Inspiracje - Strona 10 z 88 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Z oka cyklonu jest wyjście

Jak radzić sobie ze stresem w ważnych sytuacjach? Jak nie ulec presji i pokazać się z najlepszej strony? Jak z większą pewnością siebie podchodzić...

O narzędziu marketingu internetowego dla odważnych

Jestem ciekaw, czy czytelnicy zgadną, która platforma: ma 2,7 mld aktywnych użytkowników na całym świecie, korzystając z niej, spędzają oni 28 godzin miesięcznie, plus...

Spokojny sen z portfelem inwestycyjnym

Inwestowanie to czynność wymagająca skrupulatności i przestrzegania określonych zasad. Z jednej strony narzucają one na nas pewnego rodzaju reżim, łączą się z obowiązkami, ale...

Jak zdobyć serca i portfele klientów przy kawie i ciasteczkach

Najczęściej nie mamy dobrych relacji z naszymi klientami tylko dlatego, że o to nie zadbaliśmy. A zatem po pierwsze: zaproś ich na kawę i...

Jak w sprzedaży wykonać uderzenie wyprzedzające

Mimo że działamy zgodnie z profesjonalną sztuką sprzedaży, zawsze jesteśmy narażeni w rozmowie z klientem na zastrzeżenia i wątpliwości. Zamiast uspokoić obawy klienta, sprzedawcy...

Decyzje i działania menedżerów pod lupą

Scrutiny pojawia się często w kontekście aktywności organów regulacyjnych i nadzorczych. Oznacza szczegółowe badanie, audyt lub bardzo uważną obserwację, której celem jest weryfikacja prawidłowości...

Przedsiębiorca to stan umysłu

Rozmowa z Moniką Dziobak, dyrektorką Agencji Pru, Oddział Katowice Aleksandra E. Wysocka: – Ile lat jesteś w ubezpieczeniach i jak trafiłaś do tej branży? Monika Dziobak:...

Ubezpieczenia rowerowe – na razie nieobowiązkowe

Ubezpieczenia rowerowe zyskują na popularności, zwłaszcza w sezonie wiosenno-letnim. Analiza aktywności w mediach społecznościowych ujawnia, że rowerzyści właśnie wtedy najczęściej poszukują informacji o polisach...

Teczka agenta, czyli must have rzetelnego doradcy

Co jest najważniejsze, gdy osoba zajmująca się płaceniem rachunków trafia nagle do szpitala? Co tak naprawdę się liczy, kiedy umiera właściciel firmy i domu?...

Poznaj cztery momenty reagowania na obiekcje klientów

Wyróżniamy cztery konkretne przedziały czasowe, w których powinno się odpowiadać na zastrzeżenia. Pierwszy z nich to: „natychmiast”. Są takie zastrzeżenia, na które trzeba reagować...
18,100FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie