Hejt Stop wesprze dzieci, które doświadczyły cyberprzemocy

0
572

InterRisk w ramach ubezpieczenia szkolnego EDU Plus zaoferował opcję Hejt Stop. W jej ramach ubezpieczyciel pomoże szybko i odpowiednio zareagować, organizując dla dziecka wsparcie psychologiczne, prawne oraz informatyczne.

– Zdajemy sobie sprawę, że żadne ubezpieczenie nie rozwiąże problemu przemocy w sieci. Niemniej jednak i my chcemy pomóc rodzicom i dzieciom, które doświadczyły ataku hejterskiego. W ramach dobrze znanego na rynku ubezpieczenia szkolnego EDU Plus można znaleźć opcję Hejt Stop. W jej ramach InterRisk pomoże szybko i odpowiednio zareagować, organizując osobom ubezpieczonym wsparcie psychologiczne, prawne oraz informatyczne – powiedziała Anna Krajewska-Horosz, Rzecznik Klienta InterRisk.

Dzięki ubezpieczeniu szkolnemu EDU Plus pomoc informatyczna w opcji Hejt Stop udzielana jest przez 24 godziny na dobę w każdy dzień roboczy. Celem tej usługi jest zwiększenie bezpieczeństwa ubezpieczonych na portalach społecznościowych, w szczególności wsparcie w przypadku włamania na prywatne konto lub profil. 

Pomoc psychologiczna realizowana jest przez dyplomowanych psychologów. Pomoc prawna podobnie, jak pomoc psychologiczna, udzielana jest w każdy dzień roboczy telefonicznie lub mailowo. Ubezpieczeni są obsługiwani przez prawników z tytułem zawodowym. Usługi z zakresu pomocy prawnej są nielimitowane.

(AM, źródło: InterRisk)