Klucz do bezpieczeństwa finansowego klientów jest w twoich rękach
Jako doradcy ubezpieczeniowi doskonale wiemy, że stabilna praca, dobre dochody i pokaźne oszczędności nie zawsze gwarantują bezpieczeństwo finansowe. Wystarczy jedno nieprzewidziane zdarzenie, jak choroba...
Rekrutacja na czas kryzysu
Wchodzimy w jeden z najważniejszych okresów rekrutacyjnych w roku. Ludzie wracają z wakacji, teoretycznie zregenerowani, gotowi do działania. Wielu pracodawców zakłada, że potencjalni kandydaci...
Motywacja to początek, ale nie gwarancja sukcesu
Każdego dnia zasypują nas bodźce, inspiracje i motywujące cytaty, łatwo uwierzyć, że wystarczy być „zainspirowanym”, aby odnieść sukces. Przedsiębiorcy, zwłaszcza zaczynający swoją przygodę w...
Frivolous claims, czyli bezzasadne roszczenia
Bezzasadne, wręcz absurdalne roszczenia, znane również jako frivolous claims, to roszczenia, które są składane bez podstaw prawnych lub merytorycznych, często w celu osiągnięcia korzyści...
Wspólne kilometry – wspólna pomoc
InterRisk TU SA Vienna Insurance Group i Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” ponownie połączyły siły, aby zebrać środki finansowe na pomoc podopiecznym ośmiu fundacji. Bieg...
Wypróbuj proste techniki zamknięcia sprzedaży
Twoja skuteczność sprzedażowa liczy się przede wszystkim tam, gdzie klient się waha. Nie jest trudno sprzedać klientom, którzy są zdecydowani ponieść koszt ubezpieczenia. W...
Co niepotrzebnie pożera czas pracy agenta
Z pewnością każdy się ze mną zgodzi, że wielu agentów mogłoby osiągnąć dużo więcej, gdyby wykorzystywali lepiej swój czas pracy. W ciągu dnia, w...
W drodze do ulgi i nadziei
Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na wydajność,...
Dlaczego kandydaci na agentów chcą pozostać anonimowi?
Od ponad roku prowadzę na Facebooku grupę, która łączy osoby szukające pracy w ubezpieczeniach z oferującymi zatrudnienie w tej branży. Nazwa grupy to… uwaga,...
Jak rozpocząć z klientem rozmowę na temat ubezpieczeń na życie?
Na pytanie zadane w tytule należy odpowiedzieć przewrotnie: nie powinno się od tego tematu rozpoczynać rozmowy. Jeśli agent pracuje w klasyczny sposób, docierając do...