Chatbot wesprze rekrutację w Nationale-Nederlanden

0
78

W ramach współpracy z Nationale-Nederlanden startup Emplocity zapewni ubezpieczycielowi usługi swojego inteligentnego chatbota, wspierającego proces rekrutacji. Będzie on pomagał pracownikom działu HR zakładu w znalezieniu i wyborze kandydatów do sieci sprzedaży.

Emplobot to specjalny algorytm, który wykorzystując sztuczną inteligencję, rozmawia z osobami poszukującymi pracy za pośrednictwem Messengera. Chatbot w trakcie konwersacji zbiera od kandydata informacje na temat rodzaju szukanego zajęcia, posiadanych umiejętności czy wykształcenia, a następnie wyszukuje dla niego oferty pracy. W kolejnym kroku wysyła mu zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym.

– W Nationale-Nederlanden stawiamy na skuteczne połączenie świata online ze światem fizycznym. Inwestujemy nie tylko w cyfrową transformację naszej firmy, ale również w rozwój sieci sprzedaży. Teraz przyszedł czas na wsparcie i usprawnienie procesów rekrutacyjnych w tym obszarze, dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie Emplobota. Mamy nadzieję, że dzięki temu rozwiązaniu zwiększymy naszą efektywność przy jednoczesnej oszczędności czasu, którego dotychczas wymagały działania rekrutacyjne – mówi Monika Kosińska, partner ds. HR i Rozwoju Nationale-Nederlanden.

Ubezpieczyciel uruchomił chatbota rekrutacyjnego dla trzech stanowisk w obszarze sprzedaży. Każda osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery w organizacji będzie miała możliwość otrzymania poprzez to narzędzie aktualnie dostępnych ofert pracy – dopasowanych do jej doświadczenia i oczekiwań. Rozwiązanie można znaleźć na stronie ubezpieczyciela w zakładce „Kariera”, w postach w social mediach lub pod specjalnym linkiem w ogłoszeniach na portalu Pracuj.pl.

– Chcemy trafić do  kandydatów, którzy na co dzień zaglądają na portale z ogłoszeniami o pracę, a jednocześnie są aktywnymi użytkownikami mediów społecznościowych. Drugi ważny aspekt to wpłynięcie na pozytywne doświadczenie kandydata. Proces aplikacyjny przez Emplobota jest łatwiejszy i bardziej dostępny, bo nawet nie posiadając CV, można zgłosić chęć współpracy z naszą firmą. Kolejną wartością, jaką daje to rozwiązanie, jest informacja zwrotna. Kandydat otrzymuje ją od razu po zakończeniu rozmowy – dodaje Monika Kosińska.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here