Featured - Strona 9 z 391 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Dwie najważniejsze zasady zarządzania zespołem sprzedaży

„Panie Janie, mamy dla pana pewną propozycję. Ponieważ od wielu lat sprzedaje pan świetnie ubezpieczenia i zna się pan na tym jak mało kto,...

Kiedy profil prywatny, a kiedy fanpage agenta na Facebooku?

Jest jedno pytanie, z jakim bardzo często zgłaszają się do mnie agenci, którym pomagam pozyskiwać klientów dzięki mediom społecznościowym. Bardzo często agent staje przed...

#ubezpieczeniowyLIVE: Liderzy ubezpieczeń na życie i zdrowotnych

Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE, który odbędzie się w czwartek 20 czerwca 2024 roku w godzinach 13:00–14:30. Tematem odcinka będą ubezpieczenia na życie oraz zdrowotne. W programie: Świat,...

Elektroniczny System Centralnej Oceny Ryzyka już działa

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny przygotował i uruchomił Elektroniczny System Centralnej Oceny Ryzyka. eSCOR umożliwia kierowcom sprawdzenie swojej historii polisowo-szkodowej oraz wygenerowanie oceny w skali od...

Dlaczego oni mówią, a nie my?

Jak co roku w czerwcu, także w 2021 r. odbył się kongres międzynarodowego stowarzyszenia mistrzów ubezpieczeń – Million Dollar Round Table. Drugi rok z...

Nadzór nie zawaha się przed nałożeniem najostrzejszych kar

Z ustaleń Business Insider Polska wynika, że Komisja Nadzoru Finansowego nie jest zadowolona z podejścia wielu zakładów ubezpieczeń do rekomendacji dotyczących likwidacji szkód z ubezpieczeń...

Bez czujnika dymu nie będzie ubezpieczenia

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji opracowało nowelizację rozporządzenia w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. Wśród zmian znalazł się m.in. obowiązek...

Zakłady ubezpieczeń będą zobowiązane do udostępniania aut zastępczych

Ministerstwo Sprawiedliwości (MS) pracuje nad nowelizacją kodeksu cywilnego w zakresie przepisów o najmie pojazdów zastępczych na czas naprawy uszkodzonego samochodu. Nowe przepisy mają nałożyć...

Filozofia trzech ról w sprzedaży

Jedną z podstaw sukcesu w sprzedaży jest pozytywne odróżnienie się od swojej konkurencji. Miałem ostatnio rozmowę z klientem, w której klient wskazywał na zagmatwany...

PZU Zdrowie pomaga zadbać o profilaktykę

Rozmowa z Katarzyną Czupą, Product Ownerem z Biura Usług Cyfrowych PZU Zdrowie Aleksandra E. Wysocka: – W okresie świątecznym często życzymy sobie nawzajem dużo zdrowia...
18,060FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie