Uwaga, brzydkie słowa

Miejsce, w którym nie spodziewasz się spotkać zaprzyjaźnionego szefa ogólnopolskiej multiagencji, to bar u podnóża Łysej Góry. Ty z plecakiem i porcją pierogów, a...

Czego nas uczy koronawirus?

Miała być to tylko sensacja medialna, ale okazuje się, że koronawirus to całkiem konkretny problem. Jak wyliczył Euler Hermes (specjalizujący się w ubezpieczeniach należności),...

Co wpływa na rozwój twojej sprzedaży

W sprzedaży najbardziej niebezpieczny jest moment, w którym przyzwyczajasz się do swojego poziomu sprzedaży i przestajesz myśleć o jego rozwoju. Znam wiele...

Zima zaskoczyła korpo-drogowców

Jestem pewien, że każdy chciałby, aby firma, w której pracuje, była sprzyjającym środowiskiem. Miejscem, gdzie lubi spędzać czas, wykonując swoje zadania. Chciałby...

Podstawowe metody wpływu na innych ludzi

Sporą część naszego życia poświęcamy na kreowanie wpływu na innych ludzi. Rodzice starają się wpływać na swoje dzieci, małżonkowie na siebie nawzajem,...

Zadawaj właściwe pytania

Coś cię męczy albo po prostu masz ważny dla siebie cel do zrealizowania? Możesz zastosować prostą sztuczkę, która pomoże ci znacznie skuteczniej się z...

Jak rozwijać swój zespół marzeń

Sukces w biznesie nie jest przedsięwzięciem solowym, tylko pracą zespołową. Niestety, w myśleniu o sukcesie utarło się przekonanie, że najważniejszy jest przede...

A Ty co wybierasz?

Z Kongresu LGK&Viviamo w Łodzi wyjechałam późnym wieczorem. Miałam zostać na noc, ale po wewnętrznej konsultacji z moją „radą nadzorczą” zdecydowałam się...

Na pandemię – ubezpieczeniowy angielski

Rozmowa z Małgorzatą Kulik, właścicielką firmy Premium English Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Nieźle się Pani wstrzeliła w potrzebę chwili z tym...

Co teraz „żre”?

Postaram się odpowiedzieć, które technologie „żrą” obecnie w obszarze likwidacji szkód i obsługi klienta. Antyprzykłady

Popularne posty z kategorii: Inspiracje

12,738FaniLubię
464ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie