Nie bój się życiówki
Czy odczuwasz niepokój na samą myśl o proponowaniu klientom ubezpieczenia na życie? Wielu agentów majątkowych czuje podobnie. Tymczasem „życiówka” to nie tylko wyzwanie, ale...
Jaką strukturę ma proces negocjacji
Struktura negocjacji zależy od tego, jak dalece złożony będzie ich proces. Decydując się na zakup ubezpieczenia samochodu, po prostu wybierasz ofertę, płacisz i cała...
Podręcznik na czas życiowych burz
Autor bestsellerów odsłania przed nami prawdę, którą wszyscy znamy, ale boimy się zaakceptować: życie nie jest liniowym pasmem sukcesów i stabilności. To nieustanny ruch,...
Czarne konie i wypalone gwiazdy
Czy odszedł ci kiedyś współpracownik? A może postawiłeś na czarnego konia wyścigu, który nawet nie wybiegł z boksu? Ilu znasz takich, o których można...
Nie ma darmowych obiadów?
Przysłowie „nie ma darmowych obiadów” oznacza, że za wszystko, co się otrzymuje, trzeba w jakiś sposób zapłacić – pieniądzem, usługą, odpowiedzialnością, innymi kosztami. Ktoś...
Ubezpieczenie pobytu w szpitalu. Ciąża nie choroba
Ubezpieczyciele życiowi różnie definiują popularną wśród klientów umowę dodatkową pobytu w szpitalu. Różnice dotyczą zakresu, liczby dni w ciągu roku polisowego, stałych lub zmniejszających...
Reklamacja skierowana do ubezpieczyciela
Ustawa z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym określa zasady rozpatrywania reklamacji przez podmioty rynku...
Jak pisać skuteczne e-maile do klientów
Na co zwrócić szczególną uwagę w korespondencji e-mailowej? Jak sprawić, żeby nasz e-mail został odczytany, a przekaz, który wysyłamy, odpowiednio zinterpretowany i wykonany? Ostatnio...
Jak zamienić klientów w lojalnych ambasadorów marki
Moment podpisania umowy ubezpieczeniowej to nie koniec, lecz początek prawdziwej, wieloletniej współpracy z naszymi klientami. Dla wielu doradców to stwierdzenie może być oczywiste, ale...
Jak rozpocząć z klientem rozmowę na temat ubezpieczeń na życie?
Na pytanie zadane w tytule należy odpowiedzieć przewrotnie: nie powinno się od tego tematu rozpoczynać rozmowy. Jeśli agent pracuje w klasyczny sposób, docierając do...