Jedno dodatkowe zdjęcie. Dwa razy więcej leadów
Aż sam się sobie dziwię, że ten test przeprowadziłem dopiero teraz… Ale lepiej takie lekcje odrobić późno, niż w ogóle nie wyciągnąć wniosków. Dziś...
Wykolejenie pociągu i ryzyka kolejowe
Derailment to słówko oznaczające między innymi wykolejenie pociągu. Jego znajomość przydaje się w różnych sytuacjach.
W branży ubezpieczeniowej słówko jest przydatne zwłaszcza podczas omawiania ryzyk...
Z perspektywy właściciela multiagencji
Hal Elrod w swoim Fenomenie dwóch kroków mówi o dwóch płaszczyznach osiągania ponadprzeciętnych wyników. Wystarczy niewzruszona wiara, która pozwoli ci całkowicie przemodelować myślenie, a...
Jestem niezależna finansowo i swobodnie dysponuję swoim czasem
Z zawodu jestem nauczycielką, od 2003 r. pracowałam w przedszkolu. I chociaż była to przyjemna praca, nie dawała mi poczucia spełnienia zawodowego ani życiowego.
Rok...
Ubezpieczenie pobytu w szpitalu. Ciąża nie choroba
Ubezpieczyciele życiowi różnie definiują popularną wśród klientów umowę dodatkową pobytu w szpitalu. Różnice dotyczą zakresu, liczby dni w ciągu roku polisowego, stałych lub zmniejszających...
Blaski i cienie wdrażania sprzedaży ubezpieczeń na życie w multiagencji
Z roku na rok obserwuję wzrost znaczenia sprzedaży ubezpieczeń na życie w firmach ubezpieczeniowych, w których do tej pory nie były to najważniejsze elementy...
Nie czytamy… czyli jak poprawić jakość leadów ubezpieczeniowych
Kilka tygodni temu we współpracy z partnerem merytorycznym przygotowałem ciekawy dokument w postaci e-booka. Wyjaśnialiśmy w nim, jak zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń o 80%.
Porady i...
Brokerze, szukasz lojalnego klienta?
Jednym z najtrwalszych fundamentów branży brokerskiej jest lojalny klient. Obdarza zaufaniem, pozwala na swobodne wykonywanie zadań, docenia kompetencje i wiedzę brokera, jednocześnie okazując wyrozumiałość...
Trzeba być otwartym na naukę, lubić technologię i nie bać się relacji z ludźmi
To może być wspaniała przygoda i bardzo dobrze płatna praca. W tym artykule postaram się podpowiedzieć, od czego zacząć, aby zbudować wiedzę o branży...
Stań się agentem przyszłości!
W dzisiejszych czasach agenci ubezpieczeniowi stają przed wyzwaniem efektywnej sprzedaży ubezpieczeń życiowych, szczególnie w kontekście komunikacyjnym. W dobie nowoczesnych technologii pojawia się jednak nowa...