Motywatory zakupowe klienta

Dlaczego klienci kupują? Dlaczego klient miałby kupić właśnie od ciebie? To standardowe pytanie, które zadajemy sobie jako handlowcy. Oczywiście odpowiedź jest bardzo...

Podstawowe metody wpływu na innych ludzi (2)

W poprzednim artykule zacząłem omawiać metody wpływania na innych ludzi. Dziś kontynuujemy ten wątek. Przypomnę, że omówiliśmy trzy metody: zasadę rewanżu, zasadę...

Metoda odwróconych celów

Wyobraźmy sobie, że w rozmowie biznesowej podwładny mówi przełożonemu, jaką wartość lub liczbę nowych produktów może sprzedać w trakcie kampanii i te...

Łabędzie czarne i prawdopodobne

O czarnych łabędziach pisaliśmy już na łamach wielokrotnie, bo to temat nieustannie modny i z natury swej tajemniczy. A że to ryzyka...

Mój facebookowy pandemiczny sukces ubezpieczeniowy

Od dziesięciu lat prowadzę centrum ubezpieczeń. Do jego promocji użyłam już chyba wszystkiego – ulotek, banerów rozwieszonych w całym mieście, audycji w...

Rekrutować i nie zwariować

Rekrutacja niejednemu zarządzającemu spędza sen z powiek. To temat bardzo aktualny w każdej firmie ubezpieczeniowej. Osobiście nie spotkałam się z menedżerem, który...

Test Życia dla multiagenta ubezpieczeniowego

Czas na wyzwanie, w którym sprawdzisz potencjał w ramach sprzedaży ubezpieczeń na życie. Test może pokazać twoje wielkie możliwości, ale też elementy...

Dlaczego oni mówią, a nie my?

Jak co roku w czerwcu, także w 2021 r. odbył się kongres międzynarodowego stowarzyszenia mistrzów ubezpieczeń – Million Dollar Round Table. Drugi...

Rekrutacja przez rekomendacje

Od miesięcy obserwujemy wyraźny spadek skuteczności w zakresie pozyskiwania kandydatów przy pomocy popularnych portali rekrutacyjnych. Najbardziej miarodajnym parametrem oceny jest liczba CV...

Jak odnieść sukces w sprzedaży życia

Za dwa lata o tej samej porze być może powiesz do siebie z dumą: cieszę się, że w roku 2021 zacząłem działania,...

Popularne posty z kategorii: Inspiracje

13,600FaniLubię
557ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie