Cyberwojny Anonymous

Jeśli ktoś z Państwa nie słyszał do tej pory o grupie Anonymous (pierwsza aktywność datowana jest na 2003 r.), to 24 lutego br. jej...

Networking rekrutacyjny

Specyfika branży ubezpieczeniowej sprawia, że rekrutacja na stanowiska sprzedażowe musi stać się procesem ciągłym, by zapewnić stabilność kadrową zespołu. Z jednej strony skupiamy się...

Strona internetowa to przeżytek?

Odpowiedź na pytanie, czy warto posiadać w dzisiejszych czasach stronę internetową, sprowadza się w zasadzie do bardzo prostej odpowiedzi – to zależy. Jeśli zainwestujesz...

Prosta metoda na wyjście z kryzysu

W kontekście podejścia do zmian i podejmowania decyzji umysł można podzielić na dwa niezależne obszary: część emocjonalną (artysta) i część logiczną (analityk). Część naszego...

Misselling kwitnie wiosną, ale przez cały rok też miał się doskonale

Misselling definiowany jest różnie, w literaturze fachowej nazywany jest naruszeniem norm etycznych oraz prawnych, które towarzyszą procesom sprzedażowym, a także świadomym wprowadzaniem klienta w...

Czasem z pomocą biegnie się trochę na ślepo

W informacyjnym chaosie, który pojawił się po rozpoczęciu wojny w Ukrainie, dość szybko dostrzeżono problem ubezpieczenia pojazdów na ukraińskich rejestracjach, które przekraczały polską granicę....

Zdrowie psychiczne w ubezpieczeniach

W Polsce studia psychologiczne do tej pory traktowane były na równi z socjologią, a do samych psychoterapeutów podchodziliśmy jak do znachorów. Gdybyśmy zapytali naszych...

Sprzedając wszystkim, nie sprzedajesz nikomu

Drogi czytelniku, mam olbrzymi szacunek do pracy agentów/multiagentów, z którymi mam zaszczyt współpracować. A rolą tego tekstu nie jest wyśmiewanie kogokolwiek czy też piętnowanie....

Jak zachowanie menedżera wpływa na pracę jego zespołu

Jakiś czas temu szef pewnej struktury sprzedażowej zaprosił mnie na zebranie swojego zespołu menedżerskiego. Chodziło o to, że atmosfera w zespole nie była najlepsza,...

Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru

Przejdźmy na Pru! To hasło było motywem przewodnim całodziennej serii wydarzeń w czasie Konferencji Sprzedaży Prudential. Patrząc na nowe reklamy i myśląc o przekazie...
15,452FaniLubię
719ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie