Jak zrozumienie id, ego i superego pomaga liderowi w osiąganiu wyników
Świat sprzedaży to codzienna walka między emocjami, rozsądkiem i zasadami. Każdy lider zespołu sprzedaży zna ten stan, bo raz zespół działa jak dobrze naoliwiona...
Od ucznia do inwestora
W sercu warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych w październiku odbyło się wydarzenie, które pokazało, że edukacja finansowa może być nie tylko potrzebna, ale też ciekawa....
Zmieniamy na lepsze codzienność agentów
Rozwijamy środowisko, w którym agent może działać skuteczniej, szybciej i z większym poczuciem niezależności. W Domu Ubezpieczeniowym Spectrum priorytetem jest upraszczanie codzienności, aby partnerzy...
Od rekomendacji do konwersji. Rola influencerów w programach affinity
Ubezpieczenia często uchodzą za nudne. Czy influencerzy są w stanie to zmienić? To oni wzbudzają emocje i budują zaufanie, czyli dokładnie to, czego branża...
Wartość osobista agenta. Jak marka osobista zmienia reguły gry w ubezpieczeniach
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie ubezpieczeń, gdzie klient ma obecnie dostęp do niemal nieograniczonej liczby ofert, rola agenta ubezpieczeniowego ulega fundamentalnej zmianie. Klient nie kupuje...
Personalizacja, która działa – dane i sztuczna inteligencja w akcji
W dobie transformacji cyfrowej sektor ubezpieczeń stoi przed ogromnymi wyzwaniami, ale też możliwościami. Przemiany technologiczne, w tym rozwój AI, umożliwiają firmom ubezpieczeniowym nie tylko...
Bez APK nie ma dobrej polisy
Przeprowadzenie właściwej analizy potrzeb klienta przed zaproponowaniem określonego rozwiązania ubezpieczeniowego to obowiązek agenta lub brokera. Rzecz w tym, aby nie traktować APK wyłącznie jako...
Dlaczego klienci boją się polis?
Na co dzień spotykam klientów, którzy zamiast dostrzegać korzyści z polisy, skupiają się na możliwych „stratach”: „A jeśli nic mi się nie stanie, to...
Menedżer zespołu – jak nie być tylko kontrolerem wyników
W branży ubezpieczeniowej łatwo wpaść w pułapkę koncentrowania się wyłącznie na wynikach. Presja z centrali i nacisk na realizację celów sprawiają, że wielu menedżerów...
Pokolenie Z – leniwi, roszczeniowi, a do tego… już oszczędzają na emeryturę
Ach, ta dzisiejsza młodzież! Nie chce pracować po 12 godzin na dobę, nie garnie się do nadgodzin, a na pytanie „Gdzie się pan spieszy?”...







