Inspiracje - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Filozofia trzech ról w sprzedaży

Jedną z podstaw sukcesu w sprzedaży jest pozytywne odróżnienie się od swojej konkurencji. Miałem ostatnio rozmowę z klientem, w której klient wskazywał na zagmatwany...

Wygodnie nie zawsze znaczy skutecznie

W świecie, który nieustannie się zmienia, szczególnie w cyfrowej rzeczywistości, branża ubezpieczeniowa stoi przed kolejnym niełatwym zadaniem. Osiągnięcie sukcesu tutaj wymaga więcej niż tylko...

Agent wyłączny a multiagent – konwersja z leada do kalkulacji

Dziś opowiem historię o tym, jak wybór, czy zostaniesz agentem wyłącznym czy multiagentem, wpłynie na to… jak dużo sprzedaż. Ważna informacja na początek –...

Nowe już tu jest. Co na to nasza branża?

To, że „idzie nowe”, wiedzieliśmy od lat. Intensywny rozwój nowoczesnych technologii nie omijał przecież świata ubezpieczeń. Jednak dopiero pandemia i lockdowny, uniemożliwiając spotkania z...

Doświadczenie i świeża krew w MDRT

Aż 80 agentów Allianz Polska spełniło warunki kwalifikacji do MDRT w 2024 r., a 70 z nich już zarejestrowało swoje członkostwo i oficjalnie należy...

Niedoubezpieczył klienta, „bo produkt był zły”

W procesie sprzedaży ubezpieczenia każdy z nas wykonuje analizę potrzeb klienta. Jej część formalna jest zwykle ograniczona do odpowiedzi na kilka przygotowanych pytań i...

Filmy w branży ubezpieczeniowej, czyli jak efektywnie edukować klientów

W erze cyfrowej transformacji branża ubezpieczeniowa stoi przed wyzwaniem, jak przekazać skomplikowane informacje w sposób, który będzie zarówno angażujący, jak i zrozumiały. Odpowiedź może tkwić...

Dlaczego nie sprzedajesz

Z tego felietonu dowiesz się, jakich trzech powodów, które dobrze brzmią, używają twoi klienci, aby odmówić zakupu. Dowiesz się też, jaki jest prawdziwy powód...

InterRisk promuje szlachetną ideę krwiodawstwa

InterRisk od wielu lat wspiera działalność Stowarzyszenia Ultrakrew. Od momentu uczestnictwa w pierwszej akcji w 2017 r. spółka zaangażowała się w zbiórki krwi połączone...

Agencja ubezpieczeniowa to nie pizzeria ani pomoc drogowa. A jednak…

Po co agentowi ubezpieczeniowemu Profil Firmy w Google – wizytówka Google? Żeby wyróżnić się spośród konkurencji i potwierdzić swoją markę! Nie jest tajemnicą, że większość...
17,636FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie