Gazeta Ubezpieczeniowa nr 41/2019

0
38

Dodatek specjalny LIDERZY UBEZPIECZEŃ GRUPOWYCH:

  • Rozmowa z Sylwestrem Janiakiem, dyrektorem zarządzającym odpowiedzialnym za Departament Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Warcie: Pracodawcy doceniają nasze przewagi – str. 6
  • Agnieszka Łońska i Mateusz Gregorkiewicz z Xilium o ubezpieczeniach życiowych i zdrowotnych: Czy warto, żeby ubezpieczenia grupowe wkroczyły w XXI wiek? – str. 7
  • Z doświadczenia praktyka, Roberta Zagaty: Ubezpieczenia grupowe to rosnące wyzwanie czy szansa? – str. 8
  • Rozmowa z Arturem Skibą, dyrektorem Departamentu Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w AXA Polska: Chcemy być numerem dwa na rynku ubezpieczeń grupowych  – str. 9
  • Rozmowa z Ewą Dąbrowską, dyrektorem Pionu Klienta Korporacyjnego w Nationale-Nederlanden: Nationale-Nederlanden grupówkowym partnerem pierwszego wyboru  – str. 10
  • Waldemar Poberejko z Gruplowe: Sześć cech profesjonalisty w procesie skutecznej sprzedaży  – str. 11

Poza tym w numerze:

  • V bieg charytatywny InterRisk i TUW „TUW”: Wspólnie możemy więcej – str. 2

Maciej Fedyna, prezes Concordii Ubezpieczenia – Grupa Generali komentuje: Dobre zamieniamy w jeszcze lepsze  – str. 3


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.