Mój facebookowy pandemiczny sukces ubezpieczeniowy

Od dziesięciu lat prowadzę centrum ubezpieczeń. Do jego promocji użyłam już chyba wszystkiego – ulotek, banerów rozwieszonych w całym mieście, audycji w radiu i...

Jak skutecznie zepsuć sprzedaż za pomocą e-maila

Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, komu nigdy w życiu nie zdarzyło się stracić sprzedaży przez niewłaściwy e-mail. To często wygodna forma kontaktu (a w...

Idealny klient

Pracowanie „na szarpaka” to domena wielu agentów. Na czym ono polega? Na nieuporządkowanych działaniach – co pewien czas telefon do przypadkowej osoby, po dłuższej...

Jak wygląda przebieg kariery agenta

Każdemu menedżerowi sprzedaży spędzają sen z powiek kolejne ambitne cele sprzedażowe, które wyznacza mu firma. Z jednej strony zespół ma sprzedawać coraz więcej, z...

Czy ubezpieczenia grupowe mają sens?

Grupówka to obecnie standardowy dodatek dla pracownika zatrudnionego na umowę o pracę. Właśnie takie osoby są głównymi klientami ubezpieczeń zbiorowych. Ubezpieczyciele podchodzą elastycznie również...

Koronawirus jak meteoryt dla cyfrowych dinozaurów

Jeśli kogoś kiedyś zabiję, to będzie to prawdopodobnie albo osoba jedząca coś w teatrze w trakcie przedstawienia, albo ekspert mówiący, że cyfryzacja to kluczowe wyzwanie dla sektora...

9 miejsc, w których znajdziesz zamożnych klientów ubezpieczeniowych

Paweł Skotnicki poprosił mnie o przygotowanie specjalnego godzinnego szkolenia dla jego Polskiego Stowarzyszenia Rekomendowanych Doradców Ubezpieczeniowych. Mam tam przekazać inspiracje, otworzyć oczy i sprawić,...

7 sposobów na posty w social mediach

Każdy, kto prowadzi profil w mediach społecznościowych, szuka świętego graala. Czyli sposobu na to, żeby posty generowały jak największe zasięgi i zaangażowanie, ale przede wszystkim, żeby zdobywały...

Jak ustawa o zarządzie sukcesyjnym zmieniła sprzedaż ubezpieczeń na życie

Pokolenie pierwszych polskich przedsiębiorców znajduje się już w wieku zwiększającym ryzyko śmierci. W przypadku takiego zdarzenia najgroźniejsza sytuacja występuje najczęściej przy okazji prowadzenia jednoosobowej...

Cztery najczęstsze błędy w sprzedaży ubezpieczeń

Ostatnimi czasy biorę udział w wielu projektach sprzedażowych dotyczących zwiększenia skuteczności kontaktu z klientem. Część działań dotyczy kontaktu bezpośredniego, a część telefonicznego. Wynikiem tych...
15,035FaniLubię
687ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie