Rok temu Societe Generale Insurance wprowadziło na rynek program ubezpieczeniowy skierowany do segmentu małych i średnich flot samochodowych. Dziś z dumą możemy powiedzieć, że zyskaliśmy cenne doświadczenia, które nie tylko wzbogaciły naszą ofertę i wiedzę, ale również pozwoliły na rozwój bazy klientów i kontrahentów.
W miarę jak nasz program się rozwija i rośnie baza klientów, aktywnie słuchamy wszelkiego feedbacku z rynku. W odpowiedzi na te sugestie zdecydowaliśmy się wprowadzić pierwsze zmiany w naszym produkcie. Z radością informujemy, że dodaliśmy na stałe pakiet assistance, którego podstawowy wariant jest teraz uwzględniony w składce AC. Oferujemy również możliwość rozszerzenia tego pakietu na dwa inne warianty, aby jeszcze lepiej dostosować się do potrzeb klientów.
Kolejną istotną zmianą jest wydłużenie okresu ważności oferty do 60 dni, co daje klientom więcej czasu na podjęcie decyzji. Dodatkowo, testując potrzeby rynku, zmniejszyliśmy minimalną wielkość floty, którą możemy objąć ubezpieczeniem – obecnie ubezpieczamy floty już od pięciu pojazdów.
Jesteśmy otwarci na sugestie i potrzeby klientów. Chcemy, aby czuli, że są z nami w bliskiej relacji. Jesteśmy towarzystwem ubezpieczeń, które naprawdę angażuje się w dialog, unikając korporacyjnych schematów. Rozmawiamy, słuchamy i zawsze skłaniamy się do poszukiwania rozwiązań – wszystko z myślą o klientach. Na pewno nie postawiliśmy jeszcze ostatniej kropki w OWU. Planujemy już kolejne udogodnienia i otwieramy się na inne możliwości.
Chociaż nie możemy spełnić każdego życzenia, jesteśmy po to, by wspierać klientów, oferując „ludzką twarz” ubezpieczeń. Kiedy jest taka potrzeba, mimo że co do zasady działamy w modelu B2B2C, chętnie stajemy u boku naszego partnera w rozmowach z klientami, by lepiej ich poznać i zrozumieć.
W ciągu minionego roku obsłużyliśmy wiele szkód w ramach tego programu, co pozwoliło nam zweryfikować nasze procesy i założenia dotyczące likwidacji szkód, które wcześniej bazowały wyłącznie na biznesie CFM-owym. Cieszymy się, że weryfikacja ta przebiegła pomyślnie, a klienci chwalą jakość obsługi, czas oraz jakość napraw.
Niezmiennie życzymy naszym klientom bezpieczeństwa na drodze, jednocześnie mając świadomość, że pomoc w sprawnej obsłudze powypadkowej jest dla nich najistotniejszym doświadczeniem, realnym sprawdzeniem „przydatności” ubezpieczenia.
W ramach naszych działań wciąż szukamy partnerów, którzy poszukują wartościowej ochrony ubezpieczeniowej dla swojej bazy klientów. Nie ograniczamy się tylko do współpracy z brokerami. Rozpoczęliśmy także współpracę z multiagencjami, co pozwala nam dotrzeć do jeszcze szerszego grona potencjalnych klientów. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie korzyści nie tylko nam, ale i naszym partnerom i wspólnym klientom.
Serdecznie zachęcamy do kontaktu. Chętnie zaprezentujemy szczegóły naszej oferty na bezpośrednim spotkaniu i porozmawiamy o tym, jak możemy współpracować na rzecz państwa klientów.
Magdalena Zajko
Business Development Manager
Societe Generale Insurance Polska
Zapraszam do współpracy:
tel. 787 801 440
magdalena.zajko@societegenerale-insurance.pl








