Gazeta Ubezpieczeniowa nr 20/2022

0
628
  • Piotr Łoza, InterRisk: Nowa odsłona produktu dla małych i średnich przedsiębiorstw – str. 2
  • Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. Trudny sprawdzian nowego nadzorcy ubezpieczeń – str. 2
  • Dorota Bartkowska, Compensa: Przychodnia Online to szybki dostęp do lekarza i badań za rozsądne pieniądze – str. 3
  • Adam Pasternak-Winiarski, Deloitte: Kluczowe wnioski z Insurtech Insights – str. 4–5
  • Mateusz Gintrowski, Quantee: Technologia budzi rynek – str. 5
  • Marcin Konopka, BERG System: Czego multiagencja może nauczyć się od Google’a? – str. 6
  • Mariusz Gilicki: Generali Agro Ekspert – ubezpieczenie maszyn rolniczych – str. 8
  • Jakub Welz, ERGO Hestia: Gotowi do sprawnej likwidacji szkód rolnych – str. 9
  • Marsh: Ceny ubezpieczeń na świecie wzrosły o 11% – str. 11
  • PFR Portal PPK: Konferencja „Wartość w biznesie” – str. 13
  • Tomasz Zapart, PZU: Bezpieczna flota – str. 14
  • Kpt. Dariusz Baranowski, SGSP: Pożary są najczęściej skutkiem błędów ludzkich – str. 15
  • Łukasz Cichowski, MAI Insurance Brokers: Czy można wierzyć kobiecie? – str. 18
  • dr Piotr Okrasa, Quantum: Co z AC i 30-dniowym AC dla Ukraińców? – str. 19
  • Andrzej Kowerdej, Gaweł Gałkiewicz, Phinance: Sukcesja podstawą dobrobytu – str. 20
  • Sławomir Dąblewski: Dlaczego nie odpowiadasz na e-mail? – str. 21
  • Artur Sójka, Biznes Klub Polska: Potrzebujesz coachingu! – str. 21
  • Adam Kubicki: Izolacja się skończyła, ale sprzedaż zdalną warto rozwijać – str. 22
  • Marcin Kowalik: Sukcesy sprzedażowe drugiego roku pandemii – str. 22


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.