Inspiracje - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

LinkedIn. Subtelne narzędzie sprzedaży dla introwertycznego agenta

Odkąd dwutygodniowe „pozostanie w domu” przerodziło się w ponad roczną narodową kwarantannę, przeplataną okresami większej i mniejszej surowości, nazwa LinkedIn na dobre zagościła w...

Czy maseczki oraz testy na Covid mogą być kosztem?

Mały, śmiercionośny wirus szaleje. Zakażonych ponad 28 tys. dziennie, śmiertelność na poziomie 400 osób dziennie. Może być jeszcze gorzej. W tle nowa, afrykańska odmiana,...

Dlaczego odpowiedzialność jest taka ważna

Przejrzawszy niezliczone ilości biografii i historii ludzi sukcesu, dochodzę do wniosku, że ich najważniejsza przewaga polega na byciu odpowiedzialnym. Zdefiniujmy to słowo w tym...

Dwie najważniejsze zasady zarządzania zespołem sprzedaży

„Panie Janie, mamy dla pana pewną propozycję. Ponieważ od wielu lat sprzedaje pan świetnie ubezpieczenia i zna się pan na tym jak mało kto,...

Jak pomóc agentowi w uruchomieniu dodatkowej sprzedaży

W jednym z ostatnich artykułów obiecałem, że wrócę do tematu x-sellingu, czyli do idei wykorzystania kontaktu z klientem w ramach rozszerzenia działań sprzedażowych. Mając...

Czy obiekcja oznacza koniec sprzedaży?

Każda osoba zajmująca się sprzedażą chciałaby z pewnością mieć 100-procentową skuteczność przekonywania klientów. Na drodze do tego marzenia stoją oczywiście zastrzeżenia i obiekcje. Słowo...

Z perspektywy właściciela multiagencji

Hal Elrod w swoim Fenomenie dwóch kroków mówi o dwóch płaszczyznach osiągania ponadprzeciętnych wyników. Wystarczy niewzruszona wiara, która pozwoli ci całkowicie przemodelować myślenie, a...

Podstawowe metody wpływu na innych ludzi (2)

W poprzednim artykule zacząłem omawiać metody wpływania na innych ludzi. Dziś kontynuujemy ten wątek. Przypomnę, że omówiliśmy trzy metody: zasadę rewanżu, zasadę kontrastu i...

Mój facebookowy pandemiczny sukces ubezpieczeniowy

Od dziesięciu lat prowadzę centrum ubezpieczeń. Do jego promocji użyłam już chyba wszystkiego – ulotek, banerów rozwieszonych w całym mieście, audycji w radiu i...

Jak się odnaleźć w sytuacji porażki

W świecie biznesu zwyciężają nie ci, którzy potrafią cieszyć się ze zwycięstwa, ale ci, którzy radzą sobie ze stratą i porażkami. Strata stanowi nieodłączną...
17,590FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie