W przetargu na obsługę Nationale-Nederlanden zwyciężyła Clear Communication Group. Agencja będzie odpowiadać m.in. za kontakty z mediami i bieżące działania public relations, szczególnie dotyczące komunikacji produktowej oraz korporacyjnej i CSR.
Umowę o współpracy podpisano na rok. Obie firmy są już partnerami od 2017 roku.
– Bardzo cieszymy się, że nadal będziemy pracować z Nationale-Nederlanden. Ostatnie cztery lata pozwoliły nam dobrze się poznać i wspólnie zrealizować wiele interesujących projektów. Nasz zespół bardzo silnie identyfikuje się z marką klienta, a dzięki partnerskiej, bliskiej współpracy czujemy się częścią wspólnej drużyny. To duża wartość, którą cenimy. Przed nami kolejne działania wzmacniające wizerunek marki na rynku, a także nowe wyzwania komunikacyjne – mówi Anna Nalewajk, partner zarządzająca w Clear Communication Group.
Clear Communication Group odpowiada za wsparcie w prowadzeniu biura prasowego, PR korporacyjny i produktowy, doradztwo w zakresie strategii komunikacji marki, a także projekty specjalne.
(AM, źródło: prnews.pl)