Inspiracje - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Rola emocji w sprzedaży

Czy zdarzyło ci się przełożyć wykonanie wcześniej zaplanowanej i nieprzyjemnej czynności na później? Czy spotkałeś się z klientem, który powinien skorzystać z twojej propozycji,...

Pośrednik brokerowi agentem

Jeżeli chcesz się czegoś o sobie dowiedzieć, wpisz w wyszukiwarkę nazwę firmy, z którą współpracujesz, i dopisz „opinie”. W dzisiejszym świecie to jedno słowo...

Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie!

Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać i skuteczniej zarządzać albo nie widzą już światełka w...

Między młotem a kowadłem

Muszę zrealizować te cele – pomyślał Michał, menedżer zespołu, patrząc na nowy plan sprzedaży w następnym miesiącu. Trzeba to zrobić za wszelką cenę, angażując...

Klienci klinik oczekują innowacyjnych metod płatności

Użytkownicy korzystający z usług zdrowotnych coraz częściej sami wymuszają na klinikach usługi, które służą ich wygodzie, włączając w to płatności odroczone. Na świecie trend...

Jak zarządzać grywalizacyjnie?

Na portalach rekrutacyjnych, w mediach społecznościowych i prasie pojawia się bardzo dużo ogłoszeń dla kandydatów na agentów ubezpieczeniowych. Dlaczego firmy ciągle rekrutują? Czy rekrutacje...

Wspólnie możemy więcej!

Pracownicy i przyjaciele InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń SA i Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” już po raz dziewiąty, biorąc udział w Biegu Charytatywnym, pokazali, że bieganie...

Wdrożenie PPK okiem brokera ubezpieczeniowego

Po blisko dwóch latach wreszcie doczekaliśmy się zakończenia procesu wdrażania pracowniczych planów kapitałowych. Ktoś mógłby uszczypliwie zapytać, czy na pewno jest się z czego...

Sztuka negocjacji dla najbardziej opornych

Pojęcie „dzielenie tortu” jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort, skupiając się jedynie na własnym interesie. Barry Nalebuff, profesor fundacji Miltona Steinbacha...

Czym jest onboarding i jakie ma znaczenie?

Specyfika branży ubezpieczeniowej powoduje, że pozyskiwani kandydaci muszą posiadać gruntowne kompetencje sprzedażowe lub solidny fundament do ich rozwoju. O ile pozyskanie jakościowego kandydata nie...
17,642FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie