Co wpływa na rozwój twojej sprzedaży

W sprzedaży najbardziej niebezpieczny jest moment, w którym przyzwyczajasz się do swojego poziomu sprzedaży i przestajesz myśleć o jego rozwoju. Znam wiele...

Wyznania bałaganiarza-recydywisty

Odkąd gruntownie przebudowałam moje gabinety – w redakcji i w domu, pracuje mi się bez porównania lepiej. Mogę się skupić, jestem też...

Uwaga, brzydkie słowa

Miejsce, w którym nie spodziewasz się spotkać zaprzyjaźnionego szefa ogólnopolskiej multiagencji, to bar u podnóża Łysej Góry. Ty z plecakiem i porcją pierogów, a...

Czego nas uczy koronawirus?

Miała być to tylko sensacja medialna, ale okazuje się, że koronawirus to całkiem konkretny problem. Jak wyliczył Euler Hermes (specjalizujący się w ubezpieczeniach należności),...

Jak przygotować się do spotkania z klientem

Sprzedawanie, tak jak każdy specjalistyczny zawód, jest pewnego rodzaju sztuką i mistrzostwem. Żeby stać się wirtuozem sprzedaży, trzeba „przegrać swoje dziesięć tysięcy...

Na pandemię – ubezpieczeniowy angielski

Rozmowa z Małgorzatą Kulik, właścicielką firmy Premium English Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Nieźle się Pani wstrzeliła w potrzebę chwili z tym...

Podstawowe metody wpływu na innych ludzi

Sporą część naszego życia poświęcamy na kreowanie wpływu na innych ludzi. Rodzice starają się wpływać na swoje dzieci, małżonkowie na siebie nawzajem,...

A Ty co wybierasz?

Z Kongresu LGK&Viviamo w Łodzi wyjechałam późnym wieczorem. Miałam zostać na noc, ale po wewnętrznej konsultacji z moją „radą nadzorczą” zdecydowałam się...

Czasami wygrywasz, czasami się uczysz

Takie motywacyjne hasło wisi od jakiegoś czasu u mnie w gabinecie. Właściwie powinno brzmieć: „Czasami wygrywasz, czasami obrywasz”. Nawet by się rymowało....

Nie ma zmian bez zmian

Praktyka życiowa pokazuje, że większość z nas nawet jak chce i potrzebuje zmian w dowolnej sferze, to równolegle nie ma gotowości na...

Popularne posty z kategorii: Inspiracje

12,738FaniLubię
464ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie