Jak skutecznie zepsuć sprzedaż za pomocą e-maila

Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, komu nigdy w życiu nie zdarzyło się stracić sprzedaży przez niewłaściwy e-mail. To często wygodna forma kontaktu (a w...

Czy ubezpieczenia grupowe mają sens?

Grupówka to obecnie standardowy dodatek dla pracownika zatrudnionego na umowę o pracę. Właśnie takie osoby są głównymi klientami ubezpieczeń zbiorowych. Ubezpieczyciele podchodzą elastycznie również...

Niezbędne dane dają wartościowe rozwiązania

Z jakiegoś niewyjaśnionego powodu agenci ubezpieczeniowi sami utrudniają sobie pracę. Jadą 40 minut na spotkanie, zadają masę dziwnych pytań, nadużywają gościnności przez dwie godziny,...

Jak popsuta pralka może nakręcić sprzedaż?

Okazuje się, że bardzo często nasz klient nie boi się niczego, nawet utraty swojego majątku wartego kilkaset tysięcy złotych. Natomiast wizja ręcznego mycia naczyń...

Jakie są najpoważniejsze błędy w rozmowach telefonicznych z potencjalnym klientem

Gdybyśmy spytali, co jest największym wyzwaniem w działalności pośrednika czy brokera, odpowiedź powinna brzmieć: największym wyzwaniem jest pozyskanie nowego klienta. Niestety w wielu firmach sprzedażowych...

Jak zachowanie menedżera wpływa na pracę jego zespołu

Jakiś czas temu szef pewnej struktury sprzedażowej zaprosił mnie na zebranie swojego zespołu menedżerskiego. Chodziło o to, że atmosfera w zespole nie była najlepsza,...

Polisa na życie jako element układanki sukcesyjnej

Ignorantia iuris nocet – nieznajomość prawa szkodzi. Zdanie, które z pewnością wielu z nas miało okazję usłyszeć, w praktyce wskazuje, że brak świadomości rozwiązań...

Złoty czas dla ubezpieczeń życia i zdrowia?

Czy istnieją obiektywne przesłanki, z powodu których doradcy ubezpieczeniowi mogą mieć dzisiaj wyniki słabsze niż wcześniej? A może przeszkody to tylko wymówki i ograniczenia,...

Mój facebookowy pandemiczny sukces ubezpieczeniowy

Od dziesięciu lat prowadzę centrum ubezpieczeń. Do jego promocji użyłam już chyba wszystkiego – ulotek, banerów rozwieszonych w całym mieście, audycji w radiu i...

Niedoinformowany agent i cwana pani Zosia

Jest takie miejsce w pewnej grupie ubezpieczeniowej, określane przez jej pracowników i współpracowników „ladą”. To miejsce pod pewnymi względami przypomina salę obsługową potentata w...
15,725FaniLubię
739ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie