Ubezpieczycielu, automatyzuj z głową

2020 i 2021 to lata olbrzymich zmian w procesie sprzedaży ubezpieczeń – sprzedaż i obsługa online, szkolenia itd. – co się działo, wszyscy wiemy....

W jaki sposób pewna agentka z Lublina sprzedała trzy ubezpieczenia grupowe w pierwszym miesiącu...

Ubezpieczenia grupowe – trend, rozwój, kolejne źródło dochodu, ale jak je skutecznie sprzedać? W głowach wielu multiagentów, którzy zaczynają swoją przygodę z tego typu...

Sprzedając wszystkim, nie sprzedajesz nikomu

Drogi czytelniku, mam olbrzymi szacunek do pracy agentów/multiagentów, z którymi mam zaszczyt współpracować. A rolą tego tekstu nie jest wyśmiewanie kogokolwiek czy też piętnowanie....

Mój facebookowy pandemiczny sukces ubezpieczeniowy

Od dziesięciu lat prowadzę centrum ubezpieczeń. Do jego promocji użyłam już chyba wszystkiego – ulotek, banerów rozwieszonych w całym mieście, audycji w radiu i...

Debata brokerska. Co nas czeka i co nas irytuje

Spotkań i wydarzeń podczas tegorocznego Kongresu Brokerów było tak wiele, że nie sposób było uczestniczyć w każdym nich. Podobnie jak wielokrotnie mówił prezes Stowarzyszenia...

Przypadek czy przemyślana strategia?

Za wynikami każdego menedżera sprzedaży stoją ludzie z jego zespołu. Jeżeli więc to ci, których on dobiera, tworzą jego sukces, dlaczego tak wielu menedżerów...

Jak rozmawiać z klientem o emeryturze?

Gdy rozmawiam z koleżankami i kolegami z branży i proszę ich o wskazanie obszaru ubezpieczeniowego, który uważają za swoją najsłabszą stronę, większość odpowiada, że...

Dlaczego wstępna klasyfikacja klientów jest ważna

Chyba wszyscy jesteśmy zgodni co do tego, że żyjemy w erze informacji. Dlaczego więc liczni doradcy klienta i agenci nie starają się zdobyć jak...

Podążaj tropem Sherlocka

Procedura bezpieczeństwa w samolocie mówi o tym, co zrobić, aby przeżyć. W przypadku katastrofy lotniczej szanse wydają się niewielkie, ale chodzi o zwiększenie swoich...

Dwa najważniejsze pytania w rozwoju sprzedaży

Niby wszyscy znamy zdanie: Jeśli się nie rozwijasz i nie zmieniasz swojego działania, nie powinieneś liczyć na lepsze rezultaty. Właściwie możesz liczyć na to,...
15,725FaniLubię
739ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie