Zaangażowanie siłą Pionu Klienta Detalicznego PZU SA
Wyjątkowość Pionu Klienta Detalicznego to jego pracownicy, ich rozwojowa postawa buduje i dodaje motywacji, to dzięki nim możemy mieć wpływ na to, co dzieje...
„PPK przy Kawie” w Compensie Życie
W czasie pandemii Compensa Życie organizuje otwarte zdalne szkolenia z obszaru Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) dla pośredników i klientów. Prowadzone przez ekspertów Towarzystwa webinary...
Minister Finansów podpisał rozporządzenie ws. zdalnych egzaminów agencyjnych
13 maja minister finansów Tadeusz Kościński podpisał rozporządzenie zmieniające rozporządzenie w sprawie egzaminu dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych, czynności dystrybucyjnych zakładu...
Chubb od 15 lat w Polsce
Przemysław Owczarek, Poland Czech Hungary Cluster President, Chubb European Group SE Oddział w Polsce, specjalnie dla „Gazety
Ubezpieczeniowej”
Aleksandra E. Wysocka: – Rok 2020 jest dla...
UNIQA rusza z cyklem szkoleń dla brokerów
Akcelerator Wiedzy Brokera – taką nazwą nosi certyfikowany e-learningowy program szkoleń dla brokerów realizowany przez UNIQA. W jego ramach zakład chce podzielić się wiedzą...
Co powstrzymuje agentów przed pozyskiwaniem klientów w social mediach
Przez
ostatnie dwa tygodnie przeszkoliłem zdalnie ponad 500 agentów
ubezpieczeniowych. Punktem wyjścia była nagła potrzeba zdobycia wiedzy, jak
pozyskiwać klientów przez media społecznościowe.
Z dyrektorami struktur sprzedażowych...
MetLife: Idealny doradca ubezpieczeniowy według klientów
W badaniu „Dobry Agent. Dobry Doradca” MetLife zapytało, jaki według respondentów powinien być idealny doradca ubezpieczeniowy oraz czym się kierować przy jego wyborze i...
Zaproponuj klientowi złoto inwestycyjne
Niepewna
sytuacja na rynkach finansowych skłania pośredników do poszukiwania
bezpiecznych produktów inwestycyjnych dla swoich klientów. Jednym z nich,
znanym od setek, a może nawet tysięcy lat jest...
Jak udomowić czarnego łabędzia w ubezpieczeniach?
Polski rynek ubezpieczeń komunikacyjnych to
multiagencje, coroczne wizyty klientów w poszukiwaniu najniższej składki,
jednorazowa płatność gotówką, słowem – walka ceną i prowizją!
W tych okolicznościach wszelkie...
EY: Klienci chcą kupować polisy u agentów i mieć zdalną obsługę posprzedażową
66% uczestników badania EY „Jak Polacy kupują ubezpieczenia?” zadeklarowało, że nabywa ubezpieczenie w kanale tradycyjnym. 27% szuka informacji o polisie wyłącznie w internecie, a...