczty Polskiej Dystrybucji. 13 i 14 kwietnia 2023 r. w kompleksie hotelowym Bryza Resort & SPA w Juracie spotkali się pracownicy z sieci wewnętrznej, regionalni kierownicy sprzedaży, zaproszeni multiagenci ubezpieczeniowi, sponsorzy z Banku Pocztowego i Ubezpieczeń Pocztowych oraz inni goście. 

Zebranych było ponad 120 uczestników, których oficjalnie powitał Jarosław Kotra, prezes PPD. Wyraził uznanie dla najlepszych pośredników. Podkreślił także nieoceniony wkład agentów, partnerów biznesowych i pracowników PPD w rozwój firmy.

Inauguracyjną Galę Mistrzów prowadziła Cecylia Słupianek, dyrektorka sprzedaży PPD. Wielokrotnie zaznaczała, że współpracuje z wyjątkowymi ludźmi, którzy w DNA mają odpowiedzialność za klienta. Podziękowała za zaangażowanie, mistrzowskie wyniki i zakończony sukcesem, pełen wyzwań 2022 r.

Również najwięksi ubezpieczyciele zauważyli i doceniają potencjał sieci sprzedaży PPD. W imponującym tempie rosną udziały w portfelu PPD wielu z jej 18 partnerów biznesowych, m.in. ERGO Hestii, Warty czy PZU.

Głos zabrali również przedstawiciele Banku Pocztowego i Ubezpieczeń Pocztowych, spółek pochodzących z tej samej grupy kapitałowej, którzy są kluczowymi partnerami w obszarze ubezpieczeń na życie oraz usług bankowych.

Zaprezentowane wyniki świadczą o dynamicznym rozwoju PPD i apetycie na więcej. W kolejnej części gali obecni na sali w dobrych nastrojach poznali najlepszych z najlepszych.

Wręczono nagrody elitarnej grupie 50 agentów z sieci sprzedaży PPD liczącej obecnie 3177 pośredników:

  1. Ponad 200 doradców klienta pracujących w Punktach Obsługi Klienta w całej Polsce.
  2. Ponad 2400 OFWCA, pracujących w ok. 1400 urzędach pocztowych.
  3. Ponad 600 multiagentów.

Każdy z laureatów konkursu otrzymał tytuł Mistrza Sprzedaży PPD. Było kilka kategorii w obszarze ubezpieczeń oraz usług bankowych, m.in. wyróżnienia za najwyższą sprzedaż ubezpieczeń, najwyższą sprzedaż kredytów gotówkowych czy najwyższą sprzedaż ubezpieczeń życiowych. 

Kolejnym punktem dnia była uroczysta kolacja i następująca po niej nieoficjalna część gali, gdzie wspólnie świętowano sukcesy minionego roku.

W drugim dniu konferencji partnerzy strategiczni PPD zaprezentowali ofertę Banku Pocztowego i Ubezpieczeń Pocztowych. Merytorycznie, ale także motywacyjnie.

To były wyjątkowe dwa dni, które na długo pozostaną w pamięci wszystkich uczestników. Był czas na cenne rozmowy kuluarowe i nadmorskie spacery. Mistrzowie wymieniali się wiedzą i doświadczeniem, wspólnie bawili przy dobrej muzyce, a przede wszystkim planowali powtórzyć sukces, aby spotkać się w tym elitarnym gronie za rok.

Do końca roku trwa kolejna edycja Konkursu: Gala Mistrzów 2024. Kierowany jest on do wszystkich pośredników PPD. Zachęcamy do aktywnego udziału, bo przecież z PPD współpracują mistrzowie w dziedzinie finansów.

Poprosiliśmy kilku uczestników gali o wypowiedzi. – Udział w tak prestiżowej gali motywuje do osiągania jeszcze lepszych wyników i rozwoju (…) Jestem pewna, że mogę osiągnąć cele, które sobie wyznaczę (…) Wyniki, obecność na gali daje olbrzymią satysfakcję, ale też mobilizuje do dalszej pracy – odpowiedzieli nagrodzeni pracownicy PPD.

Współpraca z PPD to możliwość rozwoju. Obecność na gali to wyróżnienie, ale również wymiana doświadczeń i możliwość uczenia się od najlepszych – zaznacza jeden z obecnych na gali multiagentów.

Największą satysfakcją dla mnie jest obecność moich pracowników w różnych kategoriach tego konkursu – chwalił się jeden z regionalnych kierowników sprzedaży.

Miejsce konferencji było niestandardowe, ale przemyślane, ponieważ miało symbolizować morze możliwości Ludzi, którzy tworzą Pocztę Polską Dystrybucję. Jak podkreślali Mistrzowie PPD i Gospodarze gali, dobrze się spotkać po całym roku wspólnej pracy i cieszyć się zrealizowanymi celami, a także planować kolejne.


Kompleksowe wsparcie dla agentów dzięki współpracy z PPD

Polacy nie lubią przepłacać za ubezpieczenia, dlatego chętnie korzystają z usług multiagencji. Rosnąca świadomość klientów sprawia, że oczekują profesjonalnego doradztwa. Dlatego Poczta Polska Dystrybucja zaprasza do współpracy. Zarówno duże sieci, jak i jednoosobowe agencje. Gwarantuje kompleksowe wsparcie i atrakcyjne warunki prowizyjne. Oferuje również:

  • możliwość prowadzenia biznesu na terenie urzędów pocztowych (Urzędy Pocztowe odwiedza comiesięcznie średnio 25 tys. klientów),
  • nieodpłatne przekazanie sprzętu komputerowego i drukarki
  • refundacje kosztów czynszu, kosztów eksploatacyjnych, biurowych
  • dostęp do CRM PPD
  • możliwość sprzedaży nie tylko ubezpieczeń, ale również produktów bankowych
  • dofinansowanie przy określonym poziomie sprzedaży
  • dostęp do leadów sprzedażowych

Jak zapewnia PPD – z nami możesz więcej!